Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
3916
View
91
Reply

Lepas Semakin Sado, Peminat Tawar Ismail Izzani RM500 Untuk Tidur Bersama!

[Copy link]

Author: Sarirsa       Show all posts   Read mode

Author
Post time 25-6-2019 10:07 AM | Show all posts |Read mode
Penyanyi muda Ismail Izzani, 19, sememangnya menjadi kegilaan ramai anak gadis pada masa kini. Kalau anda perasan, dahulu Ismail kelihatan kurus dan comel sahaja semasa baru memulakan karier nyanyiannya.


Tapi kini, Ismail telah matang dan mengalami perubahan pada tubuh badan yang ketara. Dah jadi abang sado!









Kredit foto: Instagram





Menerusi Harian Metro, Ismail mengakui selepas sahaja melalui transformasi, ada juga peminat yang tanpa segan silu mempelawanya bermalam bersama dan menghantar mesej berbaur lucah.


"Saya tak nafikan ada menerima pelbagai mesej lucah daripada individu tidak dikenali. Kebanyakannya menghantar mesej di media sosial.


"Antara mesej paling mengarut apabila ada yang mengajak saya bermalam bersamanya. Katanya, dia sanggup bayar saya hingga RM500," katanya.









Kredit foto: Instagram





Pun begitu, penyanyi muda ini tidak cepat melatah dan menganggap ia sebagai lumrah kehidupan sebagai seorang anak seni.


"Bagi saya, ini benda biasa dalam hidup artis. Jadi, saya cuma baca dan mampu ketawa sahaja setiap kali ada mesej mengarut sebegini," tambahnya lagi.





Kredit foto: Instagram





Jangan terkejut kerana Ismail menceritakan bahawa dia bukan sahaja menerima mesej berbaur lucah, bahkan ada peminat yang pernah mengekorinya sehingga ke tandas!

Tak malu ke hantar mesej lucah? Ismail Izzani sahaja pun. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2019 10:09 AM From the mobile phone | Show all posts
kebanyakannya peminat jantan la kan......

sama jugak la dgn kelly azman....ada abg sado ajak seks, tapi dia menolak cara baik...cari rezeki halal konsepnya.
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2019 10:42 AM From the mobile phone | Show all posts
Bangga ke dpt mesej cmtu drpd "peminat" hingga tanpa segan silu bagitaw satu mesia?
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2019 10:46 AM | Show all posts
murahnya RM500..
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2019 10:57 AM From the mobile phone | Show all posts
muka maintain mcm budak bwh umur.. xsemenggah lgsg..
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2019 10:59 AM | Show all posts

hahahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2019 11:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Benda ke arah maksiat dan dosa pun bangga nak bgtau org???
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2019 11:17 AM From the mobile phone | Show all posts
Maybe yg offer tu gemuk kepam..yg cun bergetah offer kita hanya boleh berspekulasi
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2019 11:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Badan sado tapi muka masih budak2 hingusan lagi. Choii.. Sape je offer RM500 tu?
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2019 11:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Offer 500 memang lah.. cuba offer 500K.
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2019 11:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Choi. Sapala yg offer ni. Geli mak
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2019 11:54 AM | Show all posts
rm500 pun nak kecoh ke
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2019 11:55 AM | Show all posts
bdn ok tp tulah. muka still baby face. mybe umor 23 keatas baru nmpak mcm jantan kottzzzz
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2019 12:02 PM | Show all posts
alahai ajet2 je la dia ni
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2019 12:06 PM | Show all posts
badan sado...tapi muka anak mak...macam budak umur 14 tahun je...sape je la betina sundal / jantan jongos offer ko tu...haizzzz
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2019 12:07 PM | Show all posts
geli aku... mesti ko minum soy protein byk2 pahtu hormon ko berubah jadilah bapok
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2019 12:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Emangnya bila udah sado harus tidak disarungi baju begitu kannnn. Yihhhhh
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2019 12:26 PM | Show all posts
RatuDunia94 replied at 25-6-2019 11:22 AM
Offer 500 memang lah.. cuba offer 500K.

seems legit..
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2019 12:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Patut la murah. Muka macam budak tingkatan 3.
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2019 12:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni kenapa?
Semua cerita berunsur tak senonoh macam ni
Nak jadi penyanyi ke nk jadi pekerja seks?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.110020s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list