Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
91199
View
825
Reply

Rumah Tangga Fizo Omar Berantakan, Mawar Sudah Rujuk Peguam?

   Close [Copy link]

Author: seller6183       Show all posts   Read mode

Author
Post time 24-6-2019 11:21 AM | Show all posts |Read mode

Pergolakan rumah tangga pelakon Fizo Omar dan Mawar Karim semakin hangat diperkatakan apabila Mawar dikatakan sudah mendapatkan khidmat peguam bagi menyelesaikan kemelut rumah tangga mereka.

Walaupun pelbagai spekulasi sudah timbul tentang status rumah tangganya , Fizo bagaimanapun enggan memberikan komen lanjut mengenai perkara tersebut.



Saya tidak boleh beri sebarang kenyataan buat masa ini. Berilah saya masa sikit. Bila semua sudah okay barulah saya akan beri kenyataan kepada media.  Saya mohon maaf kerana tidak dapat menjawab panggilan. Buat masa ini lebih baik saya tidak beri sebarang komen. Saya akan tampil memberi penjelasan kepada semua pihak apabila sampai masanya nanti.

Ditanya sama ada dia dan Mawar sudah tidak tinggal sebumbung, Fizo terus mengunci mulut.

Terdahulu, perkahwinan pasangan ini dikatakan sedang bermasalah apabila mereka menyambut Aidilfitri secara berasingan. Seorang di Kelantan dan seorang lagi di Pulau Pinang. Malah, Fizo juga sudah jarang memuat naik foto mereka bersama di media sosial.


Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2019 11:27 AM | Show all posts
sini cerai
sana cerai
semalam cerai
esok cerai
semuanya cerai cerai cerai
menakutkan kemanakah perginya semua kasih sayang
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2019 11:27 AM | Show all posts
tiba-tiba saja?
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2019 11:34 AM From the mobile phone | Show all posts
Cantik,kaya,hensem anak comel kete besar rumah besar duit bersepah pn x bahagia jugak.di mana sebenarnya terletak kebahagiaan?
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2019 11:35 AM From the mobile phone | Show all posts
Dulu2 boleh la speku sbb takde anak.. Skrg dah ada cik yam, apa lagi yg tak sempurna..
Semoga baik2 saja utk fizomawar..
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2019 11:36 AM | Show all posts
susah payah dapatkan baby, tetiba dah x sefahaman.. moga baik2 je utk derang.. if boleh sambung, sambung lah.. if xleh sambung .. maybe cerai yg terbaik.
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2019 11:37 AM | Show all posts
Tak happy juga yer...
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2019 11:38 AM | Show all posts
itu pelik, masa xde anak, xde pula masalah.
dah ade anak ni, nk bercerai plak.

semoga semuanya baik2 sahaja.
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2019 11:39 AM | Show all posts
dah fedup cerai je la buat apa nk makan hati ...patut korg2 ni minta nasihat spinjamal mcm mana kekal kawin walau dapat laki dgn bini mcm tu
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2019 11:39 AM | Show all posts
semoga ada benda baik berlaku kat depa ni. bincanglah elok2 please
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2019 11:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Aiyoo, tiba2 je. Harapnya janganlah bercerai berai
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2019 11:48 AM | Show all posts
msti la kena jupa peguam, harta byk.. restoren pun fizomawar.. ermm... muda lg ni
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2019 11:50 AM From the mobile phone | Show all posts
CrowneGlory replied at 24-6-2019 11:39 AM
dah fedup cerai je la buat apa nk makan hati ...patut korg2 ni minta nasihat spinjamal mcm mana keka ...

Wakakkakaka
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2019 11:52 AM | Show all posts
Swmoga mendapat jalan penyelesaian. Kesian kat anak
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2019 11:53 AM | Show all posts
ritu x ngaku....masing2 ego la ni
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2019 12:02 PM From the mobile phone | Show all posts
semoga baik2 saja hendaknya..kesian cik yam..
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2019 12:04 PM | Show all posts
so betol la mase orang speku tak raya sama hari tu.. takkan la ko tak ikut balik kampung jaga bapak mertua sama.. cehhh
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2019 12:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Gado psl ape la tu smpai raye pon asing. Psl gado nk blk mane ke
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2019 12:09 PM | Show all posts
ramainya artis yang bercerai di bulan syawal ni..moga dapatla bincang elok2
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2019 12:19 PM | Show all posts
semoga dipermudahkan
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.102572s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list