Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
123Next
Return to list New
2958
View
53
Reply

Enam Tahun Menanti, Izzue Islam Tumpang Bahagia Rakan Yang Ada Anak

[Copy link]

Author: Sarirsa       Show all posts   Read mode

Author
Post time 20-6-2019 12:46 PM | Show all posts |Read mode
Kredit foto: Instagram




Setiap pasangan yang telah berkahwin pasti mengimpikan sebuah keluarga yang bahagia di mana ditemani dengan anak-anak.


Melihat mereka membesar dan turut mempunyai kehidupan sendiri pada suatu masa akan datang.


  



Baru-baru ini, Izzue Islam yang sudah 6 tahun mendirikan rumah tangga dengan isterinya, Awin berkongsi bahawa dia tidak akan putus harapan bagi menantikan kehadiran cahaya mata mereka suatu hari nanti.



Dia dan isterinya menumpang rasa bahagia rakan-rakan lain yang sudah dikurniakan anak. Mereka juga berasa gembira apabila mendapat peluang untuk bermain dengan anak kecil itu.





Kredit foto: Instagram



Izzue turut meminta pengikutnya agar mendoakan pasangan mereka dan juga pasangan lain di luar sana yang turut menanti keajaiban agar dapat menimang cahaya mata suatu hari nanti.


Rata-rata pengikutnya turut berkongsi kisah mereka yang terpaksa menanti bertahun lamanya untuk mendapat cahaya mata.



Kredit foto: Instagram



InshaAllah pasti ada rezeki suatu hari nanti -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2019 01:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Mina2215 at 20-6-2019 01:16 PM

Anak tu rezeki. Rezeki tak dapat dipaksa.

Kalau ada tu, nanti datang la sendiri.

Kalau anak tak ada pun, rezeki lain dah sedia ada mcm pasangan yang memahami. Bak kata netizen, anak tu bukan kayu pengukur kebahagiaan.
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2019 01:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Insyallah ada rezeki nnti..
Pak cik i pun dlm 8 ke 9 thn kawen baru dpt anak..
N dpt ank kedua lpas tu pun xjauh beza umur dgn yg ptama..
Smoga dipermudahkn urusan..
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2019 01:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Bab anak ni semua terpulang pada pemberi rezeki, kalau ada, adalah, takde nak buat mcm mana kan, kene la redha, adik ipar kita 3 thn kawe. Takde anak sampai ada mulut mulut jahat tuduh dia lakibini mandul, lepas 3 thn life dah stabil Allah bagi sorg, tahun depan sorg lagi. Dah dpt sepasang. Skrg adik aku yg sorang lagi pon sama dah menunggu hampir 4 thn, semoga ada rezeki anak la buat dia , kesian jugak aku tgk sampai stress , lagi lagi kalau balik ke kampung.
Tapi mak aku selalu nasehat, rezeki orang lain lain, sabar lah, awk ada suami, ada yang takde suami, awk ada kerja , ada yang tak bekerja, awk bdn sehat, ada yg sakit terlantar, jangan pandanc atas, pandang golongan yg lbh rendah, bersyukur dengan apa yg ada, redha dgn ujian. Sampai masa adalah.
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2019 02:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Yg iols ingat bini izzue ni sambut hari lahir sama dgn iols which is esok 21 Jun..
Juga Prince William pon bday esok..
Chris Pratt, Lana Del Rey, Rebecca Black
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2019 02:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Banyak kn berdoa, usaha dan juga sedekah....
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2019 03:02 PM | Show all posts
teruskan berdoa.. Allah saja yang tau
apa yang terbaik untuk kita..
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2019 03:05 PM | Show all posts
cukup lah bahagia dalam perkahwinan

kalau ade anak bercerai berai berantakan pon buat ape

so, ape yg diberi kpd kita tu sesuai dgn kita

Cth: kita minta naik pangkat. bila ALlah bagi naik pangkat, kita stress balik lambat asyik bergaduh. camne? sbb tu jgn penah mengeluh dgn kekurangan
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2019 03:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga ade rezeki anak utk mereka..btw izzue ni mmg hensem..pnah terjumpa kt umah mertua die..
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2019 05:33 PM | Show all posts
akk doakan semoga mereka2 yg blm dianugerahi anak
akan sentiasa dipermudahkan..adik akk pun sm lbh dr 10 thn dah
skrg ni dioarg redha ada rezeki syukur alhamdulillah takde diaorg
fikir +ve saja..blm ada rezeki buat mereka kan..doa baik2 saja
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2019 05:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Anak itu rezeki. Kalau nak mintak, kena mintak ngan Maha Pemberi Rezeki. Tapi Dia je yg tahu bila rezeki tu akan sampai. Dont give up! Pakcik Husband iolls dah kawen almost 20years baru dapat anak sorang.
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2019 05:57 PM From the mobile phone | Show all posts
in shaa Allah.. dah tiba masanya Allah akan beri juga..
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2019 06:08 PM | Show all posts
10 tahun...tapi iols setakat x penah stress pun la...org2 sekeliling pun skrg ni ok jer..takde mulut laser..
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2019 06:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Belum rezeki lagi la tu... Kawan iols 10 tahun tunggu macam2 dah buat tapi belum rezeki lagi tuhan nak bagi.
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2019 06:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Moga ada rezeki nnt k
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2019 06:40 PM From the mobile phone | Show all posts
InsyaAllah semoga ada rezeki
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2019 08:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Yg penting laki bini saling memahami. Sabar usaha doa. In shaa Allah dgn izinNya
Reply

Use magic Report

Post time 21-6-2019 12:28 AM | Show all posts
RatuDunia94 replied at 20-6-2019 02:41 PM
Yg iols ingat bini izzue ni sambut hari lahir sama dgn iols which is esok 21 Jun..
Juga Prince Will ...

happy birthday ratu.semoga terus fazbulous seantero dunia

lama nau xnampak chuols kat alam ig.selalu nmpk kak teh,kak katib dgn kak tonggek jah yg xtive.juga sis sepit
Reply

Use magic Report

Post time 21-6-2019 02:07 AM From the mobile phone | Show all posts
jejaka_hensem replied at 21-6-2019 12:28 AM
happy birthday ratu.semoga terus fazbulous seantero dunia

lama nau xnampak chuols kat  ...

Thankssss cuolssss
Reply

Use magic Report

Post time 21-6-2019 05:45 AM From the mobile phone | Show all posts
RatuDunia94 replied at 20-6-2019 02:41 PM
Yg iols ingat bini izzue ni sambut hari lahir sama dgn iols which is esok 21 Jun..
Juga Prince Will ...

Happy birthday chuols. Semoga diberkati.

Happy birthday awin dan lain2 jugak
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.110247s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list