Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1234Next
Return to list New
4942
View
75
Reply

Kini Menduda, Ariff Aziz Dedah Digoda Ramai Wanita

[Copy link]

Author: top5complete       Show all posts   Read mode

Author
Post time 19-6-2019 04:11 PM | Show all posts |Read mode
Semalam Datuk A.Aida mengadakan sidang media mengesahkan beliau dan pelakon Ariff Aziz sudah bercerai talak satu pada 25 April lalu.


FOTO IG

Tidak sampai 24 jam A.Aida mengumumkan perceraian akhirnya bekas suaminya itu membuka mulut.


Menerusi satu entri di Instagram, Ariff berkata dia sudah lama tidak merasai perhatian seperti mana apa yang dia rasa semalam kerana selama berkahwin hidupnya terbatas sebagai suami A Aida.







Sudah lama tidak menjadi orang yang penting


"Selamat pagi, semoga hari anda baik-baik sahaja. Semalam saya mendapat perhatian daripada ramai orang. Sudah lama tidak menjadi orang yang penting. Bermulalah sekali lagi," tulisnya.


Berkemungkinan mereka bercerai kerana layanan A Aida terhadapnya seperti orang tidak penting memandangkan statusnya sekadar pelakon biasa manakala A Aida pula bos besar dalam industri hiburan yang jauh lebih kaya daripadanya.






Rata-rata netizen memberikan komen positif kepada pelakon itu dan ada yang sempat menggoda beliau dengan memberi gelaran duda hot.


Tidak kurang juga, ada tidak percaya bahawa mereka sudah bercerai kerana pasangan itu dianggap sebagai pasangan yang saling menyayangi.-CARI




Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 04:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Enak badannya
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 04:22 PM | Show all posts
jgn la msg2 bagi statement burukkan pasangan lps ni. msg2 dh cari kehidupan msg2 an..
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 04:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Adui... yg komen tu pun...sangap!
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 04:25 PM | Show all posts
tang mana nyer dia ni ensem??? musykil
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 04:30 PM | Show all posts
yg mengomen tuh kan..tersangat bitchy
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 04:31 PM | Show all posts
Aliff aziz aku kenal Ariff aziz who are yuss
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 04:37 PM | Show all posts
mata iols kero sikit td baca tajuk ingat aliff aziz rupanya ariff aziz.. aiyooo
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 04:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Hensem la jugak drpada aku
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 04:40 PM | Show all posts
gediknya netizen..
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 04:40 PM | Show all posts
aku tebaca sekali imbas..aliff aziz...haisyaaaa. pemes ke mamat ni???
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 04:44 PM From the mobile phone | Show all posts
i ok ja dia ni...rembes jugak. lelaki kalau hitam manis nampak seksi... tambah2 ada byk bulu
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 04:45 PM | Show all posts
sejenis minah2 indon kerja kilang yg minat bangla jah yg suka ko tu...
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 04:46 PM From the mobile phone | Show all posts
dia tak ada lah pulak kena maki dgn netizen kan...nama lagi dekat dgn alif aziz

alif satar, alif syukri tu jauh jugak bunyi dia
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 04:48 PM From the mobile phone | Show all posts
euwwwww over betul
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 05:03 PM | Show all posts
Amboi netizen pun jual minyak hahaha!
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 05:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Mata aku tgk dia ensem
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 05:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Ooo... Low self esteem rupanya...
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 06:10 PM | Show all posts
kenapa bila tgk gambar a aida ni rasa mcm bkn a aida...hilang dah rupa asal dia
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 06:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 19-6-2019 04:21 PM
Enak badannya

Untunglah kalau dah merasa..hihi
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.104442s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list