Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12Next
Return to list New
1882
View
34
Reply

Rupa Paras Guru Praktikal Bahasa Inggeris Ini Bikin Netizen Terpesona!

[Copy link]

Author: Sarirsa       Show all posts   Read mode

Author
Post time 19-6-2019 10:35 AM | Show all posts |Read mode
Selalunya dulu-dulu, imej guru di sekolah pastilah seorang yang tua dan kelihatan seperti bapa orang kerana riak wajahnya yang garang.


Tapi kini, kian ramai guru sekolah yang kelihatan muda dan segak bergaya. Menambah semangat pelajar pergi ke sekolah untuk menuntut ilmu.


Sama juga tweet seorang lelaki ini yang tular kerana memiliki rupa paras segak. Tweet itu dia menceritakan hari pertamanya bertugas sebagai guru pelatih Bahasa Inggeris di sebuah sekolah rendah di sekitar Selangor telah berjalan dengan lancar.







Tweet Fildza Daniel, 21, ini telah diulang kicau sebanyak tiga ribu kali dan mempunyai lebih daripada 10 ribu 'Like'.









Kredit foto: Instagram





Selepas diselidik, rupanya Fildza juga merupakan pengasas kepada produk kecantikan yang dinamakan sebagai 'skinstories' dan turut sibuk mempromosikan produknya itu di kaca televisyen.









Kredit foto: Instagram




Rata-rata netizen terpesona dengan rupa paras Fildza sehingga mahu kembali ke bangku sekolah semula.





Kredit foto: Twitter





Baru 21, tetapi dah jadi guru dan pengasas produk kecantikan, hebat betul! - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 11:36 AM From the mobile phone | Show all posts
Aku tgk biasa je.. Ke mata aku ada mslh
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 11:44 AM | Show all posts
@CiliPadiSedap tak terasa bergetar ke pingpong khunsa chuols dgn cikgu ini?
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 11:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Macam gayah je..
Biasalah sekarang ramai guru muda.
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 11:55 AM From the mobile phone | Show all posts
biasa la cikgu praktikal lawa/hensem ni...lain la kalu cikgu tu dah kahwin anak 2@3 orng tp masih lawa/hensem baru rare..pfttt
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 11:56 AM | Show all posts
produk tu dia formulate sendiri atau oem punya?
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 11:58 AM | Show all posts
BBNU punya handsome is so ke longkang
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 12:02 PM | Show all posts
Biasa je ramai je golongan muda berpenampilan sebegitu zaman sekarang ni
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 12:03 PM | Show all posts
produk timbang kilo? hmm..
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 12:10 PM | Show all posts
aku ingat ke ni pasal cikgu pondan yang baru-baru ni viral tu lulz

Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 12:47 PM | Show all posts
ujung-ujung nak promote produkkk... jual diri....
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 02:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Oh nak bagi viral products sendiri
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 04:28 PM From the mobile phone | Show all posts
mcm muka gay jer...gay yg aku kenal kebanyakkan muka hensem2 ala alex yong dan bertubuh sasa...kebanyakkan golongan gay ni x kira bangsa suka lelaki melayu sbb x de kulop katanyer...eee.seram...pengalaman aku masa bawa teksi selama 6 tahun..
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 04:40 PM | Show all posts
alahai
jantan sekarang...

haihhh
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 04:46 PM | Show all posts
kaki semburit tak nih
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 05:19 PM | Show all posts
gayah ke..jual product timbang kilo ke nih..megajar elok2..kang mesti dia buat viral..bdk sek rendah tulis surat cinta kt dia..hurmmm
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 05:22 PM | Show all posts
RoulRule replied at 19-6-2019 11:55 AM
biasa la cikgu praktikal lawa/hensem ni...lain la kalu cikgu tu dah kahwin anak 2@3 orng tp masih la ...

laki sepet noh nan desa
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 06:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Samada students dia akan fokus belajar atau fokus tengok dia
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 06:10 PM From the mobile phone | Show all posts
marketing strategylah nie.. nk promote produk..
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 06:19 PM | Show all posts
mula2 berminat nk tahu pasal dia, dpt tahu dia pengasas produk terus hilang minat
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.104381s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list