Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
4526
View
106
Reply

[Tempatan] Haziq dianugerahkan jawatan Setiausaha Sulit Kanan (SUSK) Timbalan Menteri dengan gred M52 - iaitu gred setara seorang penjawat awam yg memiliki kelulusan PhD

[Copy link]

Author: tobby    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 19-6-2019 12:46 PM | Show all posts
umur 27 dah 52? gila vavi punya lantikan.
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 12:56 PM | Show all posts
susk menteri aku gred 48 saja
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 01:11 PM | Show all posts

Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 01:46 PM | Show all posts
pentadbiran Tun M teruk la kan? penyemburit boleh dapat gred jawatan yg tinggi.
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 01:55 PM | Show all posts
Buritan replied at 19-6-2019 09:48 AM
Laki aku dah servis byk taun baru dpt gred 52 ni.. ape ape dah rejeki dia.. kang komen lebih org kat ...

PTD cukup 3 tahun naik pangkat

tapi kalau 27 tahun dah gaji M52
aku pun nak masuk politik kalau macam ni
terus loncat JUSA A
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 01:57 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 02:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Lantikan politik.. ph telus konon..pigidahh... buat abis duit rakyat je..
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 02:25 PM | Show all posts
Mohon lantikan politik bagi politikus=menteri2 ni guna duit sendiri ye
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 02:33 PM | Show all posts
ni lantikan politik...kalau abis ahli politik tu..depa pon dah tak keje situ lagi..tah2 ambik orang diorang gak..
tapi 52 tak sampai setahun tu..memang nganjing la..
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 02:36 PM | Show all posts
Lantikan politik sepatutnya guna dana parti politik utk bayar gaji
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 02:43 PM | Show all posts
syadq replied at 19-6-2019 10:12 AM
Ikut pekeliling memang SUSK timb menteri akan dilantik gred M48/52 dgn kelayakan ijazah. Takde requi ...

bukan ke ini yg Tun M bising dulu sbb kebanyakan menterik2 ni nak lantik post2 lantikan politik dan bg gred tinggi2...
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 02:46 PM | Show all posts
btw, perlu ke lantikan politik ni...bukan ke kat kementerian tu, mmg dah disediakan seorag s/u utk jaga menteri...utk komunikasi mmg dah ada pegawai khas yg jaga komunikasi kementerian...

so x perlu su sulit etc etc tu semua...kalau nak juga, guna poket sendiri lar...itupun maksimum sorang je..
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 02:47 PM | Show all posts

brp gaji dia dpt as gred 52...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 19-6-2019 02:58 PM From the mobile phone | Show all posts
wirazam replied at 19-6-2019 02:43 PM
bukan ke ini yg Tun M bising dulu sbb kebanyakan menterik2 ni nak lantik post2 lantikan politik da ...

Dulu pakatoon mengata umno. Skrg mrk lagi lebih.  Umur 27 terus bagi gred tinggi semata2 anak emas lantikan politik. Last2 mengaku buat part time semburit
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 02:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Lantikan politik ni taraf dia permanent n berpencen ka tsraf sementra menteri berkhidmat jah?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 19-6-2019 03:01 PM From the mobile phone | Show all posts
botol_tritan replied at 19-6-2019 12:08 PM
yes, btl tu.. sekarang pun dah ada universiti (terutamanya RU), kalau lecturer tu x publish at lea ...

Dah nama politician.  Mengejar habuan dgn lakonan & berpura2
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 19-6-2019 03:03 PM From the mobile phone | Show all posts
honam replied at 19-6-2019 11:09 AM
patut la org cakap, yang mana berilmu tinggi akan dipandang tinggi, yg mana ilmu nya rendah akan dip ...

Mat sabu contoh terbaik....lama mana dia boleh sembunyikan IQ dia yg rendah tu. Lebih2 lg bila terpaksa berucap dlm dialog antarabangsa. Satu demi satu bodoh dia keluar
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 03:21 PM | Show all posts
Edited by figurae at 19-6-2019 03:30 PM

rakyat jelata nak mohon gred spm pon kena exam dulu
dah lulus exam baru temuduga
masa temuduga cek dokumen segala
pastu kalau ada rezeki barula dapat
yang atas tak pulak macam tu... dunia..dunia
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 05:20 PM From the mobile phone | Show all posts
honeybee1802 replied at 19-6-2019 02:59 PM
Lantikan politik ni taraf dia permanent n berpencen ka tsraf sementra menteri berkhidmat jah?

kontrek je. kalu boss kene tendang staff pun ikut terkangkang.tu yg gigeh orang jemin buat solat hajat utk mintak boss selamat
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 06:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Suami i dulu pun nak kena lantik setiausaha politik dn mlepaskn jwtn dlm dg tp sy ckp jgn, klu kalah BN mcmana? Masin betul mulutku tp menteri yg dia nak jadi setisusaha pun sdh  lompat katak pigi ppbm...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.080921s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list