Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
3405
View
86
Reply

Penghuni Rumah Orang Tua Di Seremban Dipaksa Makan Cili, Minum Air Kencing

[Copy link]

Author: CARI-MRO       Show all posts   Read mode

Author
Post time 18-6-2019 05:06 PM | Show all posts |Read mode
Penyelia sebuah pusat jagaan warga emas didakwa mendera dan mengabaikan penghuninya sejak tiga tahun lepas.


Bukan itu sahaja, penghuninya juga diperolokkan dan dipersendakan dengan cara yang melampau.




Viral di media sosial, satu video yang dimuat naik menyaksikan seorang wanita yang didakwa penyelia itu mempersenda mangsa.





Dia mencubit payudara wanita tua itu beberapa kali sambil melompat terkinja-kinja.


Mangsa dilihat cuba menghalang dan memukul tangan wanita terbabit.


Difahamkan rakan mangsa yang terlantar di katil cuba menghalang namun tidak berdaya.


Status yang dimuat naik oleh seorang pengguna juga mendedahkan penghuni pusat jagaan warga emas di Seremban itu turut didera termasuk dipaksa minum air kencing dan makan cili.









Status yang dah dipadam, Foto:FB









Di media sosial, netizen menyelar tindakan wanita tersebut yang dikenali sebagai Ina kerana bertindak keterlaluan. -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 05:12 PM | Show all posts
babi si ina tuh...
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 05:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Eeeee jahatnya..  Sakit hati tengok video tu. Spesis ape ni? Moga disiksa banduan lain dalam penjara nanti.
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 05:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Kejam nya. Psychotic serial killer ni kalau betul dakwaan. Kesian para mangsa. Dahla sakit, diaibkan lagi sebegitu rupa
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 05:25 PM | Show all posts
geramnye bace kes mcm ni..
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 05:28 PM | Show all posts
ina.... inalilallah ko buat semua org tua nih
cuba csi siapa ina hati kering ni
mau aku cucuk ngan insulin gula bior mati kena hurung serangga jer
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 05:29 PM | Show all posts
kenapa tgk video mcm dia sakat2 org tua tu tak mcm dera pun...mcm bergurau je. kan biasa org2 tua moody org2 muda pujuk2 latah mcm tu...ke ada vid lain...
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 05:30 PM | Show all posts
terkejut betul tengok video ni tadi

lagi terkejut bila tahu ni tempat berbayar
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 05:32 PM From the mobile phone | Show all posts
menangis aiolss baca pendedahan diatas..tergamaknya kamu perangai syaiton nirojim..walhal org tua itu mahukan perlindungan ...kamu yg diamanahkan dan sendiri rela memikul tanggungjawab ini sanggup kamu melakukan perkara sedemikian..laknat la kehidupan kamu sekiranya hayat kamu panjang..
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 05:32 PM From the mobile phone | Show all posts
ina pembunuh
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 05:34 PM | Show all posts
jkm pun kena siasat juga laa..
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 05:36 PM | Show all posts
Polis dan SPRM sila siasat.
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 05:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Kepamnya ina.. Macam minah rempit..
Mula2 nampak macam gurau, tapi melampau.
Orang tua nak menumpang kasih anak, tapi dilayan macam tu.
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 05:43 PM | Show all posts
Bila dah ada aduan eloklah pihak yang berkenaan datang menyiasat untuk tahu benar tidaknya lapuran.  
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 05:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Saiko. Sila tangkap dan cili nenen awek ni. Tengok boleh lagi tak terkinja2 gitew.
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 05:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Allahu! Jahatnyabla dera org tua smp mati. Org da bayar utk jg baik2
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 06:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Bagus...viral kan je tmpt ni...iolss memg pantang bab2 mendera, membuli ni
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 06:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Betina celaka
Moga ko dapat azab yang dahsyat
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 07:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Tuduhan serius perlu disiasat
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 07:12 PM From the mobile phone | Show all posts
10tahun lg bila kau tua .....harap kau rasa apa yg kau buat kat org....
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.157234s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list