Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12Next
Return to list New
819
View
36
Reply

'Sampai Terberak Tahan Sakit!' - Tak Dapat Curi Kereta, Kucing Dibantingnya Sampai Mati

[Copy link]

Author: Lilrose       Show all posts   Read mode

Author
Post time 18-6-2019 05:04 PM | Show all posts |Read mode
Semakin kronik penyakit sesetengah individu yang cenderung melakukan keganasan terhadap haiwan terutama kucing. Terbaru, tular sebuah video memaparkan seorang individu mencampak seekor anak kucing ke dinding hingga mati.









Menerusi perkongsian melalui Facebook Geng Viral Melaka, identiti individu terbabit yang tidak dapat dikenal pasti itu dipercayai datang ke kedai berkenaan untuk mencuri sebuah kereta sewa di hadapan sebuah kedai makan.



Bagaimanapun kunci yang dicari-cari tidak ditemui, lalu mencetuskan kemarahannya.


Malang nasib seeokor anak kucing yang sedang merayau di tempat kejadian apabila dia yang tidak bersalah menjadi mangsa untuk suspek melepaskan amarahnya.








Menurut perkongsian yang dipercayai sudah dipadam dari FB terbabit, suspek membanting kucing berkenaan ke dinding sebuah kedai.


Remuk hati pencinta haiwan melihat keadaan bangkai kucing yang berlumuran darah itu. Mana hati perut!?








Kredit foto: FB Geng Viral Melaka




Rata-rata warganet tidak sampai hati melihat nasib menimpa anak kucing itu dan menyelar tindakan individu terbabit.








Ada juga yang mencadangkan agar mana-mana pihak yang melakukan penganiayaan terhadap haiwan dikenakan hukuman sebat.




Kredit foto: Twitter




Walaupun ia haiwan tidak berakal seperti manusia, ia juga hidupan yang mampu merasa kesakitan sama macam kita. Tergamak segelintir pihak menyakiti dan menyeksa kucing comel yang sering menjadi penghibur ramai. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 05:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga pelaku ni mampus digelek lori
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 05:17 PM | Show all posts
semoga pelaku ditimpa bencana dlm keadaan penuh seksa
tak mati dan terseksa seberapa lama yg boleh
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 05:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Maafkan kami semua haiwan,  sbb kami kaum manusia dh ramai yg semakin bangsat dan kejam
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 05:25 PM | Show all posts
Jahatnya perangai tak dapat apa yang dihajatkan gigih lepas geram pada makhluk lain
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 05:39 PM | Show all posts
apa salah kucing tu
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 05:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Kerja la kalau nak kereta.. Kau nak mencuri jugak..
Seburuk perangai si bugis tu, lagi buruk perangai pemalas, pencuri, pembunuh
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 05:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Eii x de otak betul. Xdpt curik kereta dibantainya kucing tu
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 05:56 PM | Show all posts
prempuan ni
motor modenas kris biru.. nombor plet mcm MAN 8334
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 06:04 PM From the mobile phone | Show all posts
subahanallah.. dah kenapa manusia ni?? hope ada yg buat benda yg sama kat dia
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 06:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Lahai bangsatnye.....aku sumpah kau mati kna lenyek lori smpi kluar taik...
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 06:29 PM | Show all posts
semoga pelaku mampus digelek lori
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 07:33 PM | Show all posts
saya undi lori
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 07:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalao betina laknat ni x kena gilis lori, semoga seluruh keluarga betina laknat ni kelak turut ditimpa musibah termasuk anak2 nya dalam keadaan lebih tragis...amin
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 08:08 PM From the mobile phone | Show all posts
bentuk badan memang perempuan..harap dapat tangkap dan dapat hukuman setimpal
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 08:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Manusia makin kejam
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 09:04 PM | Show all posts
jahat sungguhlah perangai rupa gitu..
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 10:30 PM | Show all posts
semoga dapat ditangkap..
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 02:13 AM | Show all posts
Siannye meow tu ...harap2 dia rasa sakit sekejap je
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2019 08:23 AM From the mobile phone | Show all posts
ya allah zalimnyaaa
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.126389s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list