CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 34047|Reply: 207

Nenek Sado, A. Aida, dah bercerai dengan Ariff Aziz

  [Copy link]
Post time 18-6-2019 04:19 PM | Show all posts |Read mode


KUALA LUMPUR: Penerbit dramaDatuk A Aida, mengaku sudah bercerai talak satu pada 25 April lalu selepas 10bulan mendirikan rumah tangga.

A Aida yang mendirikan rumahtangga buat kali keempat dengan pelakon Ariff Aziz memaklumkan perkara itudalam majlis Sesi Hati Ke Hati Bersama Datuk A Aida di sebuah hotel, di sini,hari ini. A Aida atau nama lengkapnya,Zaidah Awang berkata, dia memfailkan permohonan cerai pada 4 April lalu,sebelum disahkan berpisah pada 25 April lalu di Mahkamah Syariah Gombak Timur,di sini.


“Saya anggap jodoh kami tidakpanjang dan akur dengan ketentuan ini. Siapa yang kahwin mahu bercerai-berai,”katanya yang turut ditemani peguamnya, Zulkifli Che Yong.


A Aida berkata, dia mengambilkeputusan untuk membuat penjelasan berhubung perkara itu bagi mengelak salahfaham, sekali gus meleraikan spekulasi mengenai status dia dan bekas suami.


“Hidup mesti diteruskan dan sayakini, ingin memberi fokus kepada tiga anak, selain perniagaan baharu iaituproduk kecantikan dan pakaian senaman.

“Saya harap penjelasan ini dapatmeleraikan segala spekulasi mengenai status kami,” katanya.


Pasangan itu mula berkenalanketika Ariff menjayakan beberapa projek drama di bawah produksi A Aida pada2015, namun bibit cinta mula bersemi sejak awal tahun lalu. Melihat budi baik, sikapbertanggungjawab dan sempurna pegangan agama, Aida terbuka hati menerimalamaran Ariff, seterusnya mendirikan rumah tangga pada 21 Julai lalu.


Ariff sebelum itu, membuatkejutan dengan melamar Aida di sebuah restoran Arab di ibu negara denganmemberi sebentuk cincin.

A Aida pernah mendirikan rumahtangga dengan vokalis kumpulan Spring, Ameng pada 1994, tetapi bercerai pada2003. Hasil perkahwinan itu merekadikurniakan dua anak perempuan, Wan Az Aleesa, 22, dan Wan Azevanatassha, 17.


Dia seterusnya mendirikan rumahtangga dengan pegawai polis, Sufian Sulaiman pada 2007, namun berpisah pada2013. Mereka dikurniakan seorang anak lelaki, Muhammad Rahul, 10. Terdahulu, dia pernah berkahwindengan seorang anggota polis, namun butiran mengenai perkahwinan keduanya itutidak dijelaskan.


semoga kekal sado sis

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 18-6-2019 04:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahahha nenek sado
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 04:23 PM | Show all posts
Nenek sado?? Puahahahahahahahahah
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 04:24 PM | Show all posts
sekejap benor lovey dovey nyer
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 04:25 PM From the mobile phone | Show all posts
sha cant live without men. tapi bagusla dia buat cmni for busines purpose pun ye. mana tau mamat tu gunakan nama dia
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 04:26 PM | Show all posts
alahai..cerai plk dah..
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 04:27 PM | Show all posts
kalau itu yg terbaik kan nenek sado...
dari terus nak bela biawak hidup kan...
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 04:29 PM | Show all posts
ni dh kali ke 3 kawen ceraikan...tgk gaya mcm acik aida ni dominan sgt, mesti laki pon stress dpt bini mcm ni
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 18-6-2019 04:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Nape cerai....semoga baik2 shj....
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 04:30 PM | Show all posts
dia kate badan dia pernah mcm lara croft .....
zaman bile ntah ..... sbb dia ni zaman jadi pelakon ...... xde laaa hot mane
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 18-6-2019 04:30 PM | Show all posts
lee_sakura replied at 18-6-2019 08:29 AM
ni dh kali ke 3 kawen ceraikan...tgk gaya mcm acik aida ni dominan sgt, mesti laki pon stress dpt bi ...

yang ni dah ke empat
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 04:32 PM From the mobile phone | Show all posts
sbb faktor usiakah..
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 04:36 PM | Show all posts
laki tarak guna eloklah di cerai kan ajer... cari lain, nenek kan cantik
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 04:36 PM | Show all posts
semoga a.aida temu jodoh yang kekal
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 04:36 PM | Show all posts
alahaiii kesiannya.. tak pe lah semoga jmp jodoh lain
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 04:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Kejap sangat dah cerai. Tapi kira okay la, selesai cara aman & takde keluar citer2 tak elok pasal masing2.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 18-6-2019 04:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Perkahwinan atas dasar apa kau ni eda?
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 04:37 PM | Show all posts
takziah a aida
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 04:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Takziah

Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 04:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Alahai kesian x smpi setahun pn
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-12-2022 05:36 PM GMT+8 , Processed in 0.115582 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list