Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
11843
View
162
Reply

"Mana Dia Letak Otak Ni?" Y15 Shuib Dikerjakan Siti Sarah, Dah Macam Motor Berhias

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 18-6-2019 01:20 PM | Show all posts |Read mode
Kredit foto: IG


Dulu kecoh sekejap bila Shuib dituduh dayus sebab minta izin isterinya, Siti Sarah untuk beli motor idamannya iaitu Yamaha Y15.


Biasalah tu sebelum beli apa-apa mestilah kena bincang dengan isteri dulu. Takkan tu pun salah kan?


  



Demi nak tunjuk sokong minat suami, Siti Sarah ada buat kejutan untuk Shuib.


Boleh tahan juga kelakar.





Habis motor Y15 Shuib ditampal dengan segala manik, batu perhiasan bunga-bunga.


"Manalah dia letak otak ni, U inagt ni motor berhias waktu perarakan ke?"


Di IG pula ramai rakan artis yang meninggalkan komen.








Sabar jelah dapat isteri kuat menyakat ni kan?


Gurau-gurau bawa bahagia. Tak gitu?-CARI

  
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 01:26 PM | Show all posts
tu no plat gitu boleh ke?
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 01:31 PM | Show all posts
attention seeker
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 01:40 PM | Show all posts
huduh ya amat
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 01:40 PM | Show all posts
tak habis-habis..ingat sweet ke
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 01:42 PM | Show all posts

betul... ala2 sweet ler gitu...
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 01:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Laki aku pesan jgn buat moto dia gini
Huh! Kosser la
Buang masa aku je
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 01:54 PM | Show all posts

plat number - salah
tak de side mirror - salah
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 01:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak kelakar pun. Tapi biarlah dorang banyak masa
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 01:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Woww bagus ni
Acik pun nak buat gak lah kat moto buruk laki haku
Moga heshe bagi gelang emas sekerat lengan sebagai balasan
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 01:56 PM | Show all posts
syahoney replied at 18-6-2019 01:54 PM
plat number - salah
tak de side mirror - salah

terang2 buat salah ni...dah buat salah, upload pula serata alam..sama la dgn raja ilya tu..

Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 02:00 PM | Show all posts
bhahaha...jahanam moto
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 02:03 PM | Show all posts
bertabahlah Shuib
kesian dia
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 02:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Bertuah sarah husband syg bangat sama sarah tu yg murah rezeki kan kan
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 02:15 PM From the mobile phone | Show all posts
kucingitam replied at 18-6-2019 01:26 PM
tu no plat gitu boleh ke?

Retis boleh je.rakyat marhaen je yg x blh
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 02:16 PM | Show all posts
kalau kena kat motor kat aku mmg setahun la x bercakap..
aku rasa mcam over jer...
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 02:18 PM | Show all posts
xde creative touch tak yah la tayang oiii. buat malu jek, nak bgtau satu malaya ke laki kau tu takut bini. kalau takut bini mcm mana boleh terlepas berskandal dgn si jering dulu tu
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 02:28 PM | Show all posts
jadah..
aku ade moto bawak sendiri..
pun tak hingin bawak moto ade blink2 gitu..
huduh plak tak creative setakat tampal asal boleh sajork.....
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 02:29 PM | Show all posts
lapar likes deme laki bini
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 02:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Hodoh nya igt beca kt melaka ke
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.102485s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list