Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12Next
Return to list New
1428
View
33
Reply

[Jenayah] Benda baik jarang viral: Jews serang TunM. Mana pegi amno pas yg pertahankan ketuanan bangsa agama???

[Copy link]

Author: lavamiskin    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 18-6-2019 11:00 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 18-6-2019 11:01 AM From the mobile phone | Show all posts
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 18-6-2019 11:02 AM From the mobile phone | Show all posts
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 18-6-2019 11:02 AM From the mobile phone | Show all posts
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 18-6-2019 11:21 AM From the mobile phone | Show all posts
JAGUH KAMPUNG..
SAMPAH..

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 18-6-2019 11:22 AM From the mobile phone | Show all posts
JAGUH DUNIA ISLAM..

Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 11:30 AM | Show all posts
sunyinya....takkan semua dok lam gua.....ahaks!!
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 18-6-2019 11:38 AM From the mobile phone | Show all posts
gaara_X replied at 18-6-2019 11:30 AM
sunyinya....takkan semua dok lam gua.....ahaks!!

biasa laa pas+umno ni politaiks je lebih...

pertahan islam dan melayu konon...
sume tu wayang politik je lebeyy

citt podahhhh
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 12:39 PM | Show all posts
Yahudi pun  mudah  sentap.
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 12:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah Tun M.
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 01:10 PM | Show all posts
xpe, tun m sorg jer bleh lawan yisrael kannnnn
pm sebelum ni semua kecut
katanya
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 01:15 PM | Show all posts
belum sampai tekanan
mcm kes gay sultan brunei atau kes kashoggi
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 01:20 PM | Show all posts
wow, hebatnya Tun













#donebekap
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 01:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Sebenarnya umno dan pas ni parti retorik saja.. Umno dgn retorik perjuangan melayu,  pas dengan retorik perjuangan islam.. masa umno perintah dulu kita boleh nampak parti ni la dok bela cukong2 cina,  kat penang ni mai tengok dusun2 durian musang king,  duri hitam semua milik cina.. Dulu masa zaman parti gerakan depa pakat agih tanah2 kerajaan kepada cina,  umno pulak sibuk jadi orang tengah jual tanah melayu... Pas pulak dah tak mau sebut pasal hudud sejak berkawan dgn umno, mca dan mic..  perjuangan islam la sangat....
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 01:32 PM From the mobile phone | Show all posts
dodifarid replied at 18-6-2019 01:22 PM
Sebenarnya umno dan pas ni parti retorik saja.. Umno dgn retorik perjuangan melayu,  pas dengan reto ...

PAS pun terang2  sokong parti2 anti hudud anti RUU355 kat Prk.Balakong dan Sandakan
.... Dan Gerakan juga yg bawak penyapu masa 13 Mei, tapi dah lama disucikan bak embon pagi  oleh Umno
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 01:56 PM | Show all posts
atok 94 memang ada tolo....semua org dia sound selamber.....dlm byk2 menteri kat malaysia ni dia sorang je penah panggil TMJ bodoh.....menteri2 lain mana berani.....org kutuk dia pun dia buat tak paham je.....jiwa kental atok ni
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 03:01 PM From the mobile phone | Show all posts
pyropura replied at 18-6-2019 01:32 PM
PAS pun terang2  sokong parti2 anti hudud anti RUU355 kat Prk.Balakong dan Sandakan
.... Dan G ...

Cacai kena kencing dgn PH marah.. Bila kena kencing dgn pas dan umno redha ..tu yang aku pelik..
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 04:30 PM | Show all posts
tak keluar pun kat paper malaysia.
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 04:37 PM | Show all posts
dia macam ni. drm kutuk yahudi, pas memang setuju bab ni. buat apa nak komen. kalau israel & paper pro yahudi kutuk drm, memang akan diketahui. nak komen ape lagi.

berkenaan ruu355, kerajaan lama dah benarkan dibentangkan. lepas tu dap dan yang seangkatan dengannya tibai habis-habisan terutamanya pan yang cakap akan bentangkan pindaan ruu355 versi mereka which sampai sekarang takde versi lagi.

tapi sayang, tak sempat nak undi dlm dewan, dah tukar kerajaan.
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2019 08:46 PM | Show all posts
so uols rasa PRU akan dtg parti BERSATU dpt menang kerusi UMNO tak ?
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.088709s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list