Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
4797
View
86
Reply

Throwback Gambar Nikah. Aliff Aziz Puji-Puji Bella Astillah, Pujuk Nak Rujuk Semula?

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 17-6-2019 01:11 PM | Show all posts |Read mode
Dah berkali-kali sakiti hati bekas isterinya, sampai dah dimaki berjemaah dengan netizen Malaysia.


Episod kecurangan Aliff Aziz pastinya menjadi kontroversi terhebat dunia hiburan tanah air.


Namun baru-baru ini, Aliff macam bagi 'hint', seolah-olah dia nak rujuk semula dengan Bella Astillah.


  



Di Instagram, Aliff ada tulis karangan berjela-jela, memuji Bella stillah.


Katanya hari pernikahan mereka adalah momen magis yang tak akan dilupakan sampai bila-bila.


"Saya mungkin tak jadi yang terbaik untuk awak sebelum ini. Tapi Insyallah jika Allah izinkan kita bersatu semula supaya saya boleh menebus segala-galanya semula".


Foto: Google


Macam-macamlah reaksi dari netizen.


Tengok jelah apa jadi lepas ni. Tunggu. -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2019 01:18 PM | Show all posts
ni la yg dikatakan gila talak eh..
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2019 01:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Oh. Cepatnya doa nitizens dijawab.
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2019 01:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Helok alip ajis ni, tapi sayang... Buaya
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2019 01:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Dasar boya..jgn pandang belakang bella..u boleh yg dpt yg 100 kali lebih bagus dr alip kaki betin ni
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2019 01:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Biasanya kite akan teringat kt ex bile horny sorg2
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2019 01:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahhahahahahahhahah ni kali keberapa punya insaf ni..sewel
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2019 01:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah byk kali wat hal x payah la kasi chance lg...
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2019 01:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Gila talak ke apa?
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2019 01:48 PM | Show all posts
Bukan baru clubbing dgn retis indo sampai curi duit? Takde la insap sgt.
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2019 01:55 PM | Show all posts
cuba tempoh setahun ni ko x buat hal, baru la bella percaya dlm 2%

lagi 98% x tau la mcmne nk purcaye.
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2019 01:59 PM | Show all posts
biasanya bila dah kehilangan baru terasa nak appreciate apa yang kita ada..
semoga bekas bini move on je la..
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2019 02:10 PM | Show all posts
propanya mamat x guna ni! urghhh!
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2019 02:12 PM | Show all posts
duit dah xde la tu
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2019 02:19 PM | Show all posts
Bukan nak pujuk i rase... nak ambik hati netizen supaya jangan tak berkesudahan dikecam. Ini ala2 insoooffff... padahal...
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2019 02:21 PM From the mobile phone | Show all posts
ye ye jela..mase elok laki bini lg, takde pulak gigih pulang ke rumah bini, malah berbulan2 jua taknampak jln pulang kan

ni kire pre-insap jela psl dh sengkek kan nak pulak kantoi buat hal dgn retis seberang sane..mendapatla
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2019 02:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Xdak pulus leteww
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2019 02:25 PM | Show all posts
jgn mudah percaya bella...
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2019 02:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Musti kes takdak duit lettew
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2019 02:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Konpom rujuk blk ni.korang tggu je lah.berani potong jari ayam
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.100898s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list