Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1234Next
Return to list New
8854
View
72
Reply

[Mari meneka] Siapa artis yang mencuri ni?

[Copy link]

Author: epuepy       Show all posts   Read mode

Author
Post time 17-6-2019 09:12 AM | Show all posts |Read mode
PELAKON Indonesia, Raja Yunika Putri mendakwa menjadi mangsa kecurian artis lelaki Singapura yang menempa nama di Malaysia ketika berada di sebuah kelab malam di republik itu, pada 7 Jun lalu.
Yunika menerusi portal berita haluankepri.com mengakui berjumpa dengan artis terbabit di Clarke Quay, Singapura.

Pada masa itu saya berjumpa dengan dia di Clarke Quay, Singapura.Saya kemudian pergi membuat bayaran di kaunter dengan meninggalkan beg mengandungi wang dan barang berharga di tempat duduk, dakwanya.

Yunika mendakwa, kira-kira 2 pagi waktu tempatan, artis lelaki berkenaan mengucapkan selamat tinggal dan memberitahu mahu pergi ke suatu tempat untuk bertemu rakannya.

Tidak lama selepas artis itu pergi, saya mengambil dompet dalam beg. Malangnya, sejumlah wang dalam mata wang dolar Singapura dan rupiah saya hilang.Sudah pasti saya mengesyaki artis terbabit mengambilnya berikutan sebelum itu beg saya berada di tempat duduk.

Saya ada memberitahunya mahu melaporkan kejadian kepada polis, namun dia mencabar saya supaya terus melaporkannya, katanya.

Yunika berkata, dia melaporkan kejadian itu kepada polis Singapura dan kini kes itu dikendalikan oleh polis republik itu.

Tidak lama selepas kejadian itu, dengan bantuan Menteri Belia dan Sukan Malaysia, Syed Saddiq (Syed Abdul Rahman) saya melaporkan kejadian itu kepada polis dan kini kes itu dikendalikan polis Singapura.

Kes ini mendapat perhatian Atase Nasional Polis Singapura, Joko Setiono, kata Yunika.

Katanya, kejadian itu memberinya pengalaman berharga supaya jangan mudah percaya kepada orang walaupun seorang selebriti.
Ditanya berapa jumlah kerugian dicatatkan, Yunika tidak mendedahkannya kerana jumlahnya tidak penting.

Bagi saya, berapa pun jumlahnya bukan perkara utama, tetapi masalah moral dan harga diri.Bagaimana seorang yang cukup dikenali boleh mengambil tindakan memalukan terhadap seorang wanita, katanya.

AACXBPg.jpg

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 17-6-2019 09:12 AM | Show all posts
i speku > alif ajis
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2019 09:18 AM | Show all posts
artis lelaki spore-tempa nama di msia- kelab malam =hmm...sapa lagi yang boleh dikaitkat kalau bukan..
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2019 09:19 AM From the mobile phone | Show all posts
muka macam pondan jah
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2019 09:21 AM | Show all posts
AA mendominasi spekuan
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 17-6-2019 09:22 AM | Show all posts

hahahbhaha. u punye spekuan yang ni betul
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2019 09:28 AM From the mobile phone | Show all posts
epuepy replied at 17-6-2019 09:22 AM
hahahbhaha. u punye spekuan yang ni betul

seriously? betul ke pondan sis?
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2019 09:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Alip ajis huhuhu
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2019 09:30 AM From the mobile phone | Show all posts
epuepy replied at 17-6-2019 09:22 AM
hahahbhaha. u punye spekuan yang ni betul

seriously?
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2019 09:32 AM | Show all posts
amboi.... suke nau mencopet ye.... alip ajiz laa kannnn
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 17-6-2019 09:34 AM | Show all posts
putehkundor replied at 17-6-2019 09:28 AM
seriously? betul ke pondan sis?

hahahahha. well, muka mangsa yg i tepek tu sama mcm spekuan u. arghh, giteww. mengutuk di pagi hari
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2019 09:48 AM | Show all posts
iols baca sekali imbas pun da boleh agak siapa
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2019 09:51 AM From the mobile phone | Show all posts
epuepy replied at 17-6-2019 09:34 AM
hahahahha. well, muka mangsa yg i tepek tu sama mcm spekuan u. arghh, giteww. mengutuk di pagi har ...

Retis ke pondan lorong je nehhh
Kat repot polis tuh pekerjaan siap tulis politician kauuuuu
Kerlassss retis pondan yindon jadi ahli politaik
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2019 09:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Alip ajis kut
Dia ni kan pernah ada kes kantoi mencuri
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2019 10:01 AM From the mobile phone | Show all posts
Raya ketiga pun gigih pegi kelab malam
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2019 10:08 AM | Show all posts
kenapa dia minta bantuan menteri belia dan sukan
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2019 10:08 AM | Show all posts
mcm mana syed sudip masuk dlm ini cerita?
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2019 10:11 AM | Show all posts
Kebetulan dia kenai SYed ni
dapatlah membantu
artis seperti AA....
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2019 10:11 AM From the mobile phone | Show all posts
OT jap.. Td jenjalan kt ig tgk neena merempan kt bawang ranger cari. Uol buat apa kt dia.
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2019 10:36 AM | Show all posts
apa syed sadik buat kat situ??
apa hal lak masuk frame cerita ni??

cm bohong jahhhhh...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.113324s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list