Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
5108
View
46
Reply

[Politik] TTKM Kantoikan Jemin Ali Lagi

[Copy link]

Author: safriehalim    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 16-6-2019 02:18 PM | Show all posts
bisexual azmin
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2019 02:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Jangan2 tweet ni pun edit kot
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2019 02:56 PM | Show all posts
BONGOK LA KAU JEMIN

NAK MENIPU PUN TAK PANDAI

KENAL DARI JAUH KONON

DAH JUMPA MENTERI SINGAPORE KONON, TAK SAMPAI 24JAM, MENTERI SINGAPORE KATA TAK JUMPA PUN KAU


PENIPU BERSERI KAU NI JEMIN



Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2019 03:07 PM From the mobile phone | Show all posts
betul ke idok jemin punya twit tuuu. ke nipu punya
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2019 03:21 PM From the mobile phone | Show all posts
sitinew replied at 16-6-2019 02:56 PM
BONGOK LA KAU JEMIN

NAK MENIPU PUN TAK PANDAI

Jgn panjangkan fitnah.. Sehina hina manusia adalah dgn membuat fitnah kemudian menyebarkannya sesama sendiri demi mendpat tempat dan kedudukan.. Itulah manusia yg hina.. Jika anda tidak mahu menjadi hina jgn panjang kan fitnah..namun cakap pun tidak berguna jika penerimaan bkn dri org yg bertakwa dan beriman dunia diakhir zaman org tdk bertakwa ibarat mencurahkan ayir ke daun keladi..
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2019 03:26 PM | Show all posts
internet tak pernah lupa...



Solidariti bersama Haziq, teruskan pertahankan hak pendidikan percuma - Azmin Ali



Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2019 03:28 PM | Show all posts
Jokernas replied at 16-6-2019 03:21 PM
Jgn panjangkan fitnah.. Sehina hina manusia adalah dgn membuat fitnah kemudian menyebarkannya sesa ...

geng babi bila dah kantoi baru tau apa itu fitnah

bodoh, video tu tak fitnah pun

video tu tuhan nak tunjuk sapa idola kau sebenarnya. gay semburit zaman berzaman.


Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2019 03:31 PM From the mobile phone | Show all posts
sitinew replied at 16-6-2019 03:28 PM
geng babi bila dah kantoi baru tau apa itu fitnah

bodoh, video tu tak fitnah pun

Inilah contoh org yg tidak bertakwa memanjangkan fitnah huhu
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2019 03:34 PM From the mobile phone | Show all posts
tobby replied at 16-6-2019 03:26 PM
internet tak pernah lupa...



Intenet tidak mudah lupa kesian jemin kena checkmate..
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2019 03:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Semburit kak jemin bottom ..abis laa ko kena angguk ja dgn atok....pasni semua atok ckp mesti ko jilat
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2019 04:02 PM | Show all posts
jemin woiii jemin

dari kau semburit dgn sama jenis, baik kau kawin dgn janda cam si noraidil sangap lelaki tu

bahahaha



Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2019 04:14 PM | Show all posts
tobby replied at 16-6-2019 03:26 PM
internet tak pernah lupa...

budak haziq ni kurang ajar, kita patut sokong Ajemin, budak tu telah meliwat seorang Menteri Kabinet, ini tidak patut
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2019 04:21 PM | Show all posts
Solidariti bersama Haziq, teruskan pertahankan hak pendidikan percuma - Azmin Ali



pendidikan percuma la sangat....
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2019 06:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Alahai... malan diri ni
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2019 07:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Big time kantoiii..
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2019 08:31 PM From the mobile phone | Show all posts
nk menipu tp x bijak... hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2019 08:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahaaha lawak betol! Drama separuh tahun yg amat menghiburkan. Netizen kalau korek cerita sampai ke lubang cacing.
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2019 10:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Satu ja aku nak tanya... Neh parti 'semburit' ka? Ala2 seme mcm pak n hanak hekan....
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2019 10:29 PM | Show all posts
Rasa2 panjang lagi tak?
Penat aku nak ulang alik tesco top up kauci sambil baca komen2
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2019 10:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Soklan jujur, dlm golongan pensemburit ni kan? adakah yg bottom akn sentiasa bottom dan sebaliknya, atau blh jadi kedua2 nya sekali...?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.072873s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list