Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1091
View
14
Reply

[Tempatan] gaduh terus : geng pkr hanyalah macai, kata geng bersatu

[Copy link]

Author: sitiboh       Show all posts   Read mode

Author
Post time 15-6-2019 08:24 PM | Show all posts |Read mode


bahahah, cai kata orang cai

mahacai tul la

yg pasti, geng ph semua macai




Otai Reformis hanyalah macai - PPBM Terengganu



Kecewa dengan tindak-tanduk tersebut, Razali berkata, Otai Reformis bukanlah otai, tetapi hanyalah macai yang menjalankan tugas bagi kepentingan pihak tertentu, khususnya mereka yang paling mendapat banyak manfaat sekiranya karier politik Mohamed Azmin berakhir.
Masalah dalam kolam dia, dia nak babitkan sekali dengan kolam lain. Tun Mahathir melihat secara jauh, sebagai Perdana Menteri beliau beri jawapan mengikut apa yang beliau nampak dan faham, tetapi mereka nak Tun Mahathir jawab kepada media Azmin bersalah, dengan memberi tekanan agar Tun setuju bahawa itu video Azmin.





Reply

Use magic Report

Post time 15-6-2019 08:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Teruskan semburit sesama sendiri
Reply

Use magic Report

Post time 15-6-2019 08:27 PM | Show all posts
kolam? dah ada aksi dalam kolam pulak....apa nak jadi la pakatan homo ni...wakakakakkkakakaka
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 15-6-2019 08:30 PM | Show all posts
JohnnyCastle replied at 15-6-2019 08:27 PM
kolam? dah ada aksi dalam kolam pulak....apa nak jadi la pakatan homo ni...wakakakakkkakakaka

semburit, sekolam tu semua sama la tu kut, main sama jantan
istilah geng2 PHornography ni pelik2 la










Reply

Use magic Report

Post time 15-6-2019 10:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Pening puak pee esh, tak tau nak sokong yg mana
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2019 12:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Makin jelas riwayat depa nak tamat dah.. retak menanti hancur berkecai.. baguih2
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2019 01:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 15-6-2019 10:09 PM
Pening puak pee esh, tak tau nak sokong yg mana

Ko sokong semburit je senang...kena dgn Jiwa ko tu.
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2019 02:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Boboi relaks je tak payah buat apa2
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2019 09:35 PM From the mobile phone | Show all posts
kita orang luar boleh tambah popcorn. lantak la ph gaduh sama ph . tak perlu nak teruja sgt..ujung ujung kata je semua pun fake. haziq jemin pun terselamat .kes close

Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2019 11:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Malaysia.Doom replied at 16-6-2019 01:37 PM
Ko sokong semburit je senang...kena dgn Jiwa ko tu.

Meleret sampai sini pulak ke? Dah bertukar jadi hensem tak? Dah hensem setanding aku baru kau layak bercakap dgn aku
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2019 11:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 16-6-2019 11:09 PM
Meleret sampai sini pulak ke? Dah bertukar jadi hensem tak? Dah hensem setanding aku baru kau laya ...


Muka pon berbungkus helmet...hensem APA?
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2019 07:36 AM From the mobile phone | Show all posts
Malaysia.Doom replied at 16-6-2019 11:50 PM
Muka pon berbungkus helmet...hensem APA?

Haha..................
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2019 09:53 AM | Show all posts
geng AMANAH pun hentam PKR isu ni
kiri kanan
depan belakang PKR kena

sebijik macam versi semBURIT
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2019 10:33 AM | Show all posts
PAN hanya menurut perintah bos sahaja. Bos kata terjun kolam mana, dia terjun la.
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2019 10:44 AM | Show all posts
Bakal PM kempunan lagi la nk jd PM
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.091290s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list