Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
13679
View
107
Reply

"Kesian, Dah Macam Janda Raya Tanpa Suami!" - Alyah Disindir Kejar Harta, Kahwin Orang Tua

[Copy link]

Author: Lilrose       Show all posts   Read mode

Author
Post time 13-6-2019 12:08 PM | Show all posts |Read mode
Jodoh dan pertemuan itu di tangan Tuhan. Apabila melihat orang lain ditimpa musibah, doakanlah yang baik-baik untuknya. Bukan dicaci-cerca dengan kata-kata nista.




Kredit foto: IG Ramli MS/Alyah




Berat mata memandang, berat lagi bahu memikulnya. Di bulan yang sepatutnya disambut riang gembira, penyanyi Datin Alyah sebaliknya terguris dengan sindiran warganet berhubung isu rumah tangganya.


Sedang dia teruja berkongsi foto menggembirakan, Alyah menerima komen pedas daripada pengguna Instagram.




  



Bagaimanapun, seorang individu yang busuk hati meninggalkan komen berbaur sindiran kerana Alyah dilihat beraya tanpa suami di sisi, tidak seperti pasangan lain.


Sudahlah disindir begitu, dihinanya pula dengan menuduh Alyah berkahwin dengan lelaki tua kerana mengejar harta. Biadab!








Terkilan dengan sindiran berkenaan, Alyah berdoa agar dia kuat menghadapi insan yang hitam hatinya seperti individu terbabit.





Jika insan ini amat sakit hati dan iri hati terhadapku...








Rata-rata pengikut mendoakan agar Alyah tabah dan mengabaikan saja komen negatif yang dilemparkan terhadapnya.




Kredit foto: IG Alyah




Amboi, sedapnya mengata orang ya. Apa yang didengkikan sangat dengan Alyah macam dia je yang menaja perkahwinan mereka? - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2019 12:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Bertabahlah... Hanya yang melaluinya sahaja yang paham dan mengerti. Be strong Alyah..
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2019 12:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Hazabnya mulut netizen tu. Semoga berbalik ape g dikomennya ke atas diri sendiri.walaupun x delah suka sgt tinyah ni tapi x tergamak nak komen life org camtu.bersabahlah alyah.
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2019 12:24 PM | Show all posts
Netizen tu sibuk kenapa? Dah takda best dalam hidup dia ke sampai nak sibuk pasal rumahtangga org?
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2019 12:28 PM | Show all posts
tangan puaka from hell
sibuk nak dictate life org


Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2019 12:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Orang tu yg berlaki tua awak yg sibuk dah kenapa..
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2019 12:35 PM From the mobile phone | Show all posts
The only word is BIADAP.
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2019 12:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah sheols yg sanggup kahwin dgn Tok Ram.. sanggup x merasa naik pelamin. Sanggup x dpt tayang sweet2 laki bini.. sanggup ke sana sini sorang2.. malam2 ditinggalkan.. so? Hadap je lah..
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2019 12:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesiannye ko dekk
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2019 12:42 PM From the mobile phone | Show all posts
tuan badan ygnhadap..lantak lah dia...ada aku kisah
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2019 12:47 PM From the mobile phone | Show all posts
ooo tok ram ada acc private lain rupanya..
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2019 12:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Tok ram ni tak kesian ke org kutuk bini dia macam tu
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2019 01:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Tokram x kesian ke bini kena cerca cenggitu?
Sampainye hati biar je bini, langsung xde rasa nak protect. Ngok.
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2019 01:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga alyah kuat
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2019 01:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Netizen ni igt org dok selfie 24 jam kt ig somi isteri tu bahagia sgt erk....biarlah dia cari bahagia dgn cara dia...kalau tk bahagia msti dia akan mtk cerai....
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2019 01:35 PM | Show all posts
her life. her choice.
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2019 01:36 PM | Show all posts
tapi Alyah memang tak boleh pegi dah suara dia xaman dolu dolu
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2019 01:44 PM | Show all posts
ish ish ish.. mulut xde insuran lgsg..
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2019 01:49 PM | Show all posts
apalah jahat sangat netizen ngok tu....rumahtangga dia...bio lantak dia lah nak hadap mcm mana. yg kamu dok sebok herot2 mulut, krem2 jari mengata org...kompem bahagia dng pasangan sampai surga kah?
harap tak berbalik kpd diri sendiri lah ye....
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2019 01:50 PM From the mobile phone | Show all posts
ignore je la..

yg alyah ni pun over jugak...ala2 nak mak si tanggang nak menyumpah anak dia ja....mesti sambil ketik kat talipon tu, tangan kiri tadah doa agar tuhan pengomen tu jadi batu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.133301s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list