Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
11682
View
153
Reply

"Suami Tak Reti Tegur Ke?"-Pakai Ketat, Baju Izreen Azminda Macam Fesyen Balut Nangka

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Post time 11-6-2019 01:26 PM | Show all posts
tak berkenan sgt dgn dia ni.. sblm jadi perampas sampi la ni.. ape pon dia buat mmg tak interesting nak tahu .. tapi yg ini mcm vogel pon ye
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2019 01:34 PM From the mobile phone | Show all posts
ude dah x telo nk ambil ank raya skli ke...thn lps intan jaga...tahun ni pn intan jaga....
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2019 01:42 PM | Show all posts
Dh sarat macam tu pun gigih pakai bj ketat.nmpk hodoh.
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2019 01:45 PM | Show all posts
gigih jering tutup komen kat ig...tp merata org kutuk kau jering...dulu alasan tutup komen sbb xnak org ktuk2 xnak org buat dosa kat ruang ig kau....sian kat laki la ape la.... tp ko sndiri pun xkesian kat laki ko...pkai baju mcm nak rabak...bukak je la tuudng kau tu...anzalna yg xpakai tudung pun baju xketat2...

kude nmpk mcm " menyorok " blkg jering... anyway, jering x beraya umah mertua ke...up lah pic laga pipi dgn keluarga kude pulak....
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2019 01:52 PM | Show all posts
buruknya la pakaian sendat macam tu
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2019 02:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Korang ni, penat2 dia pergi bergambo dengan sarat camtu pakai baju yg dia rasa paling cantik
Alih2 kena kutuk plak...#adanuke
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2019 02:09 PM | Show all posts
buruknya dari dlm
so apa2 dia buat still akan nampak buruk kan?
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2019 02:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Sendatnya baju. Serius tak cantik.
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2019 02:19 PM | Show all posts
tgk gambar je pun, tapi aku terasa bingit telinga..pasai pa tak tau..
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2019 02:19 PM | Show all posts
Tengoklah siapa  imam dia, spesis jantan xguna .
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2019 02:29 PM | Show all posts
huduh sangat..
ko bajet ko thor dalam endgame ke noks gemuk2 perut boroi pun orang suka?

suka lempar tahi kat outfit orang bertudung betul2 tutup aurat dia ni...
tak nak pakai elok2 longgar... takyah laa tambahkan lagi persepsi buruk kat org yg betul2 berhijab di mata org lain dgn buat gituh...
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2019 02:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Baju murah...
Lycra cloth maybe.. Huhuhu
Nmpk baju murah..
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2019 02:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni memang ambil gambar selalu side tepi cam nekta.. ko ingat cantikkkkk..
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2019 02:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Jubah,abaya punyala byk jual di pilih juga sarung nangka.
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2019 02:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Lawa lagik tayar kat belakang tu..
Melekap lekap, ko bukan cutting supermodel yg kalo pregnant perut je naik. Ni semua benda naik kot
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2019 02:40 PM From the mobile phone | Show all posts
astaga..sebijik2 nampak..nenen pun bulat teros bentuk nampaknye..perut toksah chite..anzalna pun reti sarong longgar2 jering weh

sape la snap gmba ni..tayar belah tu, longkang..sia2 kalau jatuh

sbb ni ke kau tak raya dgn anak sendiri ude?
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2019 02:42 PM From the mobile phone | Show all posts
kakasotong2 replied at 11-6-2019 12:39 PM
Bru ni tgk iv sheols dekat melodi raya. Merenyeh renyeh mulut mcm monyet.

Gedik bukan main.

ape yg dibebelkan si jering? mesti lepas geram kan dh lame x keluar dikaca telebisyen
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2019 02:49 PM | Show all posts
umbut replied at 11-6-2019 02:33 PM
Dia ni memang ambil gambar selalu side tepi cam nekta.. ko ingat cantikkkkk..

aa kan... sbb tu bole jadi bff ngan nekta hehehehe.... bosan dah tgk gamba2 nekta tu... sama je pose dia... x senget ke tepi pastu gambaq duk nganga2 mulut acah2 gelak... tu je la gambo dia... boriiiiiiiinnnnnnnngggggggggg
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2019 02:52 PM | Show all posts
baju pun mcm nak tertetas dah tu..cermin takde ke .alahai
malu nya akk tgk.ptt dah sarat2 tu pakailah longgar2 baru selesa
ni pakai mcm tu mengundang netizen pokpek saja kan
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2019 02:55 PM | Show all posts
suka dengan komen netizen yang mengaitkan king coco dgn laki dia
memang netizen habis
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.093640s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list