Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
4295
View
90
Reply

Suami dan isteri bergaduh di hari raya

[Copy link]

Author: mosti    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 9-6-2019 06:59 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Saya buka thread ini bagi pihak kawan saya..saya tidak tahu bagaimana nak nasihat pasangan suami isteri ini.

Alkisahnya, di pagi raya, si isteri sedang sibuk membuat persiapan raya. Jadinya si isteri lambatlah bersalam dengan si suami. Tak tau kenapa, si suami jadi merajuk dan marah sangat pada isteri, isteri hulur tangan nak minta maaf pada suami di tepisnya tangan isteri.

Dan yang paling sedih, si suami mengungkit segala pemberiannya pada si isteri macam kereta, handbag. Si isteri nak kerja tak bagi..macam mana ye?

Si isteri tanya nak makan, di cakapnya " aku boleh ambil sendiri". Macam marahnya tiada kesudahan. Macam mana pujuk suami macam ini? Gaduhnya berlarutan dari awal raya hingga sekarang.

Si isteri jenis cakap lembut je, tapi si suami kata isteri tinggi suara. Serba tidak kena.

Yang paling tak best, si suami kol maknya, kata, isteri dia buat hal. (Si suami rapat dengan ibunya, semua masalah dia bagitau ibu dia). Macam mana nak nasihat suami macam ni?

Masa mula2 kahwin, ibu suami sudah berpesan jaga anak dia macam dia jaga .Bukankah suami yang jaga isteri?

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 9-6-2019 07:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Adoiiiii.. habissssss
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 9-6-2019 07:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Buritan replied at 9-6-2019 07:12 PM
Adoiiiii.. habissssss

Apa yang habesz?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 9-6-2019 07:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Boleh kah abang atau kakak si isteri bagi nasihat mengenai hal kahwin?
Reply

Use magic Report

Post time 9-6-2019 07:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Mengada plak.aku rs laki dia
Reply

Use magic Report

Post time 9-6-2019 07:36 PM From the mobile phone | Show all posts
kena terus2an pujuk.. cuba pujuk dlm mood
happy.. buat joke ke.. kena banyak sabar la sikit.. laki jenis gini ni jenis nak perhatian campur ngengada je ni..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 9-6-2019 07:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Levespa replied at 9-6-2019 07:36 PM
kena terus2an pujuk.. cuba pujuk dlm mood
happy.. buat joke ke.. kena banyak sabar la sikit.. laki  ...

Ye..laki ni jenis nak isteri layan dia sentiasa..si isteri jenis pendiam, x reti nak romantik..
Reply

Use magic Report

Post time 9-6-2019 07:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Levespa replied at 9-6-2019 11:36 AM
kena terus2an pujuk.. cuba pujuk dlm mood
happy.. buat joke ke.. kena banyak sabar la sikit.. laki  ...

Ade gak ek laki lapar perhatian..selalu gegirl jer..dah kawen pun tak reti bawak diri ke bila patut diberi perhatian??
Reply

Use magic Report

Post time 9-6-2019 07:51 PM | Show all posts
lelaki dia abg jat atau tulin?
Reply

Use magic Report

Post time 9-6-2019 07:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Ntah2 propa jer semua ni..saja buat hal nak kawen lain kot..
Reply

Use magic Report

Post time 9-6-2019 07:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Orang kata yang kuat merajuk ni sejenis pondan. Bukan laki. Pastu boleh pulak g mengadu kat mak. Adoiii la.
Reply

Use magic Report

Post time 9-6-2019 07:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Vodo ya suami dia.

Siap mengadu kat mak. Menyampahnya lahai.
Reply

Use magic Report

Post time 9-6-2019 08:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Ko jgn ngada2. Aku ceraikan ko kata isteri..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 9-6-2019 08:52 PM From the mobile phone | Show all posts
CiliPadiSedap replied at 9-6-2019 07:51 PM
lelaki dia abg jat atau tulin?

Tulinnn..huhu
Reply

Use magic Report

Post time 9-6-2019 09:08 PM From the mobile phone | Show all posts
lempang sedas dgn buluh lemang baru tumbuh balik akal, tah2 ada betina lain
Reply

Use magic Report

Post time 9-6-2019 09:12 PM From the mobile phone | Show all posts
mengucap aku. biasanya perempuan yg kuat merajuk. ke bini dia mengandung laki yg mengidam?
Reply

Use magic Report

Post time 9-6-2019 09:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Sorry tanya - dorang dah ada anak ke belum?
Reply

Use magic Report

Post time 9-6-2019 09:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Buang maso gado2 cmni
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 9-6-2019 09:15 PM From the mobile phone | Show all posts
imransulaiman replied at 9-6-2019 09:13 PM
Sorry tanya - dorang dah ada anak ke belum?

Dorang bwlum ada anak
Reply

Use magic Report

Post time 9-6-2019 09:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Bosannye dpt laki suke merajuk ntah pape ni.  I ignore je,  bg silent treatment. Kang mood die ok,  die sendiri dtg mengendeng kat kite haa
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.104660s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list