Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
24506
View
168
Reply

Sampai Hati Chef Fikree Halau Isteri Macam "Anjing" Selepas 3 Hari Diceraikan

[Copy link]

Author: top5complete       Show all posts   Read mode

Author
Post time 4-6-2019 09:59 AM | Show all posts |Read mode
Bekas isteri Chef Fikree, Sharifah Zuriehan Ben Yahya mendakwa Fikree telah menghalau dia dan anak mereka seperti pengemis selepas tiga hari diceraikan.

Zuriehan juga memberitahu dia sudah beberapa kali memujuk bekas suaminya itu untuk menyelamatkan perkahwinan mereka, namun usahanya gagal dan tidak diendahkan.




Foto: Instagram



Zuriehan juga mendakwa Fikree dan skandalnya tinggal serumah dan membuat maksiat di bulan Ramadan yang mulia. Selain itu, katanya kecurangan yang berlaku itu bukanlah kali pertama. Fikree juga pernah pernah berbalas mesej berbaur lucah dengan seorang pengacara TV9.









Zuriehan juga mendakwa bekas suaminya itu langsung tidak mempedulikan makan minum mereka dua beranak selain hanya memasukkan duit ke dalam bank.






Isteri Chef Fikree Dakwa Dicerai & Mangsa Keganasan Rumah Tangga










Foto: IG Zuriehan



Nampaknya, kemelut rumah tangga melanda Chef Fikree Aznan belum menemui titik nokta biarpun mereka sudah bercerai. Beberapa hari lalu, Chef Fikree menafikan tuduhan yang dilemparkan oleh bekas isterinya itu. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2019 10:02 AM From the mobile phone | Show all posts
Laaaa dah cerai ke?
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2019 10:17 AM From the mobile phone | Show all posts
Budak kecik blh color rambut eh? Tak bahaya ke chemical tu utk budak
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2019 10:17 AM From the mobile phone | Show all posts
Ada lg ker sambungan
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2019 10:21 AM | Show all posts
Edited by annabellaruz2 at 4-6-2019 01:18 PM


edited :

dah dapat sapa skandal dia.
maaf akak JJCM..adooii (sbb initial name sama M)

Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2019 10:29 AM | Show all posts
bila plak diaorg bercerai
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2019 11:09 AM | Show all posts
jantan ni kalau dia dh syg betina lain mmg dia tk hadap la ank bini lg

ank dia yg comel tu pun tgk tak ada perasaan ek

jantan sial tul halau bini..dh la nak raya..kesian la hai

semoga esok2 si fikree dpt balasan setimpal buat ank bini mcm ni
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2019 11:18 AM | Show all posts
armin replied at 4-6-2019 10:17 AM
Budak kecik blh color rambut eh? Tak bahaya ke chemical tu utk budak

Rambut ori ler tu...
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2019 11:47 AM | Show all posts
kesiannya..bila hati dah benci dan syg dah takde..tergamak buat mcm ni..hrp jantan ni terima balasan satu hari nti..
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2019 11:51 AM | Show all posts
sue_liah replied at 4-6-2019 11:09 AM
jantan ni kalau dia dh syg betina lain mmg dia tk hadap la ank bini lg

ank dia yg comel tu pun tg ...

Aamiin. Dah terjatuh nanti, jangan carik isteri dan anak.
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2019 11:55 AM From the mobile phone | Show all posts
jahanam nya jantan camni
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2019 11:56 AM | Show all posts
Allahu.. mcm tu sekali dia buat m.. btl btl drama ni
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2019 12:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Semalam nampak zuriehan ni and jayden. Rasa nak pegi hug je dia. Muka sheols pun mcm stress and runsing je. Sian dia. Hope she stay strong for her son, especially raya ni.

Anyway, dlm Islam kalau dalam iddah suami wajib bagi nafkah tempat tinggal. Mana boleh main halau je
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2019 12:02 PM | Show all posts
kalau kau benci bini kau tu aku boleh la faham,
ni zuriat kau pun kau benci, halau keluar, come on chef
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2019 12:48 PM | Show all posts
nuno replied at 4-6-2019 12:02 PM
kalau kau benci bini kau tu aku boleh la faham,
ni zuriat kau pun kau benci, halau keluar, come on  ...

kann? tak kesian kt anak ke..apa punya bapak la..
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2019 12:50 PM From the mobile phone | Show all posts
armin replied at 4-6-2019 10:17 AM
Budak kecik blh color rambut eh? Tak bahaya ke chemical tu utk budak

Anak dia mmg rambut color gitu. Sebab maknya pon rambut perang
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2019 12:54 PM From the mobile phone | Show all posts
annabellaruz2 replied at 4-6-2019 10:21 AM
edited :

dah dapat sapa skandal dia.

siapa skandal dia?
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2019 12:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Ape punya perangai la chef ni..dari minat tgk,terus boikot la ni..menyampah...yg pengacara m tu pn kemain lagi..stok2 homewrecker
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2019 12:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Menurut komen, bff wife pon try husband dia kan?

Harey punya bff!!
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2019 01:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesian nya.. Kejam sungguh buat anak dgn wife camtu.. Nampak beno benci sangat tu..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.107640s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list