CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 27205|Reply: 197

[Edisi Bodoh Sombong] Linda Rafar Tuntut Doktor Bayar RM4 Juta

  [Copy link]
Post time 31-5-2019 04:54 PM | Show all posts |Read mode
Tak habis-habis lagi Si Linda Rafar ni dengan saman sana sini--
Kali ni nak saman Dr Rusyaini Ramli pulak katanya---

Kesian dia ni-- kurang kasih sayang barangkali---



This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 31-5-2019 04:58 PM | Show all posts
Ni posting Dr Rusyainie yang dikaitkan--


This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2019 05:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Astaga Linda oiiii
Mak hang dlm kuboq tu pun dok mereput dah. Hang tak abih2 lagi ka nak saman sana sini padahal hang yg tegedik2 mulakan semua ni
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2019 05:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Ehhh makin nyampah plak akuuu
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2019 05:31 PM | Show all posts
Edited by HannahMontana at 31-5-2019 10:43 PM

Mungkin kita xfahan perasaan sebenar Linda Rafar ni , kehilangan ibu satu ujian besar .

Berharap kedua belah pihak berbaik lah , fahami  sikit sebanyak runtun hati org yang kehilangan ibu barangkali.

Untuk kali ini sahaja seandainya pihak hospital ada otak dan ada hati yang mau hentikan berbalahan ini , menangkan Linda Rafar secara psykologi dan Linda pun berhentilah saman menyaman utk kali ini sahaja.

Nanti akan wujud lagi dna lagi perasaan xpuashati jika  mana-mana pihak tidak mahu mengalah sekarang.

Mak dia mati ,ini bukan cerita dongeng biarlah Linda "menang" sekejap. Linda pun jgnlah saman .
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2019 05:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalini team Linda. Semoga mendapat la Dr Rusyainie yg suka menyebok berserta PW tu
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2019 05:35 PM | Show all posts
dia ni dah kenapa...
kurang kasih sayang sangat dah ke...
lain macam confident... dan ego
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2019 05:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Aduh, dah nak raya ni, bersama2lah bermaaf2an
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2019 05:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Ko kena ingat linda
Kalo ko sakit g spital semua nurse n doktor buat dekkkk je camane nanti.
Agak2 la nak saman pun

Aku setuju je dgn dr. Rushaine. Best baca penulisan dia bkaitan perubatan. Mmg byk info yg dapat
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2019 05:39 PM | Show all posts
Adoi!akak linda....blum abis lagi ke isu saman menyaman nie
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2019 06:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Her apology memang tak rupa apology pun. Sebab mohon maaf secara am saja. Patut kena mohon maaf khusus. Sebut nama sekian, mohob maaf kepada sekian kerana sekian.
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2019 06:17 PM From the mobile phone | Show all posts
mari kita tengok siapa yg kenaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2019 06:46 PM From the mobile phone | Show all posts
nak saman sana sini..dah sengkek lettewwww
ko jgn buat hal lindon..kang x pasal2 gambo lama ko isap k o n e k bedry tu kang viral lagi skali kang
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2019 06:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Atata replied at 31-5-2019 05:33 PM
Kalini team Linda. Semoga mendapat la Dr Rusyainie yg suka menyebok berserta PW tu

Aku sokong Linda this time.mulut Dr ni mcm longkang.pelik pihak atasan dia bg attitude Dr mcm ni.biat malu profession aje.
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2019 07:04 PM | Show all posts
popcorn please..
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2019 07:12 PM From the mobile phone | Show all posts
HannahMontana replied at 31-5-2019 05:31 PM
Mungkin kita xfahan perasaan sebenar Linda Rafar ni , kehilangan ibu stau ujian besar .

Berharap  ...

lagi la besar kepala dia kalau bg menang, ego pun naik sampai langit 7 tingkat. Dia bkn bdk2 dah tua pun, bukannya mental waras akal fikiran tp sbb sikap bongkak sombong menguasai diri jadi la meroyan mcm tu. Mati mak? berbillion org pernah mati mak, tu bkn alasan utk justify kebodoh sombongan dia.
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2019 07:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku mmg anti ngn dr ni, paling berlagak bongkak punye manusia
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2019 07:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak dapat saman A, dia saman B. Tak dapat B, dia saman C dan seterusnya... Bila tah drama dia nak habis.
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2019 08:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Meols mmg x sokong linda. Tapi dengan doc jongos ni meols tagteam dgn linda
Katakan no no dgn doc jongos ni.
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2019 08:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Linda dgn saman berpisah tiada. Sudah2 la., meluat pulak aku dgr kisah saman menyaman ni.  
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-7-2022 11:18 PM GMT+8 , Processed in 0.363662 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list