Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
123Next
Return to list New
3414
View
59
Reply

[Dunia] Kembar berlainan warna kulit dinamakan Malaysia dan Malachi

[Copy link]

Author: ulamalu    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 23-5-2019 09:44 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode

IMG_20190523_083256.jpg

IMG_20190523_083137.jpg

BANDAR OKLAHOMA, Oklahoma - Seorang wanita telah melahirkan sepasang kembar yang berlainan warna kulit dan anak mata sehinggakan ramai yang bertanya sama ada kedua-duanya adalah anak angkat, lapor akhbar The Sun UK.

Sarah Jones memberikan nama Malaysia kepada bayi perempuan berkulit putih dan bermata biru sementara kembar lelakinya yang berkulit gelap dan mata perang diberi nama Malachi. Fenomena itu jarang berlaku tetapi kebarangkaliannya lebih tinggi bagi pasangan kembar tidak seiras.

Perkara itu bagaimanapun bukan sesuatu yang pelik bagi Jones kerana dia sudah mempunyai seorang anak berusia enam tahun berkulit gelap dan seorang lagi berusia dua tahun berkulit cerah.

Semua empat anak saya jauh berbeza tetapi mereka bergaul dengan baik. Ramai yang bertanya sama ada Malaysia dan Malachi anak angkat atau mempunyai ayah kandung berlainan, malah mereka tidak menyangka kedua-duanya kembar, kata Jones.

Pakar genetik Universiti Edinburgh, Jim Wilson memberitahu rangkaian berita BBC bahawa warna kulit banyak bergantung kepada variasi genetik dengan sekurang-kurangnya 20 warna kulit berbeza untuk manusia. C Agensi
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2019 09:47 AM | Show all posts
glemer nama malaysia...
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2019 10:00 AM | Show all posts
Ingatkan di Malaysia.
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2019 10:04 AM | Show all posts
mati2 meollss ingat achi kat malaysia yg boh nama ni rupanya kokosen..glamer yachhh nama malaysia harum di US nuuu..
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2019 10:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Adakah dna baby tu berasal dr malaysia?...or baby tu hasil honimun di malaysia??
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2019 10:26 AM From the mobile phone | Show all posts
Asal pilih nama malaysia.. ada makna ke

Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2019 10:30 AM | Show all posts
umbut replied at 23-5-2019 10:26 AM
Asal pilih nama malaysia.. ada makna ke

sawo matang malaysia pilihan beliau yay
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2019 10:31 AM From the mobile phone | Show all posts
Nanti 31 ogos..atau 16 sept
Ada la masuk berita...ada org nama malaysia
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2019 10:32 AM From the mobile phone | Show all posts
The name Malaysia is a girl's name . Malaysia is ranked #499 on our popularity charts and is often added to lists like New Baby Names on the Rise and discussed in our forums with posts like "Picky Parents BNG".

This exotic place-name is rising in popularity -- despite (or perhaps because of) the unfortunate association with an airplane that went missing in March 2014.

Nameberry.com
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2019 10:34 AM From the mobile phone | Show all posts
Alahai. Shomelnya Maleyzia dan Malakhai (sebutan huntok Malachi).
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2019 10:34 AM From the mobile phone | Show all posts
Bnyk kokesen us bg nama anak malaysia...
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2019 10:35 AM | Show all posts
ada kenangan manis di Malaysia le tu yang membuatkan dia nak letak nama Malaysia.
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2019 10:36 AM | Show all posts
nononcrux replied at 23-5-2019 10:30 AM
sawo matang malaysia pilihan beliau yay

Sarah Jones memberikan nama Malaysia kepada bayi perempuan berkulit putih dan bermata biru sementara kembar lelakinya yang berkulit gelap dan mata perang diberi nama Malachi.
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2019 10:37 AM From the mobile phone | Show all posts
chicozinn replied at 23-5-2019 10:04 AM
mati2 meollss ingat achi kat malaysia yg boh nama ni rupanya kokosen..glamer yachhh nama malaysia ha ...

Haha dia bukan achi. Dia akai (Malakai).
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2019 10:38 AM | Show all posts
pakcik iolss pun ada anak kembar tak seiras. tapi dedua lelaki.
yang sorang putih gebu. yang sorang kecik n gelap sikit.
sorang kuat nangis. sorang pendiam, tapi pandai buat kerja
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2019 10:39 AM | Show all posts
comelnyaa kembar tu! ada jugak yg suka sgt kt nama malaysia sampai letak nama anak ek
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2019 10:40 AM From the mobile phone | Show all posts
normal je , kan ada seblm ni bayi pompuan , bila dah besar masing2 sama lawa dgn unik yg teraendiri
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2019 10:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Mula2 baca ingatkan Malaysia dan Minachi. Seryes
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2019 10:42 AM From the mobile phone | Show all posts
Waktu kecik mmg la yg white tu nampak lagi comel n gebu. Tapi nanti dah bujang, haruslah yg tan sikit tu lagi hottzz. Lelaki nampak maskulin sket kalau kulit sawo2 matang
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2019 10:43 AM From the mobile phone | Show all posts
Macam model international yg hensem tu. Tak seiras dan lain warna. Tapi dia yg hensem la. Dedua pekak kalau x silap
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.142472s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list