Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
827
View
9
Reply

[Jenayah] ekonomi teruk sangat ke sampai tukang rumput pun kena samun

[Copy link]

Author: sitikur       Show all posts   Read mode

Author
Post time 21-5-2019 11:40 PM | Show all posts |Read mode




Samun warga asing
Pekerja pembersihan warga Pakistan kena tetak dan rompak.
Lokasi kawasan Alam Impian Seksyen 35 Shah Alam.
Siapa2 yang ada info kejadian dan suspek, mohon buat laporan di balai polis Shah Alam.



Kes : Pakistan kena rompak ketika membuat kerja2 pembersihan rumput di kawasan Alam Impian Seksyen35 Shah Alam.
Kejadian semalam 20/05/2019.
Mangsa kini dirawat di zon merah HTAR KLANG.























Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2019 05:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Adoi..kalau dah pemalas tapi nak duit cepat, buat kerja bodoh macam ni ha...kesian tengok muka bhai tu..
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2019 08:25 AM From the mobile phone | Show all posts
Takyah salahkan ekonomi la.. Peragut penyamun ni bukan kira ekonomi baik ke x. Kalau dah dasar pemalas nak cari rezeki halal, duduk kat negara paling kaya pun kejenye sama jugak
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2019 09:07 AM | Show all posts
Allah ngeri tgok terbelah mcm tu.. ape la binatang yg samun ni, mohon mati la
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2019 10:05 AM | Show all posts
kejamnya penyamun..
habis muka bhai..
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2019 10:09 AM From the mobile phone | Show all posts
So scarry....jln ni mmg abit sunyi
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2019 11:29 AM | Show all posts
Bukan masalah ekonomi, masalah malas tak nak kerja merempit hisap dadah jadi sampah masyarakat.
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2019 11:32 AM | Show all posts
Menakutkan jenayah makin menjadi2 sampai tukang rumput pun boleh jadi mangsa
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2019 11:36 AM | Show all posts
tak silap, yg pemancing ikan pn kene bunuh dgn perompak cmni

mgkin suspek yg sama, dia target tmpt tkde org
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2019 12:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Bangla dtg msia utk keje halal y mmg rakyat msia nih keje nye meragut mnyamun je, pahtu salahkn krajaan x bg pluang pkejaan...bengong tahap dewa ..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.081978s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list