Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
4455
View
41
Reply

MENCARI USTAZ /BOMOH YG BOLEH BUANG SIHIR YG SGT KUAT

[Copy link]

Author: dani86       Show all posts   Read mode

Post time 12-6-2019 07:24 PM From the mobile phone | Show all posts
sherryda replied at 25-5-2019 03:33 PM
Yang langau atau lalat tu ada follow awak jugak tak?

Tak pasti pulak. Sebab kawasan tempat sy belajar tu memang ada lalat. Bila dah sakit, i balik rumah kat kawasan ladang klp sawit, waktu tu pula memang musim lalat. Haha
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2019 11:28 AM | Show all posts
Yang saya pi berubat
area penang  Mak Su: 016-4018330
area kedah pak din : 019-4757340
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 20-6-2019 10:38 AM | Show all posts
mengkudu2016 replied at 13-6-2019 11:28 AM
Yang saya pi berubat
area penang  Mak Su: 016-4018330
area kedah pak din : 019-4757340

TERIMA KASIH... InsyaALLAH sy cuba nanti
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2019 11:21 AM From the mobile phone | Show all posts
dani86 replied at 21-5-2019 07:24 PM
Sy kat penang.. kalau kat kedah / perlis pun boleh

Ni dari kwn bgtau.

1. Pak su mid kuala nerang
2. Ada seorg tok imam masjid Bukit Tangga
3. Bukit tembaga haji ghazali kot.. X pasti tpi mmg pandai berubat.
4. Pokok sena - pak lang.. Lupa tmpt betul.. Tp pernah teman makcik berubat
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-6-2019 12:16 PM | Show all posts
sarah82 replied at 20-6-2019 11:21 AM
Ni dari kwn bgtau.

1. Pak su mid kuala nerang

Terima kasih sy cuba cari tempat2 nie
Reply

Use magic Report

Post time 13-7-2019 03:33 AM | Show all posts
Semoga urusan TT dan isteri dipermudahkan.
Aamiiinnn
Reply

Use magic Report

Post time 18-7-2019 06:34 PM From the mobile phone | Show all posts
masih lagi memerlukan bantuan perubatan ? jika ada sila hubungi 0175923489 Puteri ( whatsapp/call )
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 12:04 PM | Show all posts
nanaputeri replied at 18-7-2019 06:34 PM
masih lagi memerlukan bantuan perubatan ? jika ada sila hubungi 0175923489 Puteri ( whatsapp/call )

puteri, awak seorang perawat ke?
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 12:07 PM | Show all posts
orang kata la kan.. bukan saya.. tp setakata mana kesahihannye tu saya xpasti. kalau kena sihir siam, berubat utk pulihkan balik pn kena guna org siam jugak (tok cha).. wallahu'alam. tp saya tak percaya dgn kaedah tu sbb takut nanti dia akan tinggalkan 'sesuatu' kt badan kita. pendamping mungkin?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-8-2019 04:17 PM | Show all posts
Hatida replied at 22-8-2019 12:07 PM
orang kata la kan.. bukan saya.. tp setakata mana kesahihannye tu saya xpasti. kalau kena sihir siam ...

Hatida

Kmau kenal tak org berubat / perawat yg boleh berubat saya dan isteri
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 04:31 PM | Show all posts
dani86 replied at 22-8-2019 04:17 PM
Hatida

Kmau kenal tak org berubat / perawat yg boleh berubat saya dan isteri

maaf la dani..sy tak kenal. sy pn berubat dgn mcm2 ustaz.. cuba dani dptkan rawatan kat darussyifa. kena ulang2 smpai betul2 sembuh. insha Allah..
Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2019 04:16 PM From the mobile phone | Show all posts
mengkudu2016 replied at 25-5-2019 03:35 PM
Sy dan suami pun kena sihir yg sama dipanggil sihir pemisah. Nak pisahkan suami dan isteri.tak nak b ...

Salam mengkudu..boleh tak dptkan nombor ustaz yg merawat dulu tu? Saya ada masalah sama, ada seekor langau ekori saya..kdg2 lalat, saya baru berpisah dgn tunang saya, saya nak dia kembali,sbb persedian kahwin dah sedia
Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2019 05:55 PM From the mobile phone | Show all posts
sherryda replied at 25-5-2019 11:33 PM
Yang langau atau lalat tu ada follow awak jugak tak?

Salam nak tanya, saya pun ada dtg langau atau lalat.. kat mana saya boleh berubat ye..
Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2019 06:52 PM | Show all posts
boleh cuba cari tumingan ismail hantukillet (fb)  atau username dia dalam ni dulu hantukiller kalo xsilap...lokasi kg majidi jb

Reply

Use magic Report

Post time 5-9-2019 03:29 PM | Show all posts
dani86 replied at 22-8-2019 04:17 PM
Hatida

Kmau kenal tak org berubat / perawat yg boleh berubat saya dan isteri

cmne skrg tuan?

wife selalu moody tak? hari minggu selalu gaduh lagi?


Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 6-9-2019 03:15 PM | Show all posts
masih lagi cam tu tuan
Reply

Use magic Report

Post time 10-9-2019 11:28 AM | Show all posts
USTAZ IWAN +60 13-934 3630 PAKA TERENGGANU,DIA BELAJAR DENGAN 7 GURU SHIFA TERMASUK 2 DARI INDONESIA.
Reply

Use magic Report

Post time 10-9-2019 08:16 PM From the mobile phone | Show all posts
MITANANG replied at 10-9-2019 03:28 AM
USTAZ IWAN +60 13-934 3630 PAKA TERENGGANU,DIA BELAJAR DENGAN 7 GURU SHIFA TERMASUK 2 DARI INDONESIA ...

Okay ke cara dia mengubat?
Reply

Use magic Report

Post time 26-9-2019 12:36 PM From the mobile phone | Show all posts
sya pernah cari bomoh x jumpa2 duit hbis buat itu ini yg di suruh bomoh tp 1 pun x jadi,mmg hampir segala bomoh sda cuba,bomoh putih bomoh hitam ustaz la segala..tp 1 pun x ada kesan..ini bomoh terakhir sya buat,mmg ok kira boleh la dari smua bomoh sbb antara smua ini saja yg jadi yg dapat apa sya niatkan klu yang susah sangat mencari bomoh yg kuat boleh cuba yg sya pernah buat ni,ini nombornya 012-8023215
Reply

Use magic Report

Post time 2-10-2019 04:34 PM | Show all posts
Edited by durability at 2-10-2019 04:37 PM

Dura nak tanya ....

Sepupu Dura terkena buatan sihir pemisah.  Menurut kawan sepupu Dura (kawan yang berpaling tadah), musuh sepupu Dura tu guna pasir yang dipijak oleh anjing berwarna hitam.  Pasir tersebut ditabur keliling rumah.  Denggan izin Allah...sihir tu menjadi dan sepupu Dura bercerai pada tahun 2014.

Tetapi selepas bercerai, sepupu Dura tu selalu rasa sakit2 di bahagian dan perut menjadi keras dan baru2 ini mak sepupu Dura tu meninggal dunia dengan cara pelik.  Arwah mak sepupu demam dan selalu meracau bila masa waktu maghrib.   

Sepupu Dura syak sakit dibahagian perut yang dialami (dah pergi hospital.....tiada ketumbuhan) dan kematian mak  berpunca dari sihir pemisah dan sepupu nak tau jenis bomoh yang digunakan.  Sampai sekarang kawan sepupu yang berpaling tadah tu enggan bagi tau bomoh mana yang musuh sepupu Dura tu gunakan.

Ada mana2 forumer yang ada pengalaman serupa? Sepupu Dura nak tahu samada bomoh siam/ org asli yang guna kaedah macam ini (pasir dan anjing) ?   
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.082759s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list