JAWATAN KOSONG DIPERLUKAN SEGERA! Jana pendapatan dari rumah sebagai penulis freelance kami. Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1234Next
Return to list New
4720
View
72
Reply

Beratur Panjang Gila! Lamb Shank Chef Ammar Menjadi Fenomena Di Bazar Ramadan USJ4

[Copy link]

Author: hafiz.ahmad       Show all posts   Read mode

Author
Post time 21-5-2019 11:38 AM | Show all posts |Read mode
Tinggal beberapa minggu sahaja lagi baki bulan puasa dan ada lagi ke di antara anda yang tak singgah bazar Ramadan lagi?


Tipulah kalau  tak singgah lagi kan, di bazarlah kita nak cuci mata melihat makanan dan merasa suasana meriah yang hanya boleh didapati pada bulan puasa ini.


Antara menu yang menjadi kegemaran di bazar adalah roti john, tepung pelita dan murtabak. Menu-menu terkenal ini sering kali kita lihat tidak kira di mana lokasi bazar tersebut.


Namun, di Bazar USJ4, ada satu menu makanan yang patut anda cuba iaitu Lamb Shank Chef Ammar!





Lamb shank adalah bahagian betis atau batang pada kambing yang dipotong sehingga membentuk seperti peha ayam. Yang menariknya, isinya sangat lembut dan korang boleh makan terus macam peha ayam!









Lamb Shank Chef Ammar ini anda boleh beli dengan harga RM30.00, berbaloi dengan nasinya yang banyak dan isinya yang lembut. Chef Ammar juga ada menjual Nasi Mandi Ayam ¼ dengan harga RM15.00.


Kalau anda berminat nak cuba lamb shank ni, boleh pergi ke bazar USJ4. Pastikan datang awal sikit, takut beratur panjang pula nanti! -CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2019 11:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Sedapnyaa...
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2019 11:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Waaa... Nampak sedap!
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2019 11:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Rempah heols sedap. Hakak hada terai beli dolu. Hakak puji karna sedap memang.
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2019 11:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Wow....sedapnya.....
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2019 11:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Btw sedapnyaaaa gambar tuw! Harga pon hokeh berbaloi dengan portion hakak lehat.
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2019 12:12 PM | Show all posts
tgk utube

pian padu beb

beratoq bang ang
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2019 12:13 PM | Show all posts
aduyaii meleleh ayaq liuq
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2019 12:14 PM From the mobile phone | Show all posts
dua_chzy: Btw sedapnyaaaa gambar tuw! Harga pon hokeh berbaloi dengan portion hakak lehat.


Ramai tak beratur mahayam?
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2019 12:15 PM | Show all posts
alah, aku lemah bab nak beratur lama2 ni la, tapi teringin lol
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2019 12:38 PM | Show all posts
beratur, sampai turn kita habis da..mau bising2..haha
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2019 12:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Sedapnyeeee lapar oiii
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2019 12:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 21-5-2019 12:14 PM
Ramai tak beratur mahayam?


Eh akak pon tak sampai lagik. Akak takat beli rempah briyani heols dari kedai kat BTS nu ha.
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2019 01:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Sedapnya... tp iols terpaksa lupakannya.. kalori tinggi.. raya nk pakai kebaya kan..
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2019 01:37 PM From the mobile phone | Show all posts
dua_chzy replied at 21-5-2019 12:58 PM
Eh akak pon tak sampai lagik. Akak takat beli rempah briyani heols dari kedai kat BTS nu ha.

Nama rempah dia apa?boleh g cari nanti
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2019 01:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by dua_chzy at 21-5-2019 01:45 PM
Kurex replied at 21-5-2019 01:37 PM
Nama rempah dia apa?boleh g cari nanti


Google jah rempah briyani chef Ammar. Boleh beli online gak. Aiol beli aritu, rempah bukhari. Seban heols jual pelbagai jenis rempah.
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2019 01:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Menurut testimoni adik iol memang sedap,tapi beliau beli yang ayam tu la,yang kambing tak mampu...maseh setuden
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2019 01:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Yesterday gerai baru nak setup. Q dah panjang beratus orang. Teringin nak try. Mesti dia ada restoran kan?
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2019 01:55 PM | Show all posts
tagas replied at 21-5-2019 12:12 PM
tgk utube

pian padu beb

keliur tengok pian makan hoiii sedap btol
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2019 01:57 PM | Show all posts
mrsLucky replied at 21-5-2019 01:47 PM
Yesterday gerai baru nak setup. Q dah panjang beratus orang. Teringin nak try. Mesti dia ada restora ...

Mmg ada cafe dia kat barisan kedai sebeleh Petronas USJ 4 tu.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.100954s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list