CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 12665|Reply: 86

Nazim Othman Merintih Nasib Sebagai Duda Di Media Sosial Buat Peminat Simpati

  [Copy link]
Post time 29-4-2019 09:47 AM | Show all posts |Read mode







Duda terhangat dalam industri hiburan tanah air, Nazim Othman tampaknya tidak segan silu bergurau dengan para pengikutnya di laman Instagram. Memuatkan sebuah video pendek mengenai suasana dari penthouse di hotel di Langkawi jelas menunjukkan keindahan panorama sekeliling.



Malahan kapsyennya juga mengundang 'sesuatu' apabila menjelaskan yang ia adalah situasi biasa bagi seorang duda sepertinya lalu sempat bertanyakan siapakah yang akan di bawa oleh peminatnya jika berpeluang tinggal di sini.



  



Memuatkan dirinya sendiri di hujung video dengan meletakkan sebotol air lalu memakan makanan yang terletak di meja membuatkan para netizen penasaran dengan tingkah laku duda tersebut. Malahan turut memberikan komen yang memberi semangat kepada Nazim supaya meneruskan kehidupan seperti biasa setelah bekas isterinya juga 'move on'.



Selain itu, ramai juga yang menyatakan telah pergi ke hotel yang sama kerana pernah menonton video Nazim dan Bella satu ketika dahulu. Malahan ramai peminat yang mendoakan kebahagiaan Nazim pula. Nazim turut dilihat membalas setiap komen tersebut dengan emoji tenang dan gembira.



Kredit foto: IG













Kredit foto: IG




Kemas kini seterusnya ialah Nazim mengenakan baju Melayu di kapal layar menjelaskan yang beliau sedang menjayakan penggambaran iklan untuk raya. Dengan baju melayu putih lengkap dengan sampin berwarna-warni, sempat Nazim menitipkan kapsyen yang penuh tanda tanya iaitu

"Apabila tiba waktunya akan kukhabarkan kepada semua."



Jadi, apakah perkhabaran itu? Sama-sama kita nantikan ya. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 29-4-2019 12:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Lebih tepat JANDA.
Reply

Use magic Report

Post time 29-4-2019 03:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Huhu kesian {:cryrun
Reply

Use magic Report

Post time 29-4-2019 03:43 PM | Show all posts
dahaga perhatian jahhh..
Reply

Use magic Report

Post time 29-4-2019 05:19 PM From the mobile phone | Show all posts
tak abis2 lg ke??
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2019 12:11 AM | Show all posts
Yang aku kelakar dia ni dari dulu. Bella senyap je, dia macam janda meroyan haha. All the best Nazim~
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2019 10:06 AM | Show all posts
Nak mintak simpati lah tu
Elok bekas bini ko dah bahagia
Ko pegi jelah mana2 pun
Takde org heran
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2019 10:07 AM | Show all posts
semoga baik2 aja bro..
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2019 10:07 AM | Show all posts
janda gedik puiii

bella dgn laki kt mekah bt umrah
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 30-4-2019 10:09 AM From the mobile phone | Show all posts
kat Ig, saham dia memang naik, semua orang nak wefie dengannya. Tapi kat forum, memang kena lah kan? hehe.
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2019 10:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Ouch. From kayangan.. erm where?
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2019 10:36 AM From the mobile phone | Show all posts
Semoga nazim pun cepat2 bertemu jodoh idaman.. Aamin..
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2019 10:42 AM | Show all posts
CikDaNdeLi0n replied at 30-4-2019 10:29 AM
Ouch. From kayangan.. erm where?

neverland kot
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2019 10:45 AM | Show all posts
humble brag sangat... the gist of the post is "uols iols ddk panoramic suite st regis. korang ddk Baron diam sudah"

Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2019 10:50 AM From the mobile phone | Show all posts
Gay! Bottom! closet! Kelempok!
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2019 10:50 AM From the mobile phone | Show all posts

Mak jan? Kahkahkah
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2019 10:52 AM From the mobile phone | Show all posts
Boleh berjodohan dengan Ritrud
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2019 10:56 AM | Show all posts
Puhleaseeeeeeeeeeeeeee!!!
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2019 11:18 AM From the mobile phone | Show all posts
Stay duda forever je atau bila Betul2 dah ready berkomitmen sbg suami br cari calon.
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2019 11:22 AM | Show all posts
Cari je suami lain..... dari kayangan khen puih
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

7-7-2022 11:34 AM GMT+8 , Processed in 0.090479 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list