JAWATAN KOSONG DIPERLUKAN SEGERA! Jana pendapatan dari rumah sebagai penulis freelance kami. Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
123Next
Return to list New
7005
View
49
Reply

"Jenuh Kepit, Pecah Lubang Dah Ke?"- Perlahan-Lahan Sajat Muka Mengaku Dia Jantan

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 25-4-2019 11:32 AM | Show all posts |Read mode
Dah tengok ke belum thread mengenai Sajat di Twitter?


Rajin betul eh netizen kumpul video-video penyanyi Bobo Di Mana ni.





Katanya lawak dan boleh menghiburkan hati. Kalau dulu asyik nak kecam Sajat je dek isu jantinanya, sekarang maki ramai pula terhibur.


Paling dapat perhatian baru-baru ini adalah video Sajat yang dikatakan sudah makin terbuka mengaku tentang jantinanya yang sebenar.


"Slow-slow Sajat dah mula mengaku" katanya.


Kredit foto: IG


Dalam rakaman dari IG Live itu, Sajat menceritakan pengalamnnya pergi kenduri. Ada orang panggil dia Mak Nyah!


"Berderau jantung I, aduh pecah lubang ke!"


Rupa-rupanya orang tu panggil orang lain. "Jenuh I kepit-kepit, tak nak pecah lubang."





Alahai Sajat, buat sahajalah pengumuman rasmi.


Bak kata Fathia Latif, pakai tudung tapi berpura-pura sahaja buat apa. Akhirnya buka tudung dah jadi diri sendiri lagi tenang.


Contoh sahaja, doakan sahajalah kedua-duanya kembali ke pangkal jalan semula ya? -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2019 11:55 AM | Show all posts
We all know the truth.. tapi lagi sedap kalau dia yg pecah lubang sendiri kan
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2019 12:05 PM | Show all posts
bagus la kalau dah ngaku
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2019 12:06 PM | Show all posts
the truth will prevail gituchuuu
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2019 12:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Malu wei, mak bapak heolls pon ngaku sajat tu pompuan
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2019 12:32 PM | Show all posts
Adik perempuan dia sendiri panggil dia abang. So...?
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2019 12:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Mana bideo nye
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2019 12:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Ala2 sape makan cili dia yg terasa pedasnya la kan..

Tp yg iols perasan golongan nyah2 ni kan.. kalau kat kenduri or tempat awam. Dia punya insecure tu over sensitif.. pandang org muka kekwat mcm seolah2 kita tgh mengata dia..
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2019 12:47 PM | Show all posts
dpt tgk video lg best..
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2019 01:28 PM | Show all posts
dah mengaku
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2019 01:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Ada ke org bodoh yg x perasan dia ni jantan?
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2019 02:48 PM From the mobile phone | Show all posts
September14 replied at 25-4-2019 01:45 PM
Ada ke org bodoh yg x perasan dia ni jantan?

Mak pak dia x mengaku dia jantan. ...hehe
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2019 03:04 PM | Show all posts
Jat,

apepun kamu,
Jangan tinggalkan solat 5waktu

Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2019 03:12 PM | Show all posts
sajat dgn safi dedua i menyampah..tapi bila tgk video sajat kekadang i gelak jugak..tengok sapi rasa meluat gila..try hard sangat..muka pun senget perasan cantik
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2019 03:47 PM From the mobile phone | Show all posts
sorok mcm mana sekali pun akan terbongkar juga nnt.. btw, normallah kalau kat perak paggil nyah.. mak nyah, ayah nyah, abg nyah, kak nyah.. kdg2 pggil nyah jer..
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2019 03:49 PM From the mobile phone | Show all posts
sajat2..nyah tu panggilan utk anak kedua,  pertama yong klu perempuan,  yg lelaki yop,  anak kedua nyah,  anak ketiga YANG,  tapi klu mak sedara,  tak panggil mak nyah,  dia jadi mak ngah.. perak tempat iols lagi gitu,  tempat lain xtahu
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2019 03:54 PM | Show all posts
banyak kali je dalam video heshe cakap dah buang bawah bla3 lagi la..iols pon tak pasti heshe bersinikal atau apa tapi memang kelakar la video2 heshe...seronok melayan
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2019 03:58 PM From the mobile phone | Show all posts
ni mesti gi kenduri orang perak ni
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2019 04:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Sajat ni bukan orang perak ke? Parents dia duk ipoh kan...
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2019 04:30 PM | Show all posts
Iols hari2 cuba husnuzon bahawa memang dia ni khunsa bagai dikata.
tapi setiap kali iols tgk muka dia dan dengar sora dia, memang hemmmmm memang jantan sangat.
Iols pelik kenapa ramai org buta sgt kata dia ni pompuan fuhh.
perangai pun dah tau pondan, terkinja2 tayang muka  dan body sambil menari.
maknyah sgt perilakunya ewwww.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.099079s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list