JAWATAN KOSONG DIPERLUKAN SEGERA! Jana pendapatan dari rumah sebagai penulis freelance kami. Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
4654
View
83
Reply

Suami Orang Berkhalwat Dengan Budak 15 Tahun

[Copy link]

Author: CARI-MRO       Show all posts   Read mode

Author
Post time 23-4-2019 06:11 PM | Show all posts |Read mode
Kantoi, seorang remaja perempuan yang baru berusia 15 tahun berkhalwat dengan suami orang.


Dalam serbuan di sebuah rumah sewa di Taman Kuchai Lunas itu, remaja berkenaan menyorok dalam sebuah bilih di rumah sewa lelaki berkenaan.


Sinar Online melaporkan, selepas rumah diketuk, seorang ellaki berusia 26 tahun keluar dalam keadaan tidak berbaju.


Ketua Pegawai Agama Daerah Kulim (PADK), Anwar Sharifudin Mat berkata,


"Setelah memperkenalkan diri sebagai penguat kuasa PADK, seorang lelaki membuka pintu rumah tanpa berbaju.


"Kami kemudian membuat pemeriksaan di bilik belakang tetapi berkunci memaksa pintunya dipecahkan."


Foto: Sinar Harian


Sebaik pintu pecah, remja itu ada menyorok di belakangnya.


"Siasatan awal mendapati pasangan ini tidak ada hubungan mahram manakala lelaki bekerja di sebuah kedai makan itu telah pun beristeri.


"Mereka berdua mengaku pernah terlanjur sebelum ini. Pasangan itu dibawa ke Balai Polis Kulim untuk laporan."


pasangan itu ditahan di bawah Seksyen 25(a)(b) Enakmen Kanun Jenayah Syariah Negeri Kedah 2014 kerana disyaki berkhalwat.


"Saya ingin tegaskan, sekiranya PADK menahan mana-mana pasangan bukan mahram bersekedudukan atau melakukan maksiat, kami akan pastikan mereka didakwa di mahkamah," tambahnya. -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 06:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah laki orang tu ajor budak tu macam2 bab seks. ...lainlah sama umur ....
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 06:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Mendapatla charge rogol. Bawah umur kot
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 06:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Budak umor gini, dpt kote jantan, rasa mcm menang trofi piala dunia.....
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 06:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Rogol jgk lah ni kan...kw berzina je sbb dtgkp khalwat...
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 06:38 PM From the mobile phone | Show all posts
What kind of title is this!!! She is 15 for god sake! Jantan setan tu, akal mana?
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 06:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Syaitonirojim i hope u sangkut 376. Duk kat dalam tu dgn sebatm padan muka
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 06:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga bertaubat.
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 06:45 PM | Show all posts
di Malaysia...undang2 bertulih menyatakan bahawa 15 tahun itu kanak2...wakakakakakakakakakaka
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 06:50 PM | Show all posts
Boleh charge rape ke ni? Bdk tu minor.
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 07:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Apabila BERZINA itu...TERLANJUR...#INILAHAKIBATNYA.
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 07:19 PM From the mobile phone | Show all posts
noor2 replied at 23-4-2019 06:17 PM
Dah laki orang tu ajor budak tu macam2 bab seks. ...lainlah sama umur ....

skala Msia...26 taun tu...serupa 18 taun je AKAINYA.
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 07:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah ada bini pon masih nak rosak kan anak orang.. kasi sebat 15 kali
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 07:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Dasar spesis tak sedar diri! Dahla pekerja kedai makan je.. Ada hati menggatai dengan budak belasan tahun!! Eiii geramnyaaa..

Rasakan kena sebat nanti, hancurla punggung.. Dalam jel pulak kena buli dengan banduan lain.
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 07:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Aik..ade isteri msh nk berzina?
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 07:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Amboi headline bawah undang2 syariah highlight budak pompuan bawah umur main ngan somi orang. Macam somi org tu yg inncocent



Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 07:58 PM | Show all posts
noraidil_06 replied at 23-4-2019 06:38 PM
What kind of title is this!!! She is 15 for god sake! Jantan setan tu, akal mana?

Ehhh knp jantan pulak disetankan..Yg di budak tu, bijik kelentit da mengatai, da tau somi org..tu tak kisah pulak?
Mcm sial je statemen ko....
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 08:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah ada bini pun sempat lagi cari budak umur 15 tahun puaskan nafsu. Yang budak tu pun a pasal birah sangat. Duk rumah belajar rerajin plisss!
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 08:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Nokiaman replied at 23-4-2019 07:58 PM
Ehhh knp jantan pulak disetankan..Yg di budak tu, bijik kelentit da mengatai, da tau somi org..tu  ...

Ko panas pehal? Jantan kan konon khalifah. Bdk umur 15 pun kau laparkan? Pttnye kau bimbing budak tu
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 08:17 PM From the mobile phone | Show all posts
CharlesDera replied at 23-4-2019 06:45 PM
di Malaysia...undang2 bertulih menyatakan bahawa 15 tahun itu kanak2...wakakakakakakakakakaka

She is kanak-kanak n its not laughing matter.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.082225s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list