Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
27399
View
306
Reply

Cip, Cip, Cip! Safiey Illias Kongsi Pengalaman Pecah Dara, Dah Potong Anu Ke Tu?

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Post time 24-4-2019 09:03 AM From the mobile phone | Show all posts
Jantan mana la sanggup pi jolok kat lubang plastic eee jijiks
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2019 09:04 AM From the mobile phone | Show all posts
hayrin86 replied at 24-4-2019 08:38 AM
Betul.. Lebih-lebih lagi orang yang bertamadun.. Orang yang bertamadun mana nak tukar jantina apa  ...

Orang gila mana mengaku gila. ...hehe. ..
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2019 09:11 AM | Show all posts
kesianlah dia ni.jadi jantan muka x ensem,jd pompuan pun x lawa.
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2019 09:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Stop giving this bapok undeserved limelight.ko boleh berlagaksekarang ala2 dunia ni ko yg punya. Tapi satu hari nanti bila kau jatuh; barulah kau tahu langit tu tinggi ke rendah. Eii, panas hati aku pepagi buka forum keluar cite pondan x sedar dirini . Dahlah x cantik.prasan lebih.
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2019 09:12 AM | Show all posts
bercakap dan hidup mcm dah x kenal dosa pahala, maksiat is biasa, tp di mulut dok salamelekom2, dok sebut allah.. ? apa dia nih?

aku risau dia ni akan cultivate lg ramai budak2 muda/remaja/kanak2,

puak2 mcm ni menunjukkan kpd anak2 yg tukar jantina is ok..

is menyedihkan..

knp nk kena bising? dh tukar tu diam2 udah le.. bising sgt..

smoga allah selamatkan kami dan keturunan kami dr jd mcm ni..
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2019 09:13 AM | Show all posts
milafida replied at 24-4-2019 09:03 AM
Jantan mana la sanggup pi jolok kat lubang plastic eee jijiks

jantan yg dibela?
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2019 09:14 AM | Show all posts
inspiro92 replied at 24-4-2019 09:12 AM
Stop giving this bapok undeserved limelight.ko boleh berlagaksekarang ala2 dunia ni ko yg punya. Tap ...

stop beli barang2 fake dr jantan jadian wanita plszz...

knp ramai still beli n sokong?


Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2019 09:19 AM From the mobile phone | Show all posts
Repair muka pon masih lg level2 ipa raziah jah par ko sapi oiii...
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2019 09:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Apebenda ni hanat. kau cerita apaaa?!
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2019 09:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Tp org mcm ni jgk tuhan bg kayaraya weh
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2019 09:23 AM | Show all posts
terang2 dah camni pun xde amik tindakan apa2. semua sbb dia berduit...
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2019 09:27 AM | Show all posts
gila la die nih..xde sape nak tlg lempang die ke
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2019 09:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Pls unfollow them.. N kalau x follow pon. X payah tgk pon soc med dorg.. Thats what im doing now..
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2019 09:29 AM From the mobile phone | Show all posts
manehnya replied at 24-4-2019 09:14 AM
stop beli barang2 fake dr jantan jadian wanita plszz...

knp ramai still beli n sokong?

Memang taklah aku nak beli produk murahan ni.yg aku geram masih banyak yg vuta tuli sokong golongan mcm ni.yg plg sedih penyoko g tegar tu pulak daribkalangan perempuan tulen.
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2019 09:38 AM | Show all posts
harap kau kembali ke pangkal jalan la dik oii.
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2019 09:39 AM | Show all posts
Hodohnya ko!
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2019 09:46 AM From the mobile phone | Show all posts
gelinya tengok mamat sekor ni. moga cepatlah dpt balasan. aamiin
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2019 10:00 AM | Show all posts
ade jugak jantan selera nk pecah dara dia kunun...puikkkk
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2019 10:00 AM | Show all posts
abadi84 replied at 23-4-2019 08:43 PM
Manalah family si capik ni. Tlglah ikat dia kat pokok. Dia gila

nok pamily dia pun dah tak leh kawal..dulu waktu dia tukar balik jadik pompuan akak dia ckp harap apik jgn buang benda tue..alih alih dia buang..akak dia cikgu tau..sedih kakak dia tak leh ckp apo... nagis jer..
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2019 10:06 AM | Show all posts
kesian

moga 1 hari dia menyesali tindakan dia ni
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.104845s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list