JAWATAN KOSONG DIPERLUKAN SEGERA! Jana pendapatan dari rumah sebagai penulis freelance kami. Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1234Next
Return to list New
2405
View
66
Reply

Padah Buang Barang Dalam Rumah Jiran, Suami Isteri Parah Ditikam

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 23-4-2019 01:37 PM | Show all posts |Read mode
Sepasang suami isteri masing-masing berusia 40 dan 41 tahun parah ditikam jiran selepas membuang barang ke dalam rumah suspek, lapor Astro AWANI.


Dalam kejadian yang berlaku di Flat Padang Tembak, Air Itam, Georgetown jam 1 pagi, Ahad itu, suspek, 45, berang dengan tindakan jirannya hingga menikam kedua-dua mangsa di bahagian dada, perut dan siku kanan mereka.





Kredit foto: AWANI/Ihsan PDRM




Sementara itu, suspek dilaporkan patah hidung, bengkak mulut dan pipi serta luka di bahagian jari.


Siasatan awal mendapati kejadian dipercayai berpunca apabila suspek berang pasangan yang tinggal di tingkat enam itu melempar barang masuk ke rumahnya di tingkat lima sebelum tercetus pertengkaran mulut di antara mereka.


Situasi semakin tegang apabila wanita berkenaan bertindak memukul kepala suspek dengan tin biskut dan menolak ibunya sehingga terjatuh.


Gagal mengawal amarahnya, suspek yang ketika itu sedang memotong buah menikam wanita berkenaan sebelum bergelut dengan suami mangsa yang kemudiannya ditikam di dada dan perut.




Senjata digunakan suspek
Kredit foto: AWANI/Ihsan PDRM





Menurut laporan, masih masih belum stabil dan kini mendapatkan rawatan di Hospital Pulau Pinang.


Ketua Polis Daerah Timur Laut, ACP Che Zaimani Che Awang yang mengesahkan kejadian berkata, siasatan awal mendapati ketiga-tiga mereka sebelum ini sering bergaduh berhubung perkara kecil.


Tambahnya, kes disiasat di bawah Seksyen 326 Kanun Keseksaan kerana mendatangkan kecederaan parah dan Seksyen 148 kanun sama kerana merusuh. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 01:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Kes neighbour from hell la ni, tak reti respect orang lain
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 01:43 PM From the mobile phone | Show all posts
So mangsa ni jenis buang sampah ke bawah la ka..  So ppr...  Rasakan..
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 01:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak nak kesian boleh tak?
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 02:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Padan muka
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 02:03 PM | Show all posts
hmm.. memang patut pon...perangai PRT sungguhla...
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 02:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Dlm kes ni aku kesian ke saspek... Jahanam sgt perangai laki bini. Dan si bini tu mcm spesis kuang hajor. Org tegur buat salah boleh pulak ko ketuk kepala org tu dgn tin biskut siap tolak mak dia.
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 02:04 PM | Show all posts
haaa..mendapat kan..banyak je jiran2 yg begini,,kalu sumer org ikut jejak langkah suspek,,mesti x berani ..xde kes lagi buang sampah merata ni..solution yg berjaya
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 02:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Wow.. Pulau ppl really behaved eh?
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 02:07 PM | Show all posts
jiran yg mcm ni mmg rsa nak tikam jerk
spesis xde otak...buang smpah sesuka hati
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 02:11 PM From the mobile phone | Show all posts
dgr sblh pihak.. elok la kena tikam...
tp mslhnya dah jd kes polis
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 02:11 PM | Show all posts
Dah lah perangai buruk tak boleh bawa bincang plak tu.

Inilah akibat bila pentingkan diri sendiri, ingat kesenangan sendiri aja. Orang lain ada had kesabarannya juga.
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 02:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Oooooo...bini mangsa hentak tin biskut kat mak saspek.....sampai jatuh....padanla dua2 kena rodok
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 02:18 PM | Show all posts
pprtnye perangai..rasakan..bodoh piang apa pegi buang barang kt umah orang.kan dh mendapat..cuma kesian kt saspek..x pasal pasal je.
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 02:21 PM | Show all posts
akk padan muka jer perangai org mcm ni..sambil2 cr pasal
siap provoke2 buang sampah umah org dah kenapa kan..
dah bertikam tu kalau tak sedar tak tau lah
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 02:22 PM | Show all posts
husnuzon..maybe mangsa tak kenal mana 1 tong smpah..mana 1 rumah jiran

ok tak
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 02:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Yg jiran tu dh kenapa???dhla ko buang sampah kt umah orang dh tu berani pulak g pukul jiran ngan tin biskut..Haram jadah sngguh perangai
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 02:32 PM From the mobile phone | Show all posts
malas nak kesian org giniii
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 02:33 PM | Show all posts
eh padan la muka mangsa. cari pasal mentang2 sblm ni org tak buat apa2 kan. sekali meletup haa... hamek!!! cash!
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 02:39 PM | Show all posts
daserrrr pprt....

orang tengah pegang pisau pun ko berani nak main ketuk2 kepala lagi, mendapat laa
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.150669s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list