CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
12Next
Return to list New
View: 5634|Reply: 39

Rambut Didandan Dengan Bentuk Unik, Pecah Perut Netizen Gelak!

  [Copy link]
Post time 23-4-2019 12:26 PM | Show all posts |Read mode
Untunglah ada rambut panjang...boleh buat pelbagai gaya dandanan. Mungkin kita hanya mengetahui gaya tipikal seperti pony tail, braids, corn rows dan sebagainya namun berbeza pula dengan pengguna instagram@laetitiak yang mendandan rambutnya ke tahap yang baru.

Kelebihan beliau semestinya mempunyai rambut yang panjang dan juga sudah tentu mempunyai idea yang menarik! Laetitia mencipta imej seperti kala jengking, ketam, bull , zirafah dan pelbagai lagi. Kreatif gila sampai tak tercapai dek akal pun ada. Jom kita tengok!





Itik peneman mandi














Tiba-tiba jadi kapal terbang












Setiap bentuk dandanan mempunyai latar belakangnya yang tersendiri













Kala jengking berbisa







Banyak lagi dandanan rambut kreatif yang telah dicipta oleh beliau.



  



  



Aneh-aneh betul. Tapi kalau dah minat dan tak kacau orang, teruskanlah. Asalkan anda bahagia! -CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 23-4-2019 12:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Sumpah creative
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 12:32 PM | Show all posts
Menarutnya untuk penampilan seharian sesuai untuk jadi iklan je
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 12:38 PM From the mobile phone | Show all posts
OMG! Is it real?
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 12:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Kreatif!  
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 03:07 PM | Show all posts
Wah interesting. Kuat rambut dia.
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 03:34 PM | Show all posts
kreatif dia ni, ingatkan dia lukih.
kira kuat akar rambut dia, skit pun tak ada senget2, atau boleh jatuh, elok tegak je.
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 03:42 PM | Show all posts
nipih la ozon layer brapa botoi spray la pakai utk satu design
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 23-4-2019 04:26 PM | Show all posts
pelik nya
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 04:32 PM | Show all posts
banyaknya rambut kau dek....
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 04:53 PM | Show all posts
wowww...kreatif btol
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 05:35 PM | Show all posts
wah kreatif...
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 05:37 PM From the mobile phone | Show all posts
adoi.. mcm nie pon ada.. tp, mmg kreatiflah..
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 06:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Kreatif betul
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 06:59 PM | Show all posts
tak rosak ke rambut
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2019 11:43 AM From the mobile phone | Show all posts
Tebalnye rambut
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 24-4-2019 01:56 PM | Show all posts
gambo yg angkat ketiak tu rileks je nmpk bulu keti..
tp muka n pose die sesuai jd model
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2019 04:37 PM | Show all posts
kahkah... kelakor... yang ikan tu elok pulak kekal keras rambut tu dalam air ehhh
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2019 07:46 AM | Show all posts
rilek je sis ni pose pose model walau ketiak berbulu lebat dan berkerak.....
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2019 04:08 PM | Show all posts
spoil terus bila nampak bulu ketiak
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

16-8-2022 06:37 PM GMT+8 , Processed in 0.100009 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list