Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1234Next
Return to list New
2258
View
65
Reply

[Tempatan] Takut KALAH, BN tidak bertanding di Sandakan... HAHAHAHAH takda telur rupanya BN

[Copy link]

Author: Knights       Show all posts   Read mode

Author
Post time 23-4-2019 08:36 AM | Show all posts |Read mode
BN sah tak tanding di Sandakan



BN membuat keputusan untuk tidak meletakkan calon pada Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Sandakan yang dijadualkan berlangsung pada 11 Mei.

Pemangku Pengerusi BN, Mohamad Hasan menyifatkan BN belum bersedia untuk bertanding kerusi yang ditandingi oleh bekas rakan komponennya di Sabah itu.

BN juga akan memutuskan parti yang akan disokong mereka bagi kerusi berkenaan selepas hari penamaan calon yang dijadualkan 27 April nanti.

"Kita telah berbincang panjang lebar mengenai PRK Sandakan dan BN membuat keputusan untuk tidak meletakkan calon pada PRK Sandakan.

"Ini memandangkan kerusi itu adalah selama ini diwakili rakan kita BN, parti tempatan di Sabah. Kita belum lagi bersedia untuk ambil bahagian.

"Kita akan fikir macam mana hendak bagi sokongan pada pihak-pihak yang ambil bahagian," katanya dalam sidang media selepas mesyuarat jawatankuasa tertinggi BN di Kuala Lumpur, malam ini.

Hadir sama Presiden MCA, Dr Wee Ka Siong dan Presiden MIC, S A Vigneswaran.

PRK Parlimen Sandakan diadakan susulan kematian penyandangnya, mendiang Stephen Wong Tien Fatt akibat serangan jantung pada 28 Mac lalu.

Setakat ini Parti Bersatu Sabah (PBS) dan Parti Reformasi Negeri (Star) telah mengesahkan akan bertanding pada PRK Sandakan.

Star dan PBS merupakan parti dalam Gabungan Bersatu Sabah (GBS).

Selain itu, seorang calon bebas juga telah membuat pengumuman untuk bertanding.

Mohamad berkata, pihaknya akan menilai parti bertanding yang mesra BN untuk menyatakan sokongan.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 23-4-2019 08:38 AM | Show all posts
dekat kawasan urban,

peluang BN nak menang 0 percent

orang bandar bukannya senang BN nak tipu

kawasan felda, kampung, boleh la pergi menjaja


Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 23-4-2019 08:46 AM | Show all posts
BN  letak senjata sblm perang.
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 08:50 AM | Show all posts
bodoh punya machai PH...bukan tempat UMNO BN bertanding situ pun...bukan mcm PH..bangang nak mampos...cabar2 kalah...propa lebih...
dari Top PH sampai macai..semua bodo nak mampos...
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 08:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Ngaku je lah. Bandar dah dikuasai DAP.
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 08:52 AM | Show all posts
org sana lalang

kjap umno
kjap bersatu
kejap phuckatan
asal perut kenyang jah wakil sana
muka trak malu
talkde maruah je mcm lalang

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 23-4-2019 08:54 AM | Show all posts
SWORKS27 replied at 23-4-2019 08:50 AM
bodoh punya machai PH...bukan tempat UMNO BN bertanding situ pun...bukan mcm PH..bangang nak mampos. ...

bn dah bertanding situ lama dah. tetiba kali ni je tak bertanding

sebab confirm 100% kalah

rakyat bandar bukannya senang kena tipu
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 23-4-2019 08:54 AM | Show all posts
bezita60 replied at 23-4-2019 08:51 AM
Ngaku je lah. Bandar dah dikuasai DAP.

kawasan bandar tahu siapa bn yang sebenarnya dan takkan sesekali melupakan Skandal 1MDB
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 23-4-2019 09:01 AM | Show all posts
umno dan pas x sesuai memerintah lagi,

umno dan pas bukan lagi parti nasional tetapi parti semenanjung je
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 23-4-2019 09:05 AM | Show all posts
PENGECUTTTT...!!!!! Lubuk sendiri berkobar2 macam hebat sangat.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 23-4-2019 09:09 AM | Show all posts
PRK sandakan nie x dpt lah nak dgr lagu yg hampa selalu nyanyi lepas menang.. Siang mlm perpaduan UMMAH dok lawan DAP.. bila dah ada peluang nak rampas kerusi tu dari DAP takut pulak nak lawan.. Sembang letop2.. Kesian mahacai2 semua.. Baru nak mula strategi perang.. Last2 tonggek sebelum perang.
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 09:12 AM | Show all posts
Cawangan UMNO, MCA, PAS takde kat situ. Yg ada parti tempatan Sabah. Too late to setup cawangan.
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 09:12 AM | Show all posts
kasi chance la pulak mahacai PH melalak...dah selama ni dok dalam gua...
akal mahacai PH, buat apa layan...
yg pasti..next PRU confirm PH jahanam punya la...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 23-4-2019 09:13 AM | Show all posts
kawasan urban follow kes perbicaraan di mahkamah yang melibatkan profil tinggi .Semoga yang bersalah dihukum.
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 09:16 AM From the mobile phone | Show all posts
bodohnya macai PH sekor ni
kat sabah tu ada parti komponen kaum memasing bawah BN la ngok
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 23-4-2019 09:23 AM | Show all posts
cmf_premierleag replied at 23-4-2019 09:16 AM
bodohnya macai PH sekor ni
kat sabah tu ada parti komponen kaum memasing bawah BN la ngok

cakap sajalah yang sebenarnya bn takut dengan kuasa rakyat
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 09:23 AM | Show all posts
mesti parti warisan menang punya laa...
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 09:34 AM From the mobile phone | Show all posts
cmf_premierleag replied at 23-4-2019 09:16 AM
bodohnya macai PH sekor ni
kat sabah tu ada parti komponen kaum memasing bawah BN la ngok

BN cuma tinggal tiga parti je lah bongok
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 10:38 AM | Show all posts
Languh kaki aih duk lama sangat dalam gua.
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2019 11:00 AM From the mobile phone | Show all posts
Bn xnak, PASampah x nak, semua kecut xde telor kan? Kata dah hebat dpt sokongan rakyat bagai, mana telo semua? Kahkahkah
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.079951s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list