Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1505
View
51
Reply

[Jenayah] Mengamuk Makan Ayam Mentah, Nak Tetak Ibu Guna Sabit!

[Copy link]

Author: Burong_Hantuk    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 22-4-2019 10:09 AM From the mobile phone | Show all posts
Jangan merajakan anak lelaki ya ibu2 sekalian. Teach them some respect.
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2019 10:18 AM | Show all posts
halah halahhh... umo dah 33, keje terbongkang tido, celik mata hadap makanan. ntah keje ntah tidak... ntah2 mendadah.

pastu dah jatuh hukum pun muka tak reti malu, xde tanda insaf. pegi la duduk dalam sana, makan ayam goreng penjara untuk setahun
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2019 10:33 AM From the mobile phone | Show all posts
Celaka ni ambil dadah ke? Patut campak je tengah laut. Hidup pun menyusahkan orang. Siapa la yang sanggup jadi bini dia.
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2019 10:42 AM | Show all posts
Terlebih pil kuda la tu....
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2019 10:45 AM | Show all posts
sapa suruh layan anak jantan serupa soltannn...
ujung-ujung tak tambah senang pun..
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2019 10:50 AM From the mobile phone | Show all posts
Camkan muke dia betul2.....takut tebuat laki kang.......makye tolong sumpah anak dia tu jadi batu...
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2019 10:51 AM | Show all posts
sapa suruh manja kan anak.
masa kecik, di biarkan saja apa pun dia buat.
atas alasan, biar la.. budak2 lagi.

bila budak tu besar budak,
memang mak bapak dia buat macam hamba jer la.
termasuk dengan bini dia sekali.

tapi takper lah, asalkan kawin dan ada anak macam orang lain.
dan asal kan berlaki.
senyap sikit mulut orang lain
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2019 11:02 AM | Show all posts
Kalau terlalu dimanjakan dari kecik campur pulak ambik dadah macam tu lah selalu jadinya
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2019 11:03 AM From the mobile phone | Show all posts
matamata replied at 22-4-2019 08:50 AM
Cincang buat makanan kucing...

kucing pun xse..
lagu ni punya manusia
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2019 11:04 AM | Show all posts
eh mangkuk nya perangai. bangun lambat, pemalas, pukul mak
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2019 11:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Apaa umur dah 33 ... gila punya anak
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2019 11:12 AM | Show all posts
untung dpt makan ayam. biawak mcm ko ni patut makan bangkai babi jer.
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2019 11:49 AM | Show all posts
biasanya kes mcm ni bila orang tu kena dadah.
kalau tak pasal dadah takkan samapi berani nak cederakan ahli keluarga.
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2019 11:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Dari kecik dah biasa semua benda mak buat. Mesti dah selalu malaun ni mengamuk kat mak dia.

Jauhilah dari berjodohan dgn laki mcm ni.
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2019 11:55 AM | Show all posts
ni kes dadih..aku kalu time reman asal dgor sebutan pertama psal amuk kt fmily aku memang nak kahakkan je okt tu..
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2019 12:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Kenapa kes2 bgini byk sgt kat pantai timur sinunn
Prejudis aku jadinya
Bukan hanya baca di paper
Depan mata pun sama

Ai klu balik rumah mil
Nak bawa dia jenjalan keluar mkn ke apa tiba2
Dia mesti akan tgesa2 sediakan dulu maknn kat rumah
Utk sorang anak biawakny umur 43 anak sorg
Bini pun dh lari x sanggup nak hadap
Kul 2 3 ptg baru nak bangun

Kesian mak2 ni
Bewak ni x mkn dadah pun
Duduk tperap kat rumah
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2019 12:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Menyampah dgr beruta mcm ni..to all parents treat anak laki ppuan sama je ok...jgn layan sgt anak jate ni...sbb manjakan anak jate ni la perangai biawak dlm masy kita menjadi jadi
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2019 01:07 PM | Show all posts
aku kenal sgt spesis anak drehaka ni..lama jga nk ajar dia hormat ibubapa..terkejut sgt time tu cara dia ckp ngan mak dia. tapi manusia berubah..tapi yg sedihnya dia tak kesah utk didik anak jgn jadi anak derhaka..lebih lagi pada ibu. malah dia suka anak dia derhaka menghasut anak utk jadi si tanggang..hahaha..si tanggang tu tak takut sumpahan aku kot
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2019 01:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Dahla biawak idop, bangun bangun tido je ngadap makanan. X puas ati ngan mak siap nak tetak tetak lagi. Mak yang tua tu la terbongkok bongkok masak nak bagi makan. Gila derhaka punya anak. Ni mesti taik dadah ni.
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2019 01:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Mak dia guna api besar masa goreng ayam tu ke?.....

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.127566s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list