Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
123Next
Return to list New
1605
View
51
Reply

[Jenayah] Mengamuk Makan Ayam Mentah, Nak Tetak Ibu Guna Sabit!

[Copy link]

Author: Burong_Hantuk       Show all posts   Read mode

Author
Post time 22-4-2019 07:58 AM | Show all posts |Read mode
Nak tetak ibu guna sabit hanya disebabkan ayam yang digoreng masih mentah.


Tindakan penganggur dari Kelantan itu dibalas dengan hukuman penjara 12 bulan oleh Mahkamah Majistret.


Sinar Harian melaporkan, Perlakuan Mohd Helmi Mohamed, 33 pada mulanya dikenakan denda sebanyak RM6000 namun gagal melunaskannya.


Foto: Sinar Harian


Tertuduh didakwa mengugut mahu menetak ibunya, Asiah Yusoff, 59, dengan sabit di sebuah rumah di Kampung Cherang di sini pada jam 5 petang, 14 April 2019.


Tertuduh didakwa mengikut Seksyen 506 Kanun Keseksaan yang membawa hukuman penjara dua tahun atau denda atau kedua-duanya, jika sabit kesalahan.


Difahamkan tertuduh baru sahja bangun dari tidur dan mengamuk selepas mendapati ayamnya masih mentah.


Dia kemudiannya membuang ayam tersebut selain memaki hamun dan mengugut mahu menetak ibunya dengan sabit. -CARI

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2019 08:08 AM From the mobile phone | Show all posts
Elok humban dlm kandang buaya...biaq mampos dibaham dan disiat buaya...dah tua bangka menyusahkan emak...tak maluuuu...nie kalu ada bini mmg bodoh dan malang ler bini tu berlakikan kauuu
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2019 08:18 AM | Show all posts
spesis anak tak sedar dek untung  
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2019 08:30 AM | Show all posts
bodoh

si tanggang moden
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2019 08:32 AM From the mobile phone | Show all posts
X paham  betul knp mereka mudah derhaka pada ibu bapa. ..mesti bukan sekarang ni kejadian macam ni....patutnya ibu bapa boleh kenal ciri2 anaknya yg kuat melawan sejak kecil. .kenapa dibiarkan. ..

Patutnya waktu dah nampak anak2 ni ada tanda2 melawan sejak kecil  ajar cukup2 waktu tu supaya menghormati ibu bapa bila dewasa kelak. ..

Kecik2 X nk mampos. ..besar nk membunuh mak. ..
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2019 08:33 AM From the mobile phone | Show all posts
Igt muda remaja
Dah tua bangka pun perangai xsenonoh!
Patut ko yg sediakan makanan utk org tua tu
Ni nak tetak plak
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2019 08:35 AM | Show all posts
Umur dah 33 tahun tapi masih mengharapkan mak utk goreng ayam. Memalukan
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2019 08:49 AM | Show all posts
ko goreng sendiri la ayam tu hanat..
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2019 08:50 AM From the mobile phone | Show all posts
Cincang buat makanan kucing...
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2019 08:52 AM | Show all posts
Memalukan btol umur 33 tahun tak reti goreng ayam sendiri. Baik mampos je la ko!
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2019 08:52 AM | Show all posts
noor2 replied at 22-4-2019 08:32 AM
X paham  betul knp mereka mudah derhaka pada ibu bapa. ..mesti bukan sekarang ni kejadian macam ni.. ...

berita dari kelantan...baca tajuk berita dah cukup,
kes dadah ni
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2019 08:55 AM | Show all posts
kalau baca berita tentang anak derhaka pelik2 ni ( tetak,humban barang,mengamok) mesti kes dadah.

salah mak ayah juga..masa mula anak menagih, cover..sayang anak..dah tahap nak membunuh baru nk repot polis..
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2019 09:19 AM | Show all posts
bagus mak die nihh.. terus report polis... jangan tunggu dah kena tetak baru nyesal... dasar anak tak guna
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2019 09:32 AM From the mobile phone | Show all posts
Dah berumur pun harap mak masakkn lagi ke? Bini xde ke? Losernya jantan ni
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2019 09:46 AM | Show all posts
patutnya lahir aritu mak dia letak je kat lubang jamban
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2019 09:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Dadah. Le ni..budu xde pn leh terbang parang.. apatahlagi bab lain
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2019 09:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Gile.hidup dah la menyusahkan.buat mak mcm org gaji.lg nak tetak2 org tua tu.nnt kang kuar penjara balik mne tuuu?menumpang rumah mak jgk ke
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2019 09:56 AM From the mobile phone | Show all posts
Ummah serombi biasalah, dah xdpt tgok wyg, xdpt berhibur terus tertekan. Cash!
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2019 10:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by sehirkedi at 22-4-2019 10:06 AM

Dasar pemalas.. Dah tau ayam tak mentah tak masak.. Pi lah goreng balik!

Dah tua gegot pon harapkan mak sediakan makan. Pastu nak komplen dan kurang ajor bagai..

Denda RM 6k tak cukup.. Helok dilumur satu badan dengan ayam goreng yg mengelegak panas!
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2019 10:09 AM From the mobile phone | Show all posts
Jangan merajakan anak lelaki ya ibu2 sekalian. Teach them some respect.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.132460s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list