Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12
Return to list New
1208
View
22
Reply

[Tempatan] Ahli politik dan selebriti DIHENTIKAN pemakaian pangkat kehormat dan pemakaian seragam tentera

[Copy link]

Author: R2D2    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 22-4-2019 03:22 PM From the mobile phone | Show all posts
kenari2101 replied at 22-4-2019 08:09 AM
ada juga yg pakai uniform ni dengan perut boroi.. sangat tak kena ok!

Chuols jgn lupa askar sendiri pn ade yg boroi. Huhu
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2019 03:26 PM From the mobile phone | Show all posts
R2D2 replied at 22-4-2019 10:50 AM
bukan tu shj
yg perlu lagi di tengok ialah


Yg Vip pasukan keselamatan dorang mmg ada esscort sendiri. Mcm askar ade MIlitary Police (MP). So deyols ni lah yg esscort vip unless kalau melibatkan raja2 atau PM bru dorang ni mintak bantuan PDRM
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2019 03:27 PM From the mobile phone | Show all posts
ekselen replied at 22-4-2019 01:50 PM
Mmg patut pun....i sokong ja sbb latihan utk kemasukan pun dah berat, ada yg x mampu nk buat ni pula ...

Bkn stkt berat. Mmg sape tak tahan mesti akn mental koyak. Yg benar2 nk kerja je tinggal. Seronok tau lanyakk bebudak baru nk masuk askar ni.
Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.066515s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list