Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
44131
View
502
Reply

Ceraikan Isteri Pertama Untuk Kahwin Janda Lain, PU Abu Dikecam

[Copy link]

Author: top5complete       Show all posts   Read mode

Author
Post time 21-4-2019 02:45 PM | Show all posts |Read mode
FOTO IG


Kecoh di media sosial apabila PU Abu (Pencetus Ummah) dituduh telah menceraikan isteri pertamanya demi berkahwin dengan seorang janda beranak satu. Penampilannya yang berkopiah, dan berjubah tidak sepadan dengan tindakan yang dia lakukan. Adakah kerana isteri pertama sudah tidak cantik? Atau mereka sudah tidak bersefahaman lagi. Pertanyaan itu hanya boleh dijawab oleh PU Abu sendiri.

Isteri dedah suami ceraikan ketika sarat mengandung


Pendedahan Ain Afini itu menarik perhatian netizen, dia kini berstatus 'bekas' setelah diceraikan oleh PU Abu.


FOTO IG



Setelah pendedahan itu dibuat isterinya, PU Abu menerima banyak kritikan dan kecaman kerana tindakannya itu dikatakan tidak berperikemanusiaan. Sanggup dia tinggalkan isteri dan anak yang belum lahir itu demi wanita lain.


Siapakah janda bertuah itu?


Identiti janda itu dirahsiakan untuk menutup aib keluarga masing-masing. Siapa sangka rupanya kisah ini berlaku di dunia nyata, bukan hanya di dalam drama kaca TV.


FOTO IG



Serupa drama Nur 2


FOTO FACEBOOK

Dunia Akhir Zaman
FOTO FACEBOOK





PU Abu serabut ketika berada di Tanah Suci


FOTO FACEBOOK



Rasanya siapa yang perlu kita persalahkan? Adakah takdir? Janda? atau PU Abu?



FOTO FACEBOOK



FOTO FACEBOOK



Hanya ibu tempat mengadu



FOTO FACEBOOK

FOTO FACEBOOK



Apa pendapat anda? - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2019 03:05 PM From the mobile phone | Show all posts
senangnya lelaki ni d butakan ngn duit...
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2019 03:09 PM | Show all posts
eh tak reti diam la jantan sundal ngan janda gatal tu
siap gugurkan kandungan lagi
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2019 03:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka heols muka setok2 budak Pendidikan Islam yang 'nakal' semasa hakak di U dolu.
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2019 03:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Typikal ustaz

Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2019 03:11 PM From the mobile phone | Show all posts
baru je kawin dah berpaling tadah,dasar pencelop agama riders
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2019 03:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by SherryZass at 21-4-2019 03:15 PM

Sanggup menjandakan bini sendiri untuk janda lain   BTW, bukan ke da ada thread pasal dia ni kat bod personaliti media sosial
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2019 03:14 PM From the mobile phone | Show all posts
NazRysha replied at 21-4-2019 03:09 PM
eh tak reti diam la jantan sundal ngan janda gatal tu
siap gugurkan kandungan lagi

kan janda tu bekas kekasih pu ni lima tahun lepas...buat malu pu je siap gugurkan kandungan bagai..mentang2 la janda tu berduit, senang2 je ceraikan isteri
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2019 03:24 PM From the mobile phone | Show all posts
NazRysha replied at 21-4-2019 03:09 PM
eh tak reti diam la jantan sundal ngan janda gatal tu
siap gugurkan kandungan lagi

betul ke yg ni cuolls,  iolls ada baca jugak, ngerinya kalau betul,  berzina dan membunuh
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2019 03:25 PM | Show all posts
ada banyak cerita PUkimak ni..2-3 hari ni
bukan kes cerai bini untuk janda kaya founder kosmetik tu je
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2019 03:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahahahah... PU pon pendosa gak..
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2019 03:29 PM | Show all posts
Lelaki mana  xsuka kan seks

dia letak serban 70 tingkat  sekalipun belum tentu boleh tahan tengok permepuan cantik..

Tp aku yakin ada lelaki berimaan dlm dunia ini.
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2019 03:35 PM From the mobile phone | Show all posts
To Hana, you is just a perfect example of how low a woman can be. And Abu, youre just a perfect example of how a munafik, (a so called ustaz) can be. #Donetarbiyahsentap
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2019 03:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak pernah suka dengan Piyu2 ni. Semuanya penunggang agama
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2019 03:43 PM From the mobile phone | Show all posts
janda gatal tu suka la nk kena jilat bij..
PU ni bdn sedap gak
sian bini kau..
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2019 03:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Awat PU kee ni tak poligami je
Bengap sgt
Sian wife tu
Tp padan muka gakla sbb terpedaya dgn watak acah maksum
Padahal berzina jugak
Penunggang agama
Puii
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2019 03:44 PM | Show all posts
Nie ustaz penunggang agama..eh tanggal la ko nyer baj..org lain tak dak perangai mcm ko walaupun brutal..acah acah alim tapi erkkk... Dosa besar la setan...uii
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2019 03:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Janda tu lawa weyy... Tp syg klu lawa tp bodoh xkawin dh gugur baby, ambik laki org betul la bg d kata, org sekarg ni g mekah mcm boleh balik hari g sana mcm  cuci dosa pas tu buat lg..
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2019 03:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Wahh jering 2.0
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2019 04:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Kita lebih suka bad boys
Daripada lelaki2x alim semua ni
Munafik dan hipokrit
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.105188s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list