Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
61685
View
664
Reply

[Popcorn Time] Kaka Azraff vs Jue Evans (Screenshots | IGs #415 | Twitter #397 #424 ##446)

[Copy link]

Author: kakasotong2       Show all posts   Read mode

Post time 18-4-2019 02:39 PM From the mobile phone | Show all posts
noraidil_06 replied at 18-4-2019 02:33 PM
Hurmmmm perangai org kaya mmg aneh2. Iols hurmmm hurmmm pernah berlaga bahu dgn mereka yg aneh ini

Aneh kan? Aiol setuju. Perangai ntah hape2 mintak maki gituh. Seperti pelik sangat walaupun barangkali kaya berketurunan2, educated lagik.
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2019 02:39 PM | Show all posts
dua_chzy replied at 18-4-2019 02:28 PM
Terus busuk imej laki si Jue ni di mata hakak. Wtf. Spisis TMJ jugak ropanya.

Dah kata sedara mara juga...
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2019 02:41 PM From the mobile phone | Show all posts
dua_chzy replied at 18-4-2019 02:39 PM
Aneh kan? Aiol setuju. Perangai ntah hape2 mintak maki gituh. Seperti pelik sangat walaupun barang ...

Check pm sat
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2019 02:41 PM From the mobile phone | Show all posts
aemon replied at 18-4-2019 02:39 PM
Dah kata sedara mara juga...

Oh laaaa laaaaaa ghopanya, choi! Patut sepesen.
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2019 02:44 PM | Show all posts
dua_chzy replied at 18-4-2019 02:37 PM
Btw,

Kengkawan ngkau ekceli buang ngkau karna ngkau bercenta dengan laki orang yang juga barangka ...

aku rasa ni teori paling betul...
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2019 02:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Yg aku tau dlu gosip la ckp kaka ni rampas bf tasah juling silah si laki cina tu hans tu smpai ptus kwn..kaka kne pulau dgn geng2 dia
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2019 03:02 PM From the mobile phone | Show all posts
aemon replied at 18-4-2019 02:39 PM
Dah kata sedara mara juga...

Mak dia kakak permaisuri agong khuen
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2019 03:06 PM From the mobile phone | Show all posts
jargon replied at 18-4-2019 02:48 PM
Yg aku tau dlu gosip la ckp kaka ni rampas bf tasah juling silah si laki cina tu hans tu smpai ptus  ...

Yea igt2.
Wow ppuan ni boleh tahan wlupn muke so so. Imej pengoda jauh sekali
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2019 03:06 PM From the mobile phone | Show all posts
dua_chzy replied at 18-4-2019 06:37 AM
Btw,

Kengkawan ngkau ekceli buang ngkau karna ngkau bercenta dengan laki orang yang juga barangka ...

teori yg boleh dipakai...
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2019 03:08 PM | Show all posts
Menarik, tapi Paz masih belum paham.
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2019 03:09 PM From the mobile phone | Show all posts
dua_chzy replied at 18-4-2019 02:37 PM
Btw,

Kengkawan ngkau ekceli buang ngkau karna ngkau bercenta dengan laki orang yang juga barangka ...

Pantas sungguh konklusi chuolss
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2019 03:09 PM From the mobile phone | Show all posts
dua_chzy replied at 18-4-2019 02:41 PM
Oh laaaa laaaaaa ghopanya, choi! Patut sepesen.

Ye la nok.. Mak lakinya kan adik bradik bapak tmj.  
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2019 03:10 PM From the mobile phone | Show all posts
noraidil_06 replied at 18-4-2019 03:02 PM
Mak dia kakak permaisuri agong khuen

Haaa'aaa... Adik bradik dgn sultan johor
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2019 03:16 PM | Show all posts
hilang terus classy nyer
dule kemain puji2an classy bagai
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2019 03:17 PM | Show all posts
so skrg kami semua nk kena buat apa ni
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2019 03:18 PM | Show all posts
suami dia muka macam aiman tino
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2019 03:22 PM | Show all posts
mieymiey replied at 18-4-2019 02:33 PM
Sebelum ni Kaka gaduh dengan siapa chuols?
Iols dah lupa kronologi Kaka diboikot geng sheols.

geng kinah tingtong, time tunang dijemput, time nikah kaka takde dah dlm list dorang
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2019 03:24 PM From the mobile phone | Show all posts
kire kaka ni caras laki org la? mesti ex bini die kwn rapat pd laki jue ni kan..sentap kalah pempuan laki jue..
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2019 03:25 PM | Show all posts
ini bukan hal aku bukan hal aku
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2019 03:35 PM | Show all posts
orang yg suke caras hak org ni, tak takut ek...andai satu hari nnt dpt balasan
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.250528s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list