Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
642
View
6
Reply

[Cerita] Ditumbuk kerana jujur

[Copy link]

Author: KumbangPoIkaDot       Show all posts   Read mode

Author
Post time 9-4-2019 11:09 PM | Show all posts |Read mode


Sorang husband balik dari outstation dengan mata lebam kiri dan kanan. Bila bini dia tanya, katanya.. Masa kat escalator airport, sorang awek cun berskirt di depan dia. Elok je depan mata dia, skirt awek tu tersepit gak kat celah ponggong dia, so, dengan baik atinya, dia tarik le.. so, awek tu bengang, terus tumbok dia...

"Debuk" lebam nombo 1 kat mata kanan. Dalam ati dia kata... "Mungkin awek ni marah sbab aku tarik kain dia tadi.."

So, dia pun tolak le balik kain tu masuk... dan seterusnya "debuk" untuk lebam ke dua di mata kiri..

Kesian kan? Dan lepas husband ni abis bercerita, idung dia plak berdarah dan patah kerana ditumbok oleh bini dia sebab baru tau laki dia menggatal..




Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2019 11:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2019 01:40 AM From the mobile phone | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 3-9-2019 01:17 AM From the mobile phone | Show all posts
Hahahahaha


Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2019 09:12 PM | Show all posts
Hahahaha ni lawak
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2019 09:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Memang patut mkn penumbuk.gatai sgt
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2019 02:33 PM | Show all posts
alaaa kesiannya..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.081215s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list