Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
910
View
13
Reply

Tak sabar nak sambut Ramadhan

[Copy link]

Author: jagung5    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 4-4-2019 12:32 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Assalammualaikum..
Simple Checklist utk ramadhan..
1.Nak bykkan lagi ibadah
2.Nak baca quran dan zikir byk2
3.Nak kemas dan bersih rumah
4.Kalau boleh nak jemput dan jamu org buka puasa
5.Tahun ni nak buat kuih raya sendiri
6.Cuba buat persiapan raya yg sederhana

Ahlan Sahlan Ya Ramadhan
Reply

Use magic Report

Post time 4-4-2019 12:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Xsabarnya nak puasaa.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 4-4-2019 12:49 PM From the mobile phone | Show all posts
annamz replied at 4-4-2019 12:45 PM
Xsabarnya nak puasaa.

kann..puasa di bulan ramadhan..mai berumur ni sentimen dia lain sikit
Reply

Use magic Report

Post time 4-4-2019 03:05 PM | Show all posts
sekejap masa berlalu....dah nak puasa
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 4-4-2019 04:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Merahsaga replied at 4-4-2019 03:05 PM
sekejap masa berlalu....dah nak puasa

tu la kann..sayu dan sebak pun ada
Reply

Use magic Report

Post time 5-4-2019 08:06 AM | Show all posts
Semoga dapat mempertingkatkan lagi ibadah di bulan Ramadhan kali ini...
Alhamdulilah kepada Allah atas kebesarannya
Reply

Use magic Report

Post time 5-4-2019 08:52 AM | Show all posts
harap2 tahun ni aku boleh berpuasa balik

tahun lepas sehari pon x boleh, kena gastrik teruk betul
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 5-4-2019 11:36 AM From the mobile phone | Show all posts
dekmieDandy replied at 5-4-2019 08:52 AM
harap2 tahun ni aku boleh berpuasa balik

tahun lepas sehari pon x boleh, kena gastrik teruk betul

inshaa Allah boleh
Reply

Use magic Report

Post time 5-4-2019 06:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah ganti puasa ke belum? Sempat lagi bg yg masih belum ganti
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 5-4-2019 06:46 PM From the mobile phone | Show all posts
cholic replied at 5-4-2019 06:08 PM
Dah ganti puasa ke belum? Sempat lagi bg yg masih belum ganti

Alhamdulillah dah awak..kita buat sikit.. pelan kayuh dulu..tak last minit..almaklum dah tua..hehe
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2019 10:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak sabar nak puasa.. tapi bila da makin dewasa ni tak berapa rasa sgt nak beraya
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 6-4-2019 11:04 PM From the mobile phone | Show all posts
zzm999 replied at 6-4-2019 10:57 PM
Tak sabar nak puasa.. tapi bila da makin dewasa ni tak berapa rasa sgt nak beraya

bila mai tua ni lebih menunggu bulan ramadhan dari raya..kan
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2019 09:56 AM From the mobile phone | Show all posts
Semoga Kita semua bertemu ramadhan tahun ini...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 7-4-2019 04:58 PM From the mobile phone | Show all posts
akuni replied at 7-4-2019 09:56 AM
Semoga Kita semua bertemu ramadhan tahun ini...

inshaa Allah
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.108102s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list