CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
Author: Cari-Saiful

Tak Masuk Akal, Neelofa Bukan Punca Rumah Tangga Sharnaaz Dan Nabila Goyah!

  [Copy link]
Post time 20-3-2019 04:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku syak nabila meluat bila tengok laki dia asyik duduk lepak hisap rokok, sedangkan nabila jenis rajin cari duit. Nabila bukan jenis pompuan yg asal berlaki.. dia tak takut dgn gelaran janda sbb sedara mara dia ramai yg menjanda. Bukan mcm kebanyakan pompuan, lelaki hampeh pun sanggup pejam mata, sebab takut jadi janda, atau bahasa kasarnya 'asal berlaki'
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-3-2019 04:46 PM | Show all posts
fairy_fairy replied at 20-3-2019 04:00 PM
Macam anak Kuin Kepam yang bongsu pun ada..

omg yela..

masa kecik mmg sejibik
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 04:57 PM | Show all posts

Terus jadi kusam muka sheols. Hilang seri.
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 05:11 PM From the mobile phone | Show all posts
aku bkn nak kata apa lah.. tp lopak ko ni bodoh ke apa..bbrp mggu lepas ckp masalah rumah tgga xperlu bawak ke media sosial pastu sibuk duk beryasss berboom mengiyakn spekulasi rumahtgga kkk ekau kat media sosial jugak siap repost kat igs..x ke jelas lg motif kau tu..ptt la karats lopak benak.. idola nya pun queen of benak
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 05:20 PM | Show all posts
apedehal replied at 20-3-2019 05:11 PM
aku bkn nak kata apa lah.. tp lopak ko ni bodoh ke apa..bbrp mggu lepas ckp masalah rumah tgga xperl ...

Yaassss.....Booommmm.



100%. Mak Pak shanaz tak tau didik anak.....tak macam mak pak hajjah jaga anak eggcellent...10 bintang






This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 05:22 PM | Show all posts
Yasssss....Boomm







This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 05:36 PM From the mobile phone | Show all posts
fairy_fairy replied at 20-3-2019 04:00 PM
Macam anak Kuin Kepam yang bongsu pun ada..

So true. Sb tu i mcm xsuka tgk jebat (sb i xsuka tgk ank kuin kepam) i nmpk muka nanas.

Btw, bila kita nasihat duk asing2 rmai yg bodoh triggered. “Habis tu klau mak ayah sakit??” “Habis tu klau mak ayh duk sorang??” Bodoh betul. Sah2 la ckp secara general utk parent yg xde mslh kesihatan.

Lg 1 yg jenis tnya “habis klau xmmpu mnyewa??” Puak ni paling smpah. Klau xmmpu sewa makna ko belum layak kahwin
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 05:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Hajah muka dia masa dewi remaja sweet n manis. Tp skrg makin berusia ni muka makin ketat...{:run
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-3-2019 06:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau rasa tk ngam...ok je cerai..syg shj tk cukup bg i dlm perkahwinan...tolak ansur..tahu tjwb msg2...kalau ada yg tk puas ati...tu akan meybbkan tmbul nya mslh dlm ssbuah perhbbngn..
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 06:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Lopak tua sblm waktu
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 07:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Orange_7491 replied at 20-3-2019 12:20 PM
sbb dia yang buat nanas kot..
bukan nanas yang buat dia..
so dia ilek2 jew

Btl...die skrg tgh win...sbb tu die cool...

Yg mmb mesti x sangka jd mcm ni ..org x pernah kawin kn..mne la expect smpi tahap mcm ni..igt gado2 manja je..
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 07:40 PM From the mobile phone | Show all posts
manehnya replied at 20-3-2019 11:49 AM
nabila ni kuat betui, sikit pun x meroyan... huhu

Xmeroyan hapenye..siap sabitkn fmly mrtua lgi wehh...
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 07:42 PM From the mobile phone | Show all posts
JiEunTak replied at 20-3-2019 02:52 PM
10A SPM pun masih bebal ye....kalau hang x YASSSSSSSSSSSS.....dan kemudian nya YASSSSSSSSSSSSSSSSSs  ...

Terang2 batu api uolss..truk2 sanaz tu truk lagi hajah ni..sori..trs xminat hajjah
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 07:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Mohon nanas ceraikn bella dan rmpas ank tu..biar meroyan puak2 Tu
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 08:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Klu dah tak sehaluan nanaz ko ceraikan jela si bella tu baru tahu rasanya dia menjanda kali ke 2. Neway nak tanya kumak laaa sbb forumer ni dulu kenal n rapat dgn sharnaaz
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 08:26 PM | Show all posts
# LOFATAH  #LOHANDBAG
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-3-2019 09:38 PM From the mobile phone | Show all posts
manehnya replied at 20-3-2019 11:49 AM
nabila ni kuat betui, sikit pun x meroyan... huhu

Saban hari adaaaa ja nabila update pelbagai quotes. Dr quotes tu yg org speku mcm2 u. Psl narcissist etc
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 09:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku x rase family lopak ni sedar salah dorang..aku menyampah jg sejenis family yg konon2 terlampau rapat sampai defend melampau2.
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 10:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka Sharnaz n Nabila seiras... baby pun ikut muka dua2. Neelofa bukan punca tapi salah seorang penghasut. Patut nye bila ada hal rumahtangga ni yang lain jangan masuk campur. Biar laki bini solve kan sendiri. Masing2 dah matang. Sit down and hash it out. Or else panggil someone yang neutral as mediator and advisor. Sharnaz pulak ubah lah perangai. Biasanye lelaki yang act gangster dgn orang lain ni takut bini sebenarnye..
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 11:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau bini yg carik makan....haruslah mamak ni ilang telor...gunala modal ayat2 sedih, mintak simpati...

Bini dah la kaya, banyak plak adik badik pompuan....mama zat jadik matron....mmg  kardashian laaaa

Popcorn more popcorn......
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

18-8-2022 04:29 PM GMT+8 , Processed in 0.087508 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list