JAWATAN KOSONG DIPERLUKAN SEGERA! Jana pendapatan dari rumah sebagai penulis freelance kami. Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
2227
View
12
Reply

Mana satu pilihan pelincir uoalss?

[Copy link]

Author: totokreturn.       Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-3-2019 01:03 PM | Show all posts |Read mode
Bagi menggelakkan kesakitan dan luka pada alat kelamin, mana satu pilihan uoals?
Single Polls, Total 38 Users voted
Your User group have no permission to vote
Reply

Use magic Report

Post time 18-3-2019 12:15 PM | Show all posts
ni pengalaman aku
utk semulajadi perlukan ransangan dulu baru la berair.....
pakai air liur pulak aku  x pernah lg....cuma kolom je tp x cukup licin....
kalau pakai ky jel cukup pantas.... sapu terus terjah je....
Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2019 12:37 AM From the mobile phone | Show all posts
Minyak petrol
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 11:25 AM From the mobile phone | Show all posts
Tunggu mlm jumaat nanti baru reply.
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 01:49 PM | Show all posts
LIQUI MOLY 10W-40...clear bak hang
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 09:29 PM | Show all posts
biasa pakai pelincir semi sintetik
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 11:16 PM From the mobile phone | Show all posts
None68 replied at 20-3-2019 11:25 AM
Tunggu mlm jumaat nanti baru reply.

Hahaha pastikan minyak pelincir anda power
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2019 08:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Kadaisaku replied at 20-3-2019 11:16 PM
Hahaha pastikan minyak pelincir anda power

Kikikik..ada2 jer..
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2019 04:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Ky tu masa awal2 kawen je..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 21-3-2019 09:17 PM | Show all posts
5 TEKNIK PEMANASAN SEBELUM BERSAMA ISTERI

Kebanyakan pakar seks menyimpulkan, supaya untuk anda bersama isteri puas bercinta hingga mencapai klimaks dan orgasme, wanita memerlukan waktu sekurang-kurangnya 15 minit untuk pemanasan atau foreplay sebelum hubungan seksual yang sebenarnya dilakukan.

Tapi apakah teknik yang boleh diamalkan sepanjang 15 minit itu agar tidak terasa membosankan dan melelahkan kerana cadangan teknik bervariasi yang kita ketahui cuma sedikit sahaja? Ramai juga lelaki yang gusar kerana kurang mengerti bagaimana untuk melakukan foreplay yang berkesan.

Berikut adalah beberapa panduan pemanasan yang berguna bagi kaum lelaki menghidupkan saat foreplay mereka:

1. Mulakan dari Tangan Pasangan Anda
Ramaslah dengan lembut jari-jari tangan pasangan anda lalu ciumlah bahagian belakang jari-jemari itu. Menurut ahli penata kuku (manicurist), bahagian jari-jari adalah kawasan yang sangat peka pada rangsangan wanita yang paling sering diabaikan oleh kaum lelaki.

2. Lanjutkan dengan Kucupan-kucupan Ringan
Mulakanlah dari bibir bawahnya. Dengan lembut, selipkan bibir bahagian bawah pasangan di antara bibir anda, lalu hisaplah secara perlahan-lahan. Kemudian, tetap dengan cara yang lembut, arahkan bibir anda ke bibir atas pasangan anda, lalu halakan ke leher dan dagu, telinga, dan ke kelopak mata.

3. Berikutnya, Ciuman Berghairah
Keluhan umum dalam ciuman: cara yang terlalu bernafsu adalah menjulurkan lidah. Jadi, untuk mencapai mulut pasangan anda, jangan julurkan lidah lebih dari sepertiganya. Tapi, gunakan hujung lidah anda untuk bermain-main bersama hujung lidah pasangan anda.

4. Lalu, Ciumlah Seluruh Bahagian Tubuhnya
Pusatkan pada bahagian-bahagian yang sering dilupakan: paha bahagian dalam, bahagian belakang lutut, belakang daun telinga, dan bahagian atas payudara (bukan pada bahagian puting). Alihkan dari satu titik ke titik yang lain. Setelah mencium suatu bahagian , dengan lembut hembuskan bahagian itu.

5. Mula Menggunakan Tangan
Jangan berkasar dengan buah dadanya. Bila putingnya tidak menegang, jangan memicit atau menariknya. Sebaliknya, gunakanlah telapak tangan anda untuk meraba keseluruhan payudara dengan gerakan memutar. Mulakan dengan sedikit tekanan, lalu tingkatkan tekanan tersebut sehingga pasangan terlihat memberikan respon.

Jadi tidak sukar kan pergerakan yang ditunjukkan di atas. Jika anda boleh melakukannya dengan baik maka ia akan membolehkan anda untuk menaikkan keghairahan pasangan untuk berasmara dengan anda. Lakukan cermat dan anda akan dijamin untuk menikmati malam yang sungguh mengasyikkan bersama pasangan.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 10-4-2019 10:05 AM | Show all posts

terbaik kalo pakai minyak ni, yg ron97 lagi baguih
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2019 01:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Demi menyokong minyak sawit malaysia, takde ke researcher nak wat research buat KY jelly dari minyak sawit?
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2019 01:06 AM From the mobile phone | Show all posts
totokreturn. replied at 10-4-2019 10:05 AM
terbaik kalo pakai minyak ni, yg ron97 lagi baguih

Pakai minyak sawit je
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.075563s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list