Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1234
Return to list New
3533
View
62
Reply

Cabaran Bapa Tunggal

[Copy link]

Author: burungmurai    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 1-6-2019 08:49 AM | Show all posts
Tak payah kawin lagi pun tak apa la tt.. hidup ni cuma sementara, habiskan masa dengan anak2 dan beribadah jela, kalau sunyi tu cuba tampung balik dgn ibadah lepas2 yg mungkin pernah lompong. Ramai ibu tunggal yang berjaya hidup sendirian dari umur 40-50an sampai usia dah semakin lanjut, contoh mak dan mak mertua saya. Memang ada yg cuba kenenkan dgn suami baru, tapi diorang tak nak sebab setia dgn arwah suami. Lagipun kalau kawin lagi ni, banyak hati yg kena dijaga, hati isteri baru, hati anak2, hati anak2 tiri (kalau isteri janda ada anak), hati mak ayah mertua lama, hati adik beradik ipar lama, haish.. memang ramai la.. Tapi kalau terpaksa kahwin sebab ada keperluan mendesak dari segi batin, yang tu saya tak boleh nak komen la..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 4-6-2019 05:33 PM | Show all posts
@ Virgo..tq atas pandangan...
sebenarnya semua bergantung pada suasana yang dihadapi oleh seseorang individu itu sendiri...Virgo bagi contoh mak dan mak mentua x nak kawin lagi selepas kehilangan suami...kena tengok jugak usia mereka ketika itu..kena tengok jugak anak2 mereka ketika itu,,semua dah besar atau masih bersekolah lagi....dan paling utama..jika JODOH itu dah sampai...siapa kita untuk menolaknya...
Reply

Use magic Report

Post time 12-6-2019 11:21 PM From the mobile phone | Show all posts
True-X replied at 15-3-2019 02:04 PM
terharu baca,,.. anak 6.. saya kene tinggal somi outstation 2 bulan pon rase letih..

congrats.. s ...

Somi outstation 2 bulan hang pon rasa letih???
Orgasm dgn siapa???

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.067234s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list