Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12Next
Return to list New
2096
View
20
Reply

Angah Raja Lawak Teruja Bakal Jadi Ayah Kali Kedua

[Copy link]

Author: taniabecks92       Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-2-2019 11:23 AM | Show all posts |Read mode
Angah Raja Lawak atau nama sebenarnya Iskandarsah bin Hashim mula terlibat dalam bidang lakonan pada 2009 setelah menyertai Pertandingan Raja Lawak pada 2007.


Kredit foto: Google




Antara filem top lakonan Angah ialah Ngangkung dan Adnan Sempit.


Angah telah mendirikan rumahtangga tiga tahun lepas bersama wanita pilihannya, Amira Asyura Abd Razak, 18 tahun lebih muda daripadanya.





Kredit foto: Instagram





Terdahulu, Angah, 41 tahun, menyatakan isterinya sering bersedih apabila ditanya soal zuriat oleh orang sekeliling memandangkan mereka belum lagi mendapat rezeki cahaya mata pada waktu itu.





Kredit foto: Instagram





Namun siapa sangka, tahun ini, tidak lama lagi Angah bakal menimang cahaya mata dengan isterinya itu dalam masa beberapa minggu sahaja lagi!


Walau bagaimanapun, ini bukanlah anak pertama Angah, tetapi anak keduanya. Angah mengumumkan kehamilan isterinya Oktober lalu.


  



Terdahulu, Angah telah pun mempunyai anak dengan bekas isterinya. Akan tetapi, anaknya yang berusia 15 tahun itu baru mula tinggal bersama Angah dan Amira sejak 3 tahun yang lalu.






Kredit foto: Instagram





Nampaknya, Angah sudah tidak sabar menanti kehadiran cahaya matanya. Semoga semuanya dipermudahkan buat Angah dan isteri! - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2019 11:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Angah ni bila nk kurus??? Bini dh lawa tp dia pulak kepam
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2019 12:04 PM | Show all posts
seb bek anak angah yg dulu tu pompuan, so leh tolong2 mak ude time pantang t..hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2019 12:10 PM | Show all posts
Bini dan anak macam kakak adik.
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2019 12:14 PM | Show all posts
bakal jadi ayah kali ke 2?..abeh faizal tahir tu, title ayah ke 6 ke?....bgthu jek la nak dapat anak no 2.
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2019 12:20 PM | Show all posts
anak dengan bini muka pun seiras dah
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2019 12:28 PM From the mobile phone | Show all posts
ayah kali kedua? maksudnya bila gelaran ayah pertama tu expired?? ape2 la headline.
#isterikuninjaturtle
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2019 12:30 PM From the mobile phone | Show all posts
yang baju grey tu sape? anak die ke? ke bekas bini
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2019 01:44 PM | Show all posts
dia ni gemuk tapi ada rupa


Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2019 03:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Beza mak tiri dengan anak tiri 8 tahun ja. Mak tiri 23,anak tiri 15.
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2019 05:36 PM | Show all posts
dia ni walau gems tapi x nampak masam mcm abam

abam tu mcm err
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2019 09:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Seiras anak dia dgn bini dia... But mcm okaylah bini dia nie, dgn anak tiri pun rapat.. Harap2lah kalau ada anak sendiri, dpt bgi kasih syg dgn adil juga
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2019 11:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahniahhhhhh
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2019 11:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Bodohnya penulisan.
Amenda jadi ayah kali ke-2?
Anak yang 1st dah mati ke?
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2019 11:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Kirenye pas angah kawin, anak sulung dia terus duduk dgn mak baru la kan.. bini angah nmpk cam dah kurus skit compare time dorg kawin dulu.. bini dia pun boleh masuk list bini pelawak yg cantik..
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2019 12:40 AM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah!
Diorang ni laki bini jenis muka comel
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2019 12:44 AM | Show all posts
tahniah angah
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2019 01:17 PM From the mobile phone | Show all posts
congrats bro
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2019 09:28 AM | Show all posts
Tahniah angah n wife....
aku rasa angah ni berbakat
melawak ok...mengacara ok...masak ok
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2019 09:47 AM | Show all posts

Tahniahhhhhh...
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.106319s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list