JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
123Next
Return to list New
3971
View
50
Reply

EKSKLUSIF: Syafie Naswip Dan Aishah Azman Bakal Bertunang April Ini

[Copy link]

Author: top5complete       Show all posts   Read mode

Author
Post time 12-2-2019 09:33 AM | Show all posts |Read mode
Edited by top5complete at 12-2-2019 11:07 AM



Tiga tahun mengenali hati budi, akhirnya Syafie Naswip memulakan fasa seterusnya dalam percintaan mereka dengan meminang Aishah Azman.

Tidak ada gossip panas mahupun cerita buruk, percintaan mereka berdua sememangnya mendapat restu kedua-dua belah keluarga.



"Sejak setahun yang lalu kami semakin rapat apabila berlakon bersama dalam drama rantaian Waliuddin 2 Ringgit," kata Syafie mengingat kembali.

"Yang penting, keluarga merestui hubungan kami. Itu yang penting.

"Kami merancang untuk mengikat tali pertunangan pada bulan April ini, tapi tarikhnya biarlah saya simpan dulu," kata Syafie eksklusif kepada Gempak.




Menurut Syafie lagi, apabila semuanya sudah diatur dengan baik, dia akan mengumumkan tarikh pertunangannya nanti.

Ditanya lama mana tempoh pertunangan dan bila pula mereka bakal bernikah, Syafie tersenyum.

"Biarlah satu-satu dahulu, tapi tempoh pertunangan saya rasa tidaklah terlalu lama," kata Syafie seolah memberi gambaran tentang perjalanan mereka ke jenjang pelamin.




"Saya tak akan merahsiakan perkara yang baik kerana kami ke arah 'membina masjid'," ungkap Syafie.

Syafie berharap peminat-peminat akan mendoakan kebahagiaan beliau dan Aishah.
-





Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 09:37 AM From the mobile phone | Show all posts
Syukurlah nakk...  Kiranya syafie ni membesar depan mata rakyat malaysia lah. Dari zaman jadi pelakon kanak kanak sampai skrg nak kawin dah
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 09:51 AM | Show all posts
Tahniah Syafie, suka dia ni berlakon dari jaman filem Mukhsin... sampailah dh bujang laa ni
tetibe iols rasa iols tua dah deknon
semoga berbahagia hendaknya bersama Aishah Azman
Aishah Azman ni yang berlakon cite cinta hati batu tu ek? ke apa ntah tajuknye... dengan ahsraf muslim kan
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 09:53 AM From the mobile phone | Show all posts
Tak sesuaiii
Aishah ni mcm kasar sikit
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 10:03 AM | Show all posts
Alhamdulillah..aishah ni betul ke adik si pelakon yg dulu derhaka dgn maknya tu angkara sorg retis pompuan yg skrg dah bergelar Datin Paduka?
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 10:08 AM From the mobile phone | Show all posts
Sendu...next
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 10:13 AM | Show all posts
myakayina replied at 12-2-2019 10:03 AM
Alhamdulillah..aishah ni betul ke adik si pelakon yg dulu derhaka dgn maknya tu angkara sorg retis p ...

btul adik Afiq Muiz..
br2 ni tgk Afiq Muiz jd hero film I'm Not Terrorarist..hebat gak si afiq tu berlakon..
siap ckp hindi lagi n berlakon kat Kashmir


Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 10:16 AM | Show all posts
ooo yeke adik afiq muiz..tgk aishah ni berlakon dlm MMP. not bad gak berlakon. sesuai jek la 2-2 ni..semoga berbahagia hingga ke jinjang pelamin..
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 10:24 AM | Show all posts
baru tahu Aishah Azman ni adik Afiq Muiz..best gak perempuan ni berlakon...tak kayu...kenal dia berlakon drama cinta hati batu...kiranya adik beradik afiq ni lawa2 hensemlah ya...
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 10:26 AM | Show all posts
dia nih taklah sendu naunau.. since dia memang berbakat besar dlm lakonan, byk main teater dan low profil. paling penting dia selalu mengutamakan mak ngan ayah dia..... dia adalah contoh artis yg memang ada bakat semulajadi dan digilap untuk semakin bersinar.

everytime tgk dia, teringat kat Arwah Yasmin Ahmad.
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 11:05 AM | Show all posts
tahniah dek
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 11:06 AM | Show all posts
dia ni berlakon isteri dalam sangkar ... menjadi watak ngada2 .... termother2 manggey mak dia
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 11:09 AM | Show all posts
Gini baru betul, pihak lelaki yang memula keluarkan statement. Takmo jadi macam Emma Kembong yach, siang malam statement pasal jantan.
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 11:18 AM | Show all posts
moga yg baik2 je utk derang berdua. bagus nampaknya syafie ni, walaupun membesar dlm dunia seni bergelar artis dr kecik nampak dia x hanyut. bebudak lain tu bila besar nampak poyo and huru hara sikit, cth aedy ashraf and fimi don. i suka fimi tu masa kekecik tp bila besar nampak cam hurm...
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 11:22 AM | Show all posts
ok sesway...akak restu dekk

syafie ni muka budak2 baik.....kipidap dekk
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 11:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah dik.....
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 11:34 AM | Show all posts
congrats!!!
untung lah esah...syafie ni dah beli rumah kan?
nanti kawin cuci kaki je
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 11:45 AM | Show all posts
Tahniah lah Mukhsin!
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 11:55 AM | Show all posts
tahniah SN
dr dia kecik now dah nk jd tunangan org kita semua dok perhati
moga bahagia jd milikmu SN
dan br meols taw si aishah ni adik afiq muiz
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 12:10 PM From the mobile phone | Show all posts
SN ni humble. Tp girlfriend dia ni ya ampun bimbo nyah mengeja pun kelam kelibut. Pernah forumer tepek youtube dorg kat sini. Buat challenge ala2 spelling bee. Masalahnya semua yg d eja benda senang. Ponn tak mampuu. Dah tu asyik defensive. Blergh
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 12:11 PM | Show all posts
selagi kau jejak kaki ke tanah, helok jelah semuanya insya Allah.
tahniah u both!
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 12:12 PM | Show all posts
dak sapi ni antara retis yg xbyk kontrobesi.
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 12:13 PM | Show all posts
syafie ni pndi sgguh memasak
untung la
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 12:15 PM | Show all posts

SN ni pon rajin masak. selalu up video2 dia masak dalam IG.
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 12:25 PM | Show all posts
budak SN ni kategori artis pandai jaga diri aku rasa...

xde aku dgr kontrobesi dia...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.062178s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list