JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
123Next
Return to list New
1301
View
53
Reply

Perempuan Sekali Dia Dah Sayang.......

[Copy link]

Author: OttoVonBismark    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 12-2-2019 03:24 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Perempuan, bila dia dah sayangkan ko, diasanggup lakukan apa sahaja untuk kebahagiaan ko....








Setuju ?

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 08:26 AM From the mobile phone | Show all posts
ye betul bang otto.

The worst part is that we love too much and we forgot to love ourself.
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 09:02 AM From the mobile phone | Show all posts
Sebab tu iols lagi trust perempuan.
Lelaki sayang ada agenda.
Perempuan sayang ikhlas.
Iols lagi suke kawan dgn perempuan.
Opkos ade perempuan perangai busuk, pakej dgn rupe tikus bendang. Tp ramaiiiiiiiiii lg yg baik.

Errr u r talking about hubungan lelaki-perempuan as in suami isteri, kekasih eh?
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 09:17 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalau dah sayang beranak sepuluh kali pun i sanggup
Tapi kalau dah benci melintas dalam mimpi pun xsudi
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 09:32 AM From the mobile phone | Show all posts
noraidil_06 replied at 12-2-2019 09:02 AM
Sebab tu iols lagi trust perempuan.
Lelaki sayang ada agenda.
Perempuan sayang ikhlas.

Kesian wanita yg berwajah tikus bendang..hiks
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 09:40 AM From the mobile phone | Show all posts
spring_waltz replied at 12-2-2019 09:32 AM
Kesian wanita yg berwajah tikus bendang..hiks

Hiks hiks.
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 10:20 AM | Show all posts
takde nk suka ke sayang org merata
semua sama rata
takde benci

dalam dunia takyah hadap nk berkawan sana sini
mereka pun tak mati tak berkawan ngan kita
so kita buat lek2 sudah
better pi kemas lemari baju bersepah
buang habok dalam keta
dari mencari kawan sementra
harini hai
esok dah lupa




Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 10:26 AM | Show all posts
btol....tu

sanggup apa saja walau kau tu nan hado

hujung2 mereput .....ke tanah jua....

hrp2 yg ni ke jannah....amin....
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 11:17 AM | Show all posts
betol. tp biarlah kena dgn keadaan.
syg hny pd yg halal je.
baru la wat ape je rs hepi & ikhlas.
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 12:12 PM | Show all posts
onexox97 replied at 12-2-2019 09:17 AM
Kalau dah sayang beranak sepuluh kali pun i sanggup
Tapi kalau dah benci melintas dalam mimpi pun x ...

lepas pookeys kuarkan 3-4 org anak kendian cerai..itu tandanya silap menyayangi kewww?

Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 12:14 PM | Show all posts
kiyudi replied at 12-2-2019 10:26 AM
btol....tu

sanggup apa saja walau kau tu nan hado

Yg dah kt dalam nak ke jannah macam mana?kalau baru melangkah kau dah tuntut Dia bukan suami yg baik mendidik isterinya waktu didunia?

Kheuun?
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 12:15 PM | Show all posts
rospinki replied at 12-2-2019 10:20 AM
takde nk suka ke sayang org merata
semua sama rata
takde benci

Be sure to walk to your own grave when you die.....coz you don't need the community...


Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 12:18 PM | Show all posts
Bye now...till next time
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 12:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Sebab sayang banyak benda bodoh dh buat

Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 12:42 PM | Show all posts
stinger sebuk nk reply2 plak///kan dh kojol

Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 01:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Yeahhh..i rather walk myself to the grave rather than walk with a bunch of idiots like u.

Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 01:56 PM | Show all posts
Setuju sangat.. Kalau dah sayang tu, memang sayang gile.
Tapi tu la, bila dah hilang rasa sayang tu, sory to say.. memang jadi ape pun dah xde perasaan sayang macam dulu2..
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 04:28 PM | Show all posts
sayang wanita tidak memilih..
kerana kasih mengasihi bukan utk dipilih..
hanya hati wanita yg memilih..
lirikan dan senyuman dari mata yg jernih..
janganlah buat hati wanita jadi jerih perih ..
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2019 01:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Betul.. bila dah hadir perasaan sayang, memang kita akan buat apa2 sahaja asalkan dia bahagia..Perempuan lelaki sama sahaja, naluri ingin membahagiakan pasangan masing2..Dan lebih bahagia bila semua itu dihargai
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 13-2-2019 03:24 AM From the mobile phone | Show all posts
hangat la thread aku. selalu banyak reply.....best best
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.048986s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list