JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
1116
View
14
Reply

[Tempatan] Message dalam WhatsApp punca suami naik 'hantu' belasah bini dengan penyapu!

[Copy link]

Author: R2D2       Show all posts   Read mode

Author
Post time 11-2-2019 10:41 PM | Show all posts |Read mode
Suami naik 'hantu'


TIDAK cukup disepak, wanita berusia 35 tahun turut menanggung kesakitan apabila dibelasah suaminya menggunakan sebatang penyapu gara-gara meminta cerai dalam kejadian di Gong Badak, Kuala Nerus, Khamis lalu.
Kejadian berlaku jam 11 malam ketika mangsa berada di rumah sebelum berlaku pertengkaran dengan suami berusia 38 tahun berhubung mesej yang dihantarnya menerusi aplikasi WhatsApp sebelum itu.

Menurut sumber, lelaki itu meminta mangsa menjelaskan maksud mesej yang dihantar terutama mengenai tanggungjawab tidak dilaksanakan seperti tidak memberi nafkah melalui WhatsApp jam 1 tengah hari.

Katanya, mangsa cuba menjelaskan kenapa dia menghantar mesej itu kepada suaminya sebelum minta diceraikan.
Tindakan mangsa itu menyebabkan lelaki itu naik hantu lalu bertindak menendang mangsa sehingga mangsa jatuh dan kepalanya terhantuk pada dinding rumah, katanya.
Sumber berkata, penderitaan mangsa tidak berakhir di situ apabila suaminya yang masih tidak berpuas hati bertindak memukul isterinya menggunakan penyapu.
Katanya, mangsa hanya berhenti membelasah mangsa selepas melihat keadaan wanita terbabit yang lemah sebelum melarikan diri.
Mangsa memaklumkan kejadian itu kerap berlaku dan dia nekad membuat laporan di Balai Polis Gong Badak, Kuala Nerus kerana bimbang keselamatan diri, katanya.
Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kuala Terengganu, Asisten Komisioner Abdul Rahim Md Din ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan berhubung kejadian.
Katanya, kes disiasat mengikut Seksyen 324 Kanun Keseksaan kerana dengan sengaja mendatangkan kecederaan menggunakan senjata atau lain-lain benda berbahaya.

Artikel ini disiarkan pada : Isnin, 11 Februari 2019

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 10:44 PM | Show all posts
si laki kalau baca bini berforum tulis sayang sayang ajak dating dindkt jantan forum

mesti si bini gersang batang tu kena cerai dlm masa 24jam kalau si laki bukan jantan dayus la



Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 10:46 PM | Show all posts
beratus kali aku nasihat bini2 orang dlam forum ni jaga maruah laki

ada betina2 neraka gersang batang ni kisah. tarak.

aku plak dibanhammer sebab tarbiyah pompuan neraka tuuu

bahahah





Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 11:15 PM From the mobile phone | Show all posts
golava replied at 11-2-2019 10:46 PM
beratus kali aku nasihat bini2 orang dlam forum ni jaga maruah laki

ada betina2 neraka gersang ba ...

Really? Wow urban very the much
Inb4 sedakbe?
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 11:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Hmmm patutla bini mintak cerai
Jantan sampah pukul bini sampai lunyai
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 11:28 PM | Show all posts
babi sangat jantan lahanat camni... isteri dok peringatkan tentang tanggungjawab memberi nafkah yang ko gagal laksanakan... pastu meroyan bila isteri mintak dilepaskan... hahaha... bangang...
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 11:29 PM | Show all posts
clarizsa replied at 11-2-2019 11:28 PM
Hmmm patutla bini mintak cerai
Jantan sampah pukul bini sampai lunyai

dah la tak laksanakan tanggungjawab memberi nafkah, pastu meroyan bila isteri mintak dilepaskan...
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 11:34 PM | Show all posts
eyansss replied at 11-2-2019 11:28 PM
babi sangat jantan lahanat camni... isteri dok peringatkan tentang tanggungjawab memberi nafkah yang ...

kau pun pangai babi gak

fitnah BN caj bersalin sampai rm450 paling murah

lagi babi, bini member baru lepas bersalin, kau pi dating dgn laki dia plakkk

hancurrrrrrr



Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 11:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Buat malu org trg je

Elok3 trg byk sihir bende molek lening ada Pulok Hok buat perangai jeng sungguh
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 11:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Xguna punya laki.dhla nafkah xbg.suruh cerai belasah bini pulak.harap ko pulak kene belasah dgn bapak mrtua ko
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 02:30 AM | Show all posts
seorang jantan kelantan aka biawak hidup yg tak dpt terima kenyataan.  

Bagi sokongan kpd si isteri. Jgn diterima malaun itu balik dan jangan diikat jamin jantan tak berguna itu.

Ahaksss sentap aii baca kes mcm ini :-)
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 03:05 PM | Show all posts
bagus lah ni dah jadi kes polis, dah kuar sokkabar, gi file fasakh cepat2. takde alasan dah mahkamah syariah taknak benarkan
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 09:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Jantan dayus. Nafkah tak bagi, pukul pulak
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2019 11:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku rasa plak.tk logik..dia dpt mesej pukul 1tghari..tapi pendam sampai balik pukul 11 mlm.pstu belasah bini.. laki panas baran mana boleh jadi penuh kesabaran cmni?ini sudah konflik..

Aku rasa mesej tu kandungan nya lain .kna dgr Cite dua belah pihak


Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2019 11:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Kawin dengan malay kena pukul....kawin dengan bangla kang kena toreh...jadi macam mana ni? Baik jadi andartu jer la.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.046063s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list