JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
12Next
Return to list New
2513
View
39
Reply

Pasangan Ghairah Selamba Lepas Nafsu Dalam Pasar Raya

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 11-2-2019 04:29 PM | Show all posts |Read mode
Sepasang kekasih tanpa sekelumit rasa malu dilihat melakukan hubungan seks di dalam sebuah pasar raya di Itali.


Memetik Mirror, menerusi rakaman kamera litar tertutup (CCTV), seorang wanita dan lelaki dilihat melakukan aksi panas itu di bahagian makanan anjing.







Di tengah-tengah aktiviti tidak bermoral itu, mereka dilihat berhenti seketika, manakala wanita berkenaan mengambil kotak makanan anjing kononnya sedang memilih makanan untuk dibeli.








Tidak lama selepas kemudian, mereka menyambung semula perbuatan tidak senonoh itu di tempat sama.


Selesai melampiaskan nafsu, mereka dilihat menyambung membeli-belah seperti biasa.


Sementara itu, Daily Star melaporkan kejadian dipercayai berlaku pada 12 Mei, 2006 berdasarkan tarikh pada rakaman berkenaan.







Sebelum ini, sepasang kekasih dilaporkan melakukan hubungan intim di atas bumbung sebuah bangunan di Argentina sebelum menyedari perbuatan mereka dirakam.


Difahamkan, aksi panas pasangan itu dirakam jiran mereka yang menyaksikan adegan berkenaan dari bangunan berhampiran.


Mereka dikatakan melakukan hubungan intim dalam beberapa posisi berbeza walaupun




Kredit foto: Mirror




Walaupun diperhatikan orang ramai, pasangan itu selamba melakukan hubungan intim dalam beberapa posisi berbeza. Kejadian itu dikatakan berlaku di Monserrat, Buenos Aires. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 04:33 PM | Show all posts
mcm anjing..
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 04:35 PM From the mobile phone | Show all posts
seks pon nak malu...abis tu beranak tak malu?
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 04:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Malaysia.Doom replied at 11-2-2019 04:35 PM
seks pon nak malu...abis tu beranak tak malu?

kan...

malu apa bossku...

bukan biashe biashe...
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 04:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Tengah2 belanja tiba2 lakinya stimmm...
So lobang bini la jd tempat pemuas..
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 04:54 PM | Show all posts
Malaysia.Doom replied at 11-2-2019 04:35 PM
seks pon nak malu...abis tu beranak tak malu?

mak pak kau biasa la, jenis binatang, sex tepi jalan tak tahu malu


Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 04:56 PM | Show all posts

mak pak kau pun spesis binatang. sex merata tgh jalan tak tahu malu

bodoh nak mampos


Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 04:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Kinky mmmm
Tapi yucky lah tempat awam
Celakalah kalau ternampak oleh kanak2
Hish
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 04:59 PM From the mobile phone | Show all posts
golava replied at 11-2-2019 04:54 PM
mak pak kau biasa la, jenis binatang, sex tepi jalan tak tahu malu

Mak ko sama spesis ngan monyet tak payah indenial sangat lah.
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 05:00 PM | Show all posts
Malaysia.Doom replied at 11-2-2019 04:59 PM
Mak ko sama spesis ngan monyet tak payah indenial sangat lah.

mak pak kau binatang sex tepi jalan

lahirlah kau binatang tak tahu malu




Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 05:18 PM | Show all posts
hahaha..gaduh gaduh..org dapat sedap..korang dapat??
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 05:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Perempuan tu mcm bosannn je...
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 05:34 PM From the mobile phone | Show all posts
merrissa replied at 11-2-2019 05:24 PM
Perempuan tu mcm bosannn je...

Adoi, komen awak buat akak tergelak besar.
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 05:36 PM From the mobile phone | Show all posts
RatuDunia94 replied at 11-2-2019 04:51 PM
Tengah2 belanja tiba2 lakinya stimmm...
So lobang bini la jd tempat pemuas..

berdosa kalau seorang isteu menolak
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 05:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Okla anjing tengah pilih mknan anjing.. who cares
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 05:51 PM | Show all posts

jangan ada si bangang kata tak salah kongkek di tempat tersembunyi terutamanya di belakang rak makanan anjing. yang salahnya tukang sebar rakaman kerana jika kita kongkek dirumah pun kalau dinding tiba2 roboh pun orang nampak juga   





Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 05:55 PM | Show all posts
nih musti skandal ngan bini org, dh x tahan la tuh
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 05:57 PM | Show all posts
pasangan ni dah bosan jadi manusia agaknya
aku percaya hanya binatang yang lakukan seks di tempat terbuka
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 05:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Alahai cerita tahun 2006 pon org ngungkit lagi ke.tah2 dh mati pon lakinye tu
Tp pompuan tu muka xde perasaan btol
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 06:42 PM | Show all posts
gila apa berita time aku belum baligh lg
skrg aku dah creeeeeettttt baru nk kluar burita
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 06:50 PM From the mobile phone | Show all posts
fetish takut2 kedapatan ?
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 06:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Kan ada hadis sebut hatta atas unta pun kemahuan suami perlu dipenuhi...omputih ni memang memahami ajaran isle...dan hadis nabi.
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 06:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Manh haumh ngumh ngamh
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 07:27 PM | Show all posts
shantek ppuan tu, tp laki tuh...phuiii
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 07:31 PM | Show all posts
brazzers....wakakakakakakakkakakaka
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
4.943924s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list