JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
8627
View
115
Reply

Terkinja-Kinja Menari, Baju Terdedah-Ramai Tak Senang Dengan Video Anak-Anak Que Haidar

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 11-2-2019 01:24 PM | Show all posts |Read mode
Jarang dilanda kontroversi, Que Haidar dan isterinya tenang-tenang sahaja membesarkan anak-anak mereka.


Kalau tengok di Instagram, Tengku Ratu Haidar dan Tengku Cleopatra semakin meningkat dewasa dan memang cantik-cantik belaka.


  



  



  



Mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi kan? Ibu pandai menari pastinya anak-anak pun menunjukkan minat yang sama.


Video yang dimuat naik oleh Que baru-baru ini berjaya menarik perhatian ramai.


Ramai yang teruja bila kedua-duanya menari dan dalam kapsyennya Que menulis, "Balik-balik rumah ada video untuk daddy."


  



Bagaimanapun ada juga netizen  yang kurang senang dengan rakaman tersebut.


Antara komen, "Awas empunya video, Pedophilia is watching."


  



  



Ramai yang bimbang memandangkan anak-anaknya dalam video tersebut menari dengan memakai pakaian yang agak terdedah.


Betul juga apa yang dikatakan. Apa pun tak salah nak tunjuk bakat anak-anak, cuma perlu lebih berhati-hati. -CARI

Foto: IG Que Haidar

Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 01:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Girls just wanna have fun katanya..
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 01:45 PM | Show all posts
comel cleo.. mcm anak patung
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 01:47 PM | Show all posts
urban sangat
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 01:48 PM | Show all posts
mak bapak dia pun tak peduli, yang netizen nak sibuk buat apa..
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 01:53 PM | Show all posts
si Ratu tu klu kening dia lagi tebal..persis Brooke Shields masa kecik ...si Cleo tu pun cute..
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 02:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Ratu copycat mummy dia..cleo sejibik muka que..
Tp video tu mmg agak kurang sopan la bg meols...lagi2 si cleo tu..dgn baju terdedah,gaya menari pun ghairah smcm je..parents out there be careful,now pedo ring is everywhere..
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 02:08 PM | Show all posts

biar la, kan selalu dengar nangka & gula-gula yg berbungkus lebih jadi pilihan,  jadi terdedah boleh menjauhkan penjahat, hidup lebih selamat & sihat
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 02:08 PM From the mobile phone | Show all posts
amboi nama,.. glamourous gitew. nak gane dah mak nya pun terkinja2 sampai shake2 the milkshake. ayoh kencing diri anok kencing berlawri gitew kekdahnya
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 02:10 PM From the mobile phone | Show all posts
AmandaRollins: Ratu copycat mummy dia..cleo sejibik muka que..Tp video tu mmg agak kurang sopan la bg meols...lagi2 si cleo tu..dgn baju terdedah,gaya menari pun gha ...


giler naik syeikh die menari, pepeling giroh betul huhu
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 02:11 PM | Show all posts
cleo comel

tapi tu la kene berhati2 post jugak

pedo di mana2
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 02:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Comel je budak2 nari gitu tp xperlu lah post kalau rasa bakalan mengundang kecaman
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 02:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Cantik anak dia yg kecik tu muka sama mcm mak dia
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 02:13 PM | Show all posts
muka ikut atuk dia sangat.. hihihiihihi
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 02:33 PM | Show all posts
Dah mak dia pon cikgu tarian..bior lerrr..
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 02:35 PM | Show all posts
Cleo tu fefeeling sangat menari ala ghairah cenggitu.
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 02:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Adiknya punya mata cantik!!!
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 02:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Comel betui kacuk muka que linda... Cute
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 02:43 PM | Show all posts
Anak dia semua muka helok .. mohon buat anak banyak2
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 02:44 PM | Show all posts
apa punya parents daaaaaaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 03:03 PM | Show all posts
comei anak2 dia
cuma apa kije si que ni skang?
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 03:06 PM | Show all posts
dah kenapa yg kecik tu menari mcm ppn kabaret?
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 03:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku pun dah unfollow IG dia smlm. Tak sanggup nak tengok.
Terpulanglah diaorang mak bapak nak didik anak camner. Orang luar mcm kita nak masuk campur pun takde hak.
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 03:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Geli nya tgk ygkecik mnari mcm tu
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 03:31 PM | Show all posts
kombinasi muke que haidar dan linda jasmine ni menjadi btol..comey giles anak dara die..bab menari tu lantak la..dh mak pon keje ngajar org nari..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.063520s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list