JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
2087
View
18
Reply

[NGERI] Issei Sagawa : Lelaki Kanibal Yang Merogol Mayat & Makan Organ Wanita Ini Masih Bebas Hingga Kini

[Copy link]

Author: rastaf       Show all posts   Read mode

Author
Post time 11-2-2019 12:51 PM | Show all posts |Read mode



Kalau sesiapa kat sini yang tak kuat admin nak bagitahu awal-awal yang perkongsian kali ni mengandungi gambar-gambar yang mengerikan.

Kisah mengenai lelaki kanibal Issei Sagawa yang dilahirkan pramatang, tetapi masih bebas sampai sekarang. Perbuatan terkutuk itu dilakukan pada tahun 1981.



Daripada perkongsian ini, Issei Sagawa ini merupakan anak hartawan dari Jepun, dia dilahirkan paramatang. Dia pernah ditahan akibat cubaan merogol pada umur 23 tahun, kemudia 27 tahun dia berpindah ke Paris.

Pada waktu itu dia melanjutkan pengajian PHD di Sorbonne University, Paris dalam jurusan Kesasteraan.

Sepanjang tempoh pengajian, difahamkan setiap malam dia akan melanggan dan membawa pelacur kerumahnya  dan cuba tembak mereka.

Bagaimanapun ketika dia ditemuramah,  hasratnya itu telah dibatalkan kerana jarinya tiba-tiba kaku dan tak mampu nak menekan picu pistol.




Rene Hartevelt, classmate dan mangsa bunuh Issei Sagawa


Pada tahun 1981, ketika umurnya 32 tahun, Issei ada ajak rakan sekelas Rene Hartevelt, gadis Belanda 25 tahun, untuk datang kerumahnya untuk study. Tapi sebenarnya dia memang dah rancang nak bunuh dan makan gadis ni. Dia pilih gadis ni sebagai pemangsa sebab dia lawa dan sehat. What the hell!
Tujuan bunuh.
Sagawa menyedari bahawa dirinya begitu kecil, lemah dan hodoh. Baginya, dia bukan kriteria-kriteria lelaki yang mampu menarik perhatian wanita. Tujuan dia bunuh adalah nak serap tenaga wanita itu yang lebih tinggi dan lawa daripadanya.
Bunuh, rogol & bakar mayat



  • Sagawa muncul dari belakang dan tembak Renee ketika dia sedang membaca puisi (masa tengah study). Dia ditembak di tengkuk dan rebah
  • Dia rogol mayat. Kemudian, dia mula nak makan punggung belah kanan, sebab dia takut darah sebab tu tak pilih yang kiri.
  • Tapi disebabkan kulitnya terlalu keras dan susah nak dikunyah, walaupun dah cuba potong pakai pisau buah tetap susah. Kemudian dia makan bahagian hidung sebab dah terlalu lapar.
  • Lepas 2 hari, dia makan di bahagian tubuh lain pula, bahagian-bahagian kegemarannya disimpan dalam peti sejuk.
  • Sepanjang masa ni, dia kata semua makanan itu begitu lazat dan dia menyukainya.




Siap ambil gambar masa tengah lakukan seks dengan mayat yang dah cacat!





Eeeeww! Lepas dia dah kerat-kerat mayat dia masih lagi melakukan seks dengan mayat tu. Tapi bila dah masuk hari ketiga, mayat dah mula berbau dia nak buang.

Dia kerat-kerat mayat guna kapak dan masukkan ke dalam bagasi untuk dicampak ke sungai.


Tetap turn on biarpun mayat dah rosak


Sepanjang tempoh dia menyimpan mayat Rene Hartevelt, Issei begitu terangsang melihatnya walaupun sudah rosak akibat dikerat-kerat.

Dia sampai gunakan tangan mayat untuk onani, kunyah hidung, kerat bibir, lidah dan dia juga explore organ dalaman mayat.

Dari situ, dia mula sedar yang dia ni orang kanibal.

Makan organ sambil tonton video porno sebelum ditangkap


Berbalik pada cerita dia bungkus mayat dalam bagasi tadi, dia naik teksi untuk ke kawasan rekreasi terdekat nak buang mayat dia ni dalam kolam.

Semasa dia nak campak mayat ni, dia lihat ada satu pasangan orang awam ni cuba nak menghampiri dan dia lari begitu sahaja, bila mereka lihat ada mayat di dalamnya, mereka terus menghubungi pihak polis.

Sebelum Issei ditangkap, dia duduk dirumah melayan video pornografi sambil memakan organ-organ yang dia dah ambil.

Ditangkap, namun dibebaskan kerana


Memandangkan bapanya seorang hartawan, bapa Sagawa gunakan khidmat perguam terbaik. Kelicikan dan kebijaksanaan peguamnya menghapuskan semua bukti itu berkesan apabila mahkamah gagal menjumpainya.

Berdasarkan sistem peraturan yang termaktub di dalam undang-undang negara Perancis, Sagawa hanya diisytiharkan tidak waras dan tidak sah dibicara!

Dia dipenjarakan di Paris. Namun beberapa bulan selepas itu dia dibebaskan dan dihantar pulang ke Jepun
Rakyat Perancis membantah untuk menyalurkan cukai mereka hanya untuk membiaya kehidupan Sagawa sebagai banduan.

Sesampainya di Jepun Sagawa dengan rela hati memasukkan dirinya sendiri ke Hospital Psikiatrik Matsuzawa di Tokyo, doktor sahkan dia waras!

Disebabkan tuduhan di Perancis telah digugurkan dan dokumen telah dimeteraikan, pihak Jepun tidak dapat menahannya secara sah. Sagawa bebas 12 Ogos 1986.

Sagawa yang kini berusia 69 tahun, merupakan seorang  pengarang, pengulas dan penceramah awam yang terkenal di Jepun.

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 01:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Gila lah ini worang
Dh pendek tu..pendek jela
Nak serap aura tenaga bagai dari awek belanda tu vuat apa...kau tetap pendek
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 01:48 PM | Show all posts
jepun kalau tak pelik tak sah... dah la mmg kuat sex ke dorang ni? zaman dedulu pon askar kerja dok merogol je...
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 03:13 PM From the mobile phone | Show all posts
I cant bring myself to read this. Holycow
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 11-2-2019 05:13 PM | Show all posts
lucky_peace replied at 11-2-2019 01:48 PM
jepun kalau tak pelik tak sah... dah la mmg kuat sex ke dorang ni? zaman dedulu pon askar kerja dok  ...



kote kecik masalahnya.lambat keras pulak tu..suka jolok pakai jari kesudah



Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 10:53 AM | Show all posts
rastaf replied at 11-2-2019 05:13 PM
kote kecik masalahnya.lambat keras pulak tu..suka jolok pakai jari kesudah

kecik ke?? dah la kecik, lepas tu dok perasan nafsu membuak mampu nak puaskan orang yg dirogolnya... mmg jepun bab2 mcm ni mmg buat sakit hati...
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 11:49 AM | Show all posts
mental sungguh .......
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 12:57 PM | Show all posts
kurang perhatian ibu bapa agaknye sedari kecil
maklumlah ibu bapa beliau kan sangat hartawan
bz mencari duit kot
ntah la
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 05:25 PM | Show all posts
so skrg ni dia live happily ever after la ni ye
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 06:14 PM | Show all posts
rastaf replied at 11-2-2019 05:13 PM
kote kecik masalahnya.lambat keras pulak tu..suka jolok pakai jari kesudah

Aaaahh teringat kwn tunjuk vid maria ozawa gangbang dgn konek2 kecik... tak lalu nak tgk, jd vid lawak lak...
bak kata abam bangla... kici, sumua pun kici kici...
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 07:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Entah2 ade lagi yang jadi mangsa .. pernah tengok dokumentari atuk gila nie.. bangga gila makan orang .. setan
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2019 10:08 AM | Show all posts
sedap ke makan orang setan
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2019 12:45 PM | Show all posts
abis camtu je kes dia.... senang sungguh
Reply

Use magic Report

Post time 16-2-2019 09:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Bagaimanalah perasaan keluarga mangsa dengan situasi yang sangat tidak adil ni
Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2019 10:54 AM | Show all posts
jahatnya..
loya pulak aku tengok muka pakcik ni.
boleh pulak jadi orang terkenal
Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2019 03:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Omiagaddd... Mcmmana boleh lps mcm tu je e
End up jd org terkenal kt jepun
Gila sungguh...
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2019 11:56 AM From the mobile phone | Show all posts
aku sanggup baca intro je terus skip ke komen
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2019 02:14 PM | Show all posts
gilosssss
dpt ni aku buat gak benda yg sama dkt dia..
haihhhhh
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2019 03:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Kejam nya
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.050360s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list