JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
1422
View
22
Reply

Bayi Mati-Dibiarkan Lapar, Pakai Lampin Berulat, Selimut Dibasahi Air Kencing

[Copy link]

Author: CARI-MRO       Show all posts   Read mode

Author
Post time 8-2-2019 05:35 PM | Show all posts |Read mode
Seorang bayi yang baru berusia empat bulan maut selepas dibiarkan memakai lampin yang berulang, kerana tidak ditukar selama dua minggu.


Mangsa, Sterling Koehn ditemui mati dalam keadaan mulutnya berdarah dalam buai di pangsapuri yang didiami ibunya Cheyanne Harris pada 30 Ogos 2017.


Metro UK melaporkan, Sterling meninggal dunia akibat dehidrasi, kekurangan zat makanan dan jangkitan E Coli selepas najis pada lampin pakai buangnya mula mereput.


Kredit foto: The Metro


Ketika ditemui, berat bayi itu hanya kurang tiga kilogram dan selimutnya dibasahi air kencing.


Menurut sumber lagi, ulat dibiarkan merayap di bawah pakaiannya ketika dia masih hidup.


Mangsa juga dibiarkan sendirian dalam bilik yang lembap sepanjang tempoh dua minggu.


Peguam Harris, Nichole Watt menyifatkan kematian Sterling sebagai satu kemalangan.


Harris, Kredit foto: The Metro


Dia memberitahu juri bahawa Harris mengalami kemurungan dan mengambil dadah untuk menangani masalah itu.


Bapa Sterling, Zachary Koehn, 29, turut dijatuhi hukuman sama seperti Harris dan dia telah menjalani hukuman penjara seumur hidup sejak November lepas. -CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2019 06:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Elok la mati jah. Boleh masuk sorga.
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2019 06:47 PM | Show all posts
dua_chzy replied at 8-2-2019 06:40 PM
Elok la mati jah. Boleh masuk sorga.

daripada hidup dalam neraka dengan mak bapak yg mendadih je tau....buat xnk pakai condom...dpt anak..sesuka je bunuh...padan muka kene penjara seumur hdup
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2019 07:24 PM From the mobile phone | Show all posts
kenapa kau beranak soalnya kalau biar anak dimamah ulat?
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2019 07:41 PM From the mobile phone | Show all posts
buapakperut replied at 8-2-2019 07:24 PM
kenapa kau beranak soalnya kalau biar anak dimamah ulat?

Sebab terbabas ketika syok
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2019 08:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Rest in peace little one
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2019 08:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Sedih geram sakit hati benci..bercampur baur dibuatnya
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2019 08:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Kemalangan? Kemurungan aku baca
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2019 08:37 PM | Show all posts
sedih nya..eloklah mak bapa tu mereput sekali dlm penjara..
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2019 10:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Lahanat..murung konon sbb tu amek dadah

Beri hukuman setimpal
Pakaikan pampers kt dorg
Biarkn terberak terkencing situ
Xyah bg makan minum

Biar mampos
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2019 11:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Sedihnya baca berita ni..
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2019 12:02 AM From the mobile phone | Show all posts
Mujur bukan di Malaysia
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2019 11:25 AM | Show all posts
siatkan aje puki mak dy tu..memantat reti plak..dah bunting beranak xreti jaga..jilake punya perangai!
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2019 01:39 PM From the mobile phone | Show all posts
kalau dah menagih akal pun hilang.. baik bagi anak tu kat adoption agency
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2019 01:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Maknya kalo kurus lg cantik..

Tp perangai hazabedah..
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2019 02:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Dan masih ada manusia yg suka kata kat kami2 yg belum dapat beranak ni tuhan tak bagi anak sebab tak layak jaga anak
Yg senang dapat pastu biar anak mati mereput tu layak lah sangat
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 12:03 AM From the mobile phone | Show all posts
Kemalangan kepala bana ko!!!celaka pnye peguam..ank ak klu lmbat tkar pampers pun da rengsa ni kn plak 2mgu..Tenanglah dikau di syurga sana wahai anak..Ya Allah sedihnya baca brita ni..
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 10:53 AM | Show all posts
sedihnya lahai baca berita di luar akal ni
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 11:14 AM | Show all posts
mak bapak jnis tak guna.
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 11:15 AM | Show all posts



Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 01:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Yg jenis hansuang mcm ni senang je membiak....tak paham mak haihh
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 12:22 PM | Show all posts
spechless laa baca berita2 macam ni,,
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 02:13 PM From the mobile phone | Show all posts
clarizsa replied at 9-2-2019 02:20 PM
Dan masih ada manusia yg suka kata kat kami2 yg belum dapat beranak ni tuhan tak bagi anak sebab tak ...

Org yg ckp tuu bodo.. tuhan tak bg anak sbb itu ujian yg korang kena hadaplaa kat bumi nii.. ade org ujian jd andartu.. ade org ujian branak byk.. ade org ujian mental.. ade org ujian kaya..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.062280s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list