Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
20371
View
191
Reply

"Tudung Fathia Latiff Dah Terbang Ke Mana Tu?"

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-1-2019 01:08 PM | Show all posts |Read mode
Kredit foto: IG Fathia Latiff


Dah lama tak dengar kontroversi yang melibatkan Fathia Latiff. Kalau dulu setiap hari ada sahaja isu yang berkaitan dirinya.


Mungkin sekarang ini Fathia sudah menemui ketenangan dan sibuk menjalani penggambaran agaknya.


  



Namun sebuah foto yang dimuat naik di Instagram berjaya menarik perhatian ramai kerana Fathia dilihat hanya memakai topi sahaja.


Kredit foto: IG


Mana tudung?  Persoalan yang timbul di kalangan netizen yang mendakwa aktres ini sudah mula menunjukkan tanda-tanda mahu membuka hijab.


Dalam gambar tersebut, kelihatan Fathia sedang menikmati makanan, mungkin di sebuah lokasi penggambaran.


  



  



Tiada pula penjelasan yang keluar dari mulutnya. Bersangka baik sahajalah, okay? -CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2019 01:11 PM | Show all posts
fathiya, be brave la cam ukasya...  sekejap je pun orang cemuh...  nak2 plak ramai netizen yang sokmo cakap ada softspot dengan perempuan cantik ni...  hehehe...
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2019 01:11 PM | Show all posts
ntah ler.. dari dulu dia gitu kan..
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2019 01:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Cuaca panas kut.. Tu yg terbang melayang..
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2019 01:17 PM | Show all posts
dia ni muka makin busuk
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2019 01:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Lantak die la.
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2019 01:28 PM | Show all posts
liyana jasmay
fathia latif

geng2 tudung bakal terbang
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2019 01:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Perangai huduh mcm tekya ni mmg x layak pun nk pakai tudung. Lgpun dia pakai tudung pun sbb nk jual tudung kan. Kossserr
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2019 01:32 PM | Show all posts
Edited by mieymiey at 14-1-2019 01:33 PM

Sheols ni sama dengan Uqasha, tak ready nak berhijab lagi sebenarnya.
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2019 01:35 PM From the mobile phone | Show all posts
byk kali dh kantoi tudong terbang..soon to be uqasha?
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2019 01:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Gambo theowback kot tu..retis heran plakkn
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2019 01:37 PM | Show all posts
dia ni on off pakai tudung ni..belum betul2..kalau betul2 xde la kejap buka kejap pakai..kalau rs x ready terus terang je..jgn main2
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2019 01:40 PM From the mobile phone | Show all posts
scarynye jantan2 yang lepak dengan sheols. senyuman macam tikus bendang semua
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2019 01:40 PM | Show all posts
nmpk tua dh dia ni...kalu bukak tudung balik pun aku rasa dh x wow mcm dulu
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2019 01:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia mmg on off bukak tudung. Kadang2 pakai cap dgn hoodie ja keluar pi mana2
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2019 01:45 PM | Show all posts
Smlm jahzouk...hari ni tek ya...esok tudung sape pulak terbang? Windy sgt kot kat msia skang ni... tudung pakat terbang
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2019 01:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Ni yg korg ckp lawa?
Kusam n kepamnya la fathia ni.
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2019 02:06 PM | Show all posts
muka dah macam mak orang
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2019 02:06 PM From the mobile phone | Show all posts
kusam kusut busuk.
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2019 02:30 PM | Show all posts
buapakperut replied at 14-1-2019 01:40 PM
scarynye jantan2 yang lepak dengan sheols. senyuman macam tikus bendang semua

bila tengok balik gambar

betullah yang u cakap tu
senyuman tikus bendang....

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.109272s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list